• Ik wil heel graag een boek bestellen op bol.com alleen heb ik nog nooit iets besteld daar. Heeft iemand ooit iets besteld bij bol.com en is het betrouwbaar? Heb jij toen je bestelling zonder problemen ontvangen?
    Het zou erg fijn zijn als iemand me kan helpen :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb wel vaker wat besteld bij bol.com en bij ons komt het altijd gewoon zonder problemen aan :3


    “Love is a contradiction.”

    over wat ik allemaal gehoord heb over bol.com hoorde ik van wel...
    welk boek heb je besteld is een beetje nieuwschierig


    Miep

    Bol.com is heel betrouwbaar. Ik bestel daar vaak boeken en cd's.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jaaaaaaa c: Ik hou van bol.com. Ik heb daar een heel mooi boek vandaan + 1D CD.


    Pretty is just a pretty word.

    het is betrouwbaar, altijd als ik daar iets bestel komt het goed en verzorgd aan (:.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn moeder werkt op school en moet de boeken bestellen enzo en ze heeft wel eens iets op bol.com besteld en ze zei dat het wel betrouwbaar was en ook heel goedkoop!


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ik bestel heel vaak bij bol.com, nog nooit problemen mee gehad. Éen keer was een boek iets later, kreeg ik zelfs netjes een mail.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja


    No growth of the heart is ever a waste

    Heeeel vaak. Altijd goed gekomen.


    Your make-up is terrible

    Ik bestel regelmatig iets bij bol.com. Eén keer is er een pakketje later binnengekomen dan in eerste instantie werd gezegd, maar verder heb ik nooit problemen gehad met deze site en ik heb er echt al heel wat spullen gekocht. Kortom: het is hartstikke betrouwbaar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik bestel altijd bij bol.com, nog nooit iets fout gegaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bol.com is héél betrouwbaar :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Science schreef:
    over wat ik allemaal gehoord heb over bol.com hoorde ik van wel...
    welk boek heb je besteld is een beetje nieuwschierig

    Just Getting Started van Justin Bieber :')

    Daemon schreef:
    Bol.com is héél betrouwbaar :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dankjewel allemaal :3