• Ik neem niet zomaar iemand.
    1. Ik moet diegene kunnen vertrouwen.
    2. Haar/zijn schrijfstijl moet dicht bij de mijne liggen.
    3. Je moet wel tussen de 14 en 16 jaar zijn.
    4. Moet eigenlijk wel veel op Q komen.
    5. Moet goed me tmij om kunnen gaan.(Geloof me dat kunnen er niet veel)

    Nouja als je denkt dat je geschikt bent..x'D

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Niet waar ik vrolijk hem op!


    *He's the one.

    opzouten,x3 Ik zoek iemand die me tme wil schrijven.. Pff, niet iemand die vna me wil houden.x'D Sorry, x33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nauw ik ga al naar iemand anders toe(puh)


    *He's the one.

    Doeii(L) Gheghe maar nu reageerd niemand meer op mijn topic.. Pff.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wat moete we sgrijve?

    Doe gewoon maar iets,.. Maak indruk op me zou ik zo zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    5 dagen moest ik erover nadenken. 5 dagen, wettelijk verplicht. Het was een moeilijke keuze om er überhaupt heen te gaan, en nu dit. 5 dagen lang nadenken over een keuze die je eigenlijk al gemaakt had. Het was sowieso een moeilijke keuze. Mijn familie is erg christelijk, ze willen absoluut niet dat ik een vriendje heb voor mijn 18e en al helemaal niet dat ik daarmee naar bed ga. Helaas, ik heb het allebei gedaan. Had ik nooit moeten doen. Die jongen was gewoon voor geen cent te vertrouwen. "De eerste keer kan wel zonder condoom hoor, je kunt er niet zwanger van worden" Tja, ik was ook nog nooit ongesteld geworden dus ik dacht het zit wel goed. Wist ik veel! Nu ben ik dus niet meer alleen en zit er een wezen in mijn buik. Die jongen is inmiddels gevlucht. Zijn telefoonnummer werkt niet meer, zijn adres scheen vals te zijn. Ik ben naar mijn mentor gestapt. Samen met haar ben ik naar het abortuskliniek gegaan. 5 dagen, 5 dagen bedenktijd. Verschrikkelijk. 5 dagen lang het ergste gevoel ter wereld; schuldgevoel. Niet dat het weg zal zijn als ik het werkelijk doe.
    "Ik doe het niet" Vastberaden sta ik voor mijn mentor. "Maar, kindje, weet je wel wat je doet?" "Mevrouw, ik kan het niet. In ons geloof is het verboden om een kindje te laten weghalen. En al word ik verstoten, ik kan het gewoon niet. Het is iets levends. Het is iets wat van mij is" ..


    zoiets?


    Life is hard and then we die

    Ik wil wel =D,
    ben 15 jaar nu ^^
    en of men schrijfstijl me aanstaat?
    Nou je moet maar eens een quis van me lezen

    Neem Dan TOM'S SEXDAGBOEK das het meest recente

    en ja, ik kom vrij vaak op quizlet

    xx

    Regen begint te druppen.. Een bloedspoor achtervolgt je.. Donder, bliksem, maar je loopt [kruipt?] door. Niks houd je tegen, het meisje moet, en zal in leven blijven. Voor jou. Voor iedereen . Het moet gewoon.. Tranen op je gezicht mengen zich met de, steeds harder vallende, regen. Opstijgende bladeren blokkeren mijn zicht. De wind blaast zand in je ogen, maar het doet er niet meer toe. Je loopt, en loopt, met een bewusteloze Jacq in je handen. De pijn in je rug doet er toch niet meer toe. Maar dan, opeens, neem je een verkeerde stap, en klapt je voet dubbel.. De pijn, is ondragelijk, maar de pijn van het verliezen van Jacq zou dodelijk zijn.. Dus met alle kracht die je nog over hebt, sta je op, en loop je door.


    Door de wind, door de regen,
    Door de eindeloze nacht,
    Laat mij je tranen weg vegen,
    Je huid is oh-zo zacht.
    Ik wil dat je weet,
    Bij jou is het zo fijn.
    Hoop dat je niet vergeet;
    Ik zal altijd bij je zijn.

    1. Ik moet diegene kunnen vertrouwen.
    Dat kan je alleen zelf beslissen he? Maar ik vind dat je me wel kan vertrouwen! <33 (A) Weet dat!
    2. Haar/zijn schrijfstijl moet dicht bij de mijne liggen.
    Euhm.. Weet niet.. Lees dit:
    http://www.quizlet.nl/quiz/230847/op-eigen-benen-een/
    En oordeel zelf! ;)

    3. Je moet wel tussen de 14 en 16 jaar zijn.
    16 ^^
    4. Moet eigenlijk wel veel op Q komen.
    Als het kan elke dag! Dus elke dag xD
    5. Moet goed me tmij om kunnen gaan.(Geloof me dat kunnen er niet veel)
    Kan ik dat? (A) Vast wel! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ick wil wel, maar ik ben niet tussen de 14 en de 16jaar


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik liep over straat. De zon scheen op mijn gezicht. Het prikkelde in mijn ogen, maar ik vond het fijn. Fijn dat het even mij kon redden aan alle gevaren op de wereld. Nou. Alles bij elkaar , de oorlog de pijn , is veel minder dan wat ik heb. Zo voelt het. Ik overdrijf maar ik zeg wat ik moet zeggen. Punt. Ik nam diep adem en rende zo hard ik kon over straat naar de andere kant van de stad. Op geven moment begon ik wat zachter te rennen want ik had zijsteek. Ook pijn. Maar veel minder erg. Gelukkig. Toen ik het `eindpunt` had bereikt zakte ik naar beneden tegen een muurtje. Ik kon niet meer. Al het verdriet klom naar boven en het rolde boven , in mijn ogen, met tranen er uit. Het begon steeds leger te worden in mijn lijf. Niet dat het heel vol was. Ja.. Vol van tranen en verdriet. Toen ik stopte met huilen kwam een jongen naar mij toe lopen. Ik wou opstaan en weglopen, voor de angst, als hij mij zal zeggen; "Wil je ffu kappen met huilen ja?" Maar nee. Ik bleef zitten. Dapper hoe ik was. Toen sloeg de jongen een arm om mij heen en ging ook zitten. "Wat is er meisje?" Ik bleef even stil vanwege de verbazing. Hij práatte tegen mij! Niemand heeft ooit iets tegen mij gezegt. Wel geschreeuwt. Dat ik mijn bek moet houden ofzoiets. Ik schudde zachtjes mijn hoofd. "Nee?" bleef hij volhouden. Toen kon ik het niet meer volhouden en barstte weer in tranen uit. De jongen drukte mij tegen hem aan. "Stil maar" en hij aaide zachtjes over mijn wang. Een prettig gevoel. Vroeger deed mama dit altijd. Maar sinds ze er niet meer is - een hele lange tijd dus - miste ik het vreselijk. Nu pas keek ik hem aan en zag dat het een jongen van 15, 16 jaar was. Ikzelf, Tessa, was 14 bijna 15. Maar nooit werdt mijn verjaardag gevierd dus ik noem het maar gewoon 14. Punt.

    De jongen keek me recht in mijn ogen. Ik zag zijn ogen sprankelen. Daardoor begonnen mijn ogen ook te schitteren. Ik glimlachte kort. Hij grijnste en kwam dichter naar mij toen. Ik proefde zijn zoete lippen. Wat ik nog nooit had geproefd. Ik slootte mijn ogen en liet hem alles doen wat hij wilde.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Muahahaaa, is t niet práchtig voor een meisje van 11 jaar? [/eigendunk]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Owja, dat was mijn stand alone 7


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik wil wel


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker