• Een vriend van mij is binnenkort jarig en hij wordt 17. Nou is ie best wel 'preuts' en hij houd van koken, drie maal raden wat ik heb gekocht:



    Hahaha, toen ik het kocht in Italië kon ik niet stoppen met lachen (: Hij heeft ook nog eens een leuke verpakking en er staat "Cazzetti D'angelo" op. Nu had mijn zus ook zulke macaroni gekocht voor haar vriend en wij wilden natuurlijk weten wat het betekende. We hebben het dus gewoon gevraagd aan een bediende bij een gezellig terrasje. Hij moest vet lachen enzo en wilde het niet vertalen en google translate en dergelijke kende het ook niet. Wat blijkt nu, het betekent: Little cocks of angels, oftewel: Kleine piemeltjes van engelen.

    Ik wilde mijn vriend een beetje stangen, maar dit cadeau is ook nog eens nuttig en hij mag het een keer klaarmaken en dan komen mijn vrienden en ik wel eten, haha. Eerst wilde ik ook nog zo'n sexy schort voor hem kopen, maar die kon ik helaas nergens voor een redelijk prijs vinden.

    Wat was jullie beste cadeau ooit?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha ik heb nu al medelijden met hem. :'D
    Helaas heb ik verder niet echt geniale cadeau's aan iemand gegeven.

    ahahahah die is echt super leuk ahhaahah, lekker eten alvast.
    Uhm 1D kaartje=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    That poor boyfriend of you xp.


    -

    Draculea schreef:
    Haha ik heb nu al medelijden met hem. :'D
    Helaas heb ik verder niet echt geniale cadeau's aan iemand gegeven.


    Ik heb zooo'n zin om zijn gezicht te zien (: Mijn vriendinnen hebben van die sexdobbelstenen gekocht, maar daar kan je niks mee >3< Ik heb aan niemand verklapt wat ik heb gekocht, want ik wil hun gezichten ook wel zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Draculea schreef:
    Haha ik heb nu al medelijden met hem. :'D
    Helaas heb ik verder niet echt geniale cadeau's aan iemand gegeven.

    Ik dacht dat je hem een schort met een naakte kerel had gegeven toen ik het plaatje nog niet had gezien. Ik vind het wel grappig maar ook wel een beetje gemeen.

    Mijn ouders hebben mijn oom een keer een kookschort gegeven, hij heeft hem aan getrokken met niks er onder aan.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Ik dacht dat je hem een schort met een naakte kerel had gegeven toen ik het plaatje nog niet had gezien. Ik vind het wel grappig maar ook wel een beetje gemeen.

    Mijn ouders hebben mijn oom een keer een kookschort gegeven, hij heeft hem aan getrokken met niks er onder aan.


    Die wilde ik er bij halen, één met een adonis lichaam :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nog mooier is trouwens dat ik op FB een evenement voor hem aanmaakte, aangezien hij het steeds niet deed en ik het met mijn stomme kop (naam)'s gangbang noemde, hahaha. Er volgde al gauw een poll met 'wie ga je doen?'

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 20:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn vriendje had aan mij Daisy gegeven. Das mijn naam namenlijk. -Ja vandaag de dag heb ik een naam- en ik wist dat hij van skate boarden houd en hipster stijl. D:
    Dus ik ging een hipster winkeltje binnen en ik heb dus een Pet en een skate board gekocht. Aangezien mijn vriendje dus gewoon niet preuts is. Heb ik dus een skateboard gekocht waar op staat:
    Clothes pleas!!!! En toen zag je daar naast een gast die op een moter zat. Naakt en er een politie agent ernaast. :') Toen heb ik hem op het vliegveld in Los Angeles gegeven toen ik terug ging naar Nederland ;')
    Carl -zijn beste vriend- Lachte hem vierkant uit xD Nou ja ik heb hem vervolgens die pet gegeven waar op stond i love you.
    Maar het is niet zo geniaal als de jouwe xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Mijn vriendje had aan mij Daisy gegeven. Das mijn naam namenlijk. -Ja vandaag de dag heb ik een naam- en ik wist dat hij van skate boarden houd en hipster stijl. D:
    Dus ik ging een hipster winkeltje binnen en ik heb dus een Pet en een skate board gekocht. Aangezien mijn vriendje dus gewoon niet preuts is. Heb ik dus een skateboard gekocht waar op staat:
    Clothes pleas!!!! En toen zag je daar naast een gast die op een moter zat. Naakt en er een politie agent ernaast. :') Toen heb ik hem op het vliegveld in Los Angeles gegeven toen ik terug ging naar Nederland ;')
    Carl -zijn beste vriend- Lachte hem vierkant uit xD Nou ja ik heb hem vervolgens die pet gegeven waar op stond i love you.
    Maar het is niet zo geniaal als de jouwe xD


    Haha ik vind het anders wel leuk bedacht :'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn geniaalste cadeau ooit was een boxershort uit Rome met de Italiaanse vlag op en daarop de geslachtsdelen van zo'n standbeeld. :Y)

    Mijn liefste cadeau ooit was een pakketje brieven voor mijn huidige vriend. Een brief voor iedere dag van zijn trektocht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mijn geniaalste cadeau ooit was een boxershort uit Rome met de Italiaanse vlag op en daarop de geslachtsdelen van zo'n standbeeld. :Y)

    Mijn liefste cadeau ooit was een pakketje brieven voor mijn huidige vriend. Een brief voor iedere dag van zijn trektocht.


    Haha die eerste (: En die tweede is inderdaad superlief!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geweldig cadeau dit x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahahaha. Genius! Lol'd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh god haha.
    Ik heb van de week toevallig in Amsterdam ook penispasta gekocht!
    Voor een goede vriendin van me.0
    En nog twee shot glaasjes met een piemel erin en een piemelbakvormding waarmee je dus pannenkoeken en eieren en zo in die vorm kan bakken.