• Haaii peopz<3

    Ik verveel me dood dus ik wil vragen of er iemand een leuke Quiz voor mij heeft. Maar, hij moet wel deze voorwaarden hebben;

    -Origineel, dus niet zo van; Hey, ik ben Bill en ik vind jouw leuk, wil je met mij? Of; Een meisje zit samen met haar vrienden in een band en is grote fan van ToHo en ze moeten eenkeer samen optreden. Get it?
    -Over Bill gaan.
    -Niet van die saaie verhalen waar je al direct met Bill in bed duikt of zo van ; Ik liep naar buiten en daar werd ik door een auto overreden en toen was ik dood.
    -Geen TC of BC , niet dat ik daar iets tegen heb maar ik vind het niet zo'n leuke ^^


    DANKJE <3

    Owjaah
    ZET ER EEN STUKJE VAN DE QUIZ BIJ EN DE LINK!

    <3

    ik heb sinds eergisteren een nieuwe quiz. ik weet nog niet of hij over Tom of Bill gaat. ik hoop dat je wilt maken.
    het gaat over 2 meisjes. genaamd Ellen en Rilana.Ze zijn bevriend met Tom en Bill. Ze worden gepest maar trekken zich er niks van aan. Ze gaan goed om met de congergie. Hij verteld hun alles over school. Wat de nieuwe plannen zijn en wat de nieuwe regels worden. Alles dus. Maar op een dag krijgen ze iets te horen wat echt speciaal is. Iemand heeft een tijd aparaat gemaakt. Je kan terug in de tijd. of naar de toekomst. Ellen,Rilana,Tom,Bill en de congergie besluiten s'avonds in te breken in school. Ze gaan dat ding testen. Ze gaan terug in de tijd. hoe zal het aflopen, en komen ze ooit nog terug in hun echte tijd?

    http://www.quizlet.nl/quiz/222852/dont-mess-with-the-time-cause-you-never-know-if-youre-getting-back-1-/

    De takken kronkelden zich een weg omhoog tot aan de hoogste schoorsteen. Het hele huis was bedekt met takken en bladeren. Als je sterk genoeg was kon je de takken breken en door een deel van het raam kijken. Er waren allemaal spinnen en ratten die dat pand als hun woonst beschouwden. Vroeger speelden er nog kinderen oorlogje of verstoppertje nu niet meer. Er waren geruchten de ronde gegaan dat de vorige bewoners vermoord werden in dat huis,en dat hun geesten er nu ronddwalen. Niemand weet of dit waar is maar zelf willen ze het ook niet uitzoeken. Het gedacht alleen al bezorgde ze kippenvel. Natuurlijk daalde door dit griezelige pand de waarde van het gebied daaraan moest iets gedaan worden.

    http://www.quizlet.nl/serie/12048/ltfont-color-deeppinkgtthe-houseltfontgt/

    Nou ik heb wel een apparte.. Ik zal is iets voor je neerzetten. Heel appart verhaal lijn en gaat ook over Bill Kaulitz. Heeft nu 51 delen en is over ongeveer nog 10 delen afgelopen. http://www.quizlet.nl/serie/9866/th-the-story-of-a-dying-angel/

    Ik had weer ruzie met mijn moeder, ze begrijpt me gewoon niet.. Was mijn vader nog maar hier.. hij leekt zo ontzettend veel op me.. Ik leek zo ontzettend veel op hem.. Voor ik het weet ben ik weer in tranen uitgebarsten. Ik sta op en ik kijk even over de rand van het gebouw. Ik strek mijn reusachtige vleugels en ik laat de wind door de wit,grijs, zwarte veren razen. Ik vind het ontzettend vreemd. Niemand kan ze zien... Maar toch zitten ze er echt. De twee enorme vleugels op mijn rug.. Ik heb ze al zolang ik me kan herinneren… Maar niemand kan ze zien.. Voorzichtig klap ik ze weer in en ik glijd met mijn vingers over de vervuilde veren. Ze zijn lang niet meer wat ze geweest zijn..

    Dan hoor ik een raam opengaan en ik zie vanuit mijn ooghoeken een schim naar buiten klimmen. Zodra de persoon mij ziet staan roept hij geschrokken:’Was machst du da?’ Ik draai mijn hoofd een kwart slag en zie hoe een tenger en smal persoon zojuist op het dak is gekrabbeld van de aanliggende woning naast dat van mij en mijn moeder. Aan zijn bouw kan ik zien dat het een jongen is. Al lijkt hij verdacht veel op een meisje. Zijn silhouet is tenger en smal en hij heeft prachtige zwarte half lange haren. ‘Niks..’ Mompel ik dan. Even blijft hij me vragend aanstaren en dan vraagt hij:’Ist es oké das ich mir neben dich setze?’ Ik haal mijn schouders op en ik knik. Ik zie hoe hij op me af komt wankelen en naast me gaat zitten. Ik zet een stap van hem weg en ga ook maar zitten. ‘Is alles wel oké?’ Vraagt hij me bezorgt. Dan besef ik me dat ik nog steeds aan het huilen ben.


    Wie du mir, so ich dir.

    Laatst ben ik begonnen met een nieuw verhaal,maar het is niet echt een lovestory maar het gaat wel over TH geintereseerd? de titel is ; Looking for the secret


    Pictures fade away, but memories are forever

    -Niet van die saaie verhalen waar je al direct met Bill in bed duikt of zo van ; Ik liep naar buiten en daar werd ik door een auto overreden en toen was ik dood.

    wat kan je toch weer lekker droog zijn z]

    Omg >,<
    Sorry maar dat moest er gewoon ff bij Yentl x]

    whaha z]

    Ik ga die coole van appelkirst doen ^^

    Jij moet mijn überkoele quizje maken. ik zet zo effe een stukje text er op xD

    My heart goes Bang Bang Boom

    ''Ik stond half 5 al op.'' zei Es. ''Ja ik ook, maar voor Bill&Tom is geen tijd te vroeg..'' Ze glimlachtte en jullie zagen Shivaughn aankomen. Tegerlijkertijd met de bus. Jullie stappen samen in en omdat er niemand meer staat vertrekt de trein snel. ''Omg, hoe vroeg zullen we daar zijn?'' vraag je ''Het is Duitsland... Dat is nog wel 2,5 , 3 uur rijden ofzo. Het is nu 6:15 dus dan zijn we daar kwart over negen.'' zei Shivaughn. Ze pakte een tijdschrift waar Tokio Hotel in stond en begon te lezen. ''Hoe cool, dat we nu gewoon op weg zijn naar hun huis..'' zegt Esindem dromerig. ''Ik ga Bill zó erg doodhuggen als ik hem zie!'' zeg je vrolijk. Je ziet het al voor je. Bill die de deur opendoet en jij die in zijn armen vliegt. Hij word verlieft op jou, jij ook op hem. KLAAR Happy end..<3'

    ''Hee dagdromer, we moeten hier overstappen van trein naar trein.'' Shivaugn legt haar artikel neer. ''Ohja?'' ''Ja, we zijn al bijna bij Deutschland.

    Before my father died he said that I have to marry Tom Kaulitz. But I love Bill Kaulitz!

    Jij heet Shane.

    Je bent opgegroeid bij je
    super rijke vader.
    Je houd ziels veel van hem.
    Maar als je zestien bent word hij ziek en op zijn sterfbed zegt hij dat je hem een belofte moet doen: Je moet trouwen met Tom Kaulitz omdat, hij de eerste zoon is van de beste vriend van je vader: Bill en Tom's echte vader!
    Dat hebben ze al lang geleden afgesproken.
    Omdat je ziels veel van je vader houd besluit je naar Tom te gaan.

    Maar dan word je verliefd op Bill!

    Je steekt je tweede hand erin.
    Je handen kunnen maar niet wennen aan dat gevoel!
    Je haalt ze eruit en staat op.
    Langzaam laat je je been erin zakken.
    Dan volgt je tweede been.
    Je zwemt naar het midden van het meer.
    'Kom dan! Kom me dan halen! Je wilde me toch zo graag?! Nou, hier ben ik! Ben je bang?! Ik niet voor jou! Liefde zal me beschermen!'roep je.
    Langzaam lijkt het alsof het meer in beweging komt.
    Het wild je opslokken!
    Het versteende gevoel kruipt over je huid!
    Je hebt het zo koud dat je geen gevoel meer hebt!
    Dan, opeens, een warme arm om je middel...

    - xxx -


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    tege mij zeide dat het verboden was , ik had overlaatst ook zo'n topic geplaatst.


    And all the girls in the front row scream your name.

    idd.
    deze topic's mogen niet >
    slotje.


    when words fail, music speaks.