• Ik ga jullie eventjes van jullie schrijven afhalen - of wat jullie ook aan het doen waren - en jullie vragen om mijn trailer eventjes te bekijken en jullie mening te geven. Ik heb er echt ongewoon lang aan gewerkt - enkele uren tot één dag - en vind zelf dat het verhaal er wel uit te halen valt, maar ik ben natuurlijk de schrijver en kan die zelfs uit slechtste trailer halen, aangezien ik het verhaal door en door ken. Zo dus, kunnen jullie het verhaal eruit halen? (Uitleg over verhaal onder de video.) Eventuele link



    Brielle is altijd al een balletdanseres in hart en nieren geweest en nu op haar zestiende is dat niet anders. Hier komt echter abrupt een einde aan wanneer ze een ongeval heeft en de dokters tijdens onderzoeken ontdekken dat ze een hersentumor heeft, meer bepaald een ponsglioom. Deze tumor nestelt zich meestal in een gevoelig deel van de hersenen. Deze keer is het niet anders. Ze vertellen haar dat ze nog maximum twee jaar te leven heeft.

    Haar kanker brengt haar niet enkel problemen en slechte dingen. In het ziekenhuis ontmoet ze Anthony, die de liefste jongen blijkt te zijn die ze ooit heeft ontmoet. Ze krijgen een relatie, hoewel ze diep in haar gedachten weet dat het onmogelijk is om de liefde staande te houden. Hoe harder ze vecht, hoe dieper ze geconfronteerd wordt met haar ziekte - die overal om haar heen lijkt te zijn en al haar nieuwe vrienden lijkt te hebben getroffen - en met de eindigheid van het leven. Maar wat doe je als je weet dat je leven in een vingerknip voorbij kan zijn? Dan vecht je
    .


    comfort in c h a o s

    Erg mooi gemaakt.


    I'm a fighter, let me go.

    Je maakt echt al vorderingen met vroeger, zo zijn je audio en de overgang van je beelden echt al goed.
    De stemmen staan wel ietsje te luid in verhouding met het liedje en persoonlijk vond ik de trailer een klein beetje aan de saaie kant, maar dat komt door de muziek die ik iets minder vind. Dat ligt grotendeels aan mij en niet aan jou.
    Ik ga je even een egoboost geven. Persoonlijk vind ik dat je een van de beste trailermakers op Quizlet bent. Ja, ja. Ik zeg dat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind 'm echt prachtig.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Pyromancer schreef:
    Je maakt echt al vorderingen met vroeger, zo zijn je audio en de overgang van je beelden echt al goed.
    De stemmen staan wel ietsje te luid in verhouding met het liedje en persoonlijk vond ik de trailer een klein beetje aan de saaie kant, maar dat komt door de muziek die ik iets minder vind. Dat ligt grotendeels aan mij en niet aan jou.
    Ik ga je even een egoboost geven. Persoonlijk vind ik dat je een van de beste trailermakers op Quizlet bent. Ja, ja. Ik zeg dat.

    Dank je. :/
    Ja, ik had het net ook opgemerkt (geluid) en daar ben ik nu aan aan het werken.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dank je. :/
    Ja, ik had het net ook opgemerkt (geluid) en daar ben ik nu aan aan het werken.
    Ik zou ook nog eens kijken om je einde wat beter te knippen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Je maakt echt al vorderingen met vroeger, zo zijn je audio en de overgang van je beelden echt al goed.
    De stemmen staan wel ietsje te luid in verhouding met het liedje en persoonlijk vond ik de trailer een klein beetje aan de saaie kant, maar dat komt door de muziek die ik iets minder vind. Dat ligt grotendeels aan mij en niet aan jou.
    Ik ga je even een egoboost geven. Persoonlijk vind ik dat je een van de beste trailermakers op Quizlet bent. Ja, ja. Ik zeg dat.

    Ik vind ook dat je kleur van beelden niet mooi is. Ik stoor me daar persoonlijk erg aan. Maar voor de rest vind ik 'm inderdaad heel goed.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:43 ]

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik zou ook nog eens kijken om je einde wat beter te knippen.

    Hoe bedoel je? De hart monitor en de titel?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? De hart monitor en de titel?
    Het liedje is niet zo heel mooi gestopt, maar het stoort nog niet zo heel erg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Het liedje is niet zo heel mooi gestopt, maar het stoort nog niet zo heel erg.

    Ah, oké.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het een mooie trailer, alleen bij het woord 'cancer' is er een irritante ruis op de achtergrond. Net zoals Pyromancer zegt, vind ik het liedje op het einde niet mooi stoppen.

    Is het zo beter? url=http://www.youtube.com/watch?v=bh4ng427YMU]x[/url


    comfort in c h a o s

    Knife schreef:
    Erg mooi gemaakt.


    Life is full of fake people

    Wouw, mooi en dramatisch! Nog nooit zo een goede trailer hier op Quizlet gezien, dit doe ik je niet na!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oeh mag ik je nog een tip geven?
    Ik vind die effecten dat je gebruikt soms een beetje té. Je zou beter voor naturel beelden gaan in plaats van die overeffecte toestanden. Die paarse schijn neem de echtheid van een trailer een beetje weg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat paarse zat zo in de colouring, wat ik eigenlijk nog wel mooi vind. Er waren enkele beelden waar op zich al een colouring met paar over zat, die ik er niet af kreeg, dus was dit de beste oplossing.


    comfort in c h a o s