• Af en toe vind ik het wel eens leuk om te verven of schilderen. Eigenlijk, vaak vind ik het leuk, maar ik doe het maar af en toe wegens school enzo. Maar ik merk dat ik tussendoor soms wel vragen heb, dus ik dacht, waarom verenigen we niet alle creativelingen van Quizlet die ook schilderen en dan kunnen we elkaars vragen beantwoorden en elkaars schilderijen (als je die geupload krijgt) bewonderen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MT!


    take me back to the basics and the simple life

    Zeker een MT c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MT! Ik ga zometeen even wat schilderen. Post wel een foto als het af is en toonwaardig. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    MT!

    De creatieveling verlangt erna om weer te verven :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    MT c:

    Ik schilder heel graag, alleen heb ik er jammer genoeg nooit veel tijd voor D:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Emtee


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt. Meer omdat ik van kunst hou dan dat ik het zelf kan. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik schilder heel af en toe. Maar ik heb toevallig gisteren iets gemaakt - het is niet echt mooi ofzo en ook nog niet af maar ik dacht ik deel het even :')


    -

    Towns schreef:
    Ik schilder heel af en toe. Maar ik heb toevallig gisteren iets gemaakt - het is niet echt mooi ofzo en ook nog niet af maar ik dacht ik deel het even :')



    Leeeuuuuk!


    take me back to the basics and the simple life

    Ik join dit topic!

    Ik ben zaterdag gestart met het schilderen van een houten 'bak', eerst met primer en daarna met groene verf.

    Ik hoop dat hij morgen egaal groen is, bij de buitenkant duurde dat 20 lagen, dus ik hoop dat de binnenkant minder lang duurt.

    Als hij groen is, ga ik G(a)linda en Elphaba van de musical Wicked erop schilderen. En er een gaatje in boren om er een klok van te maken :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een leuk topic!! Schilderen is absoluut heerlijk, hoewel ik het heus niet zo goed kan. Maar het is zeker fijn en leuk en ook ik doe het weinig ivm school en drukheid.

    Die blauwe schilderijtjes zien er prachtig uit! En die groen doosklok klinkt hartstikke leuk!! Wicked hihihi <3

    (wat betkeent eigenlijk MT, dat zie ik hier heel vaak maar ik snap t nog steeds niet .. Haha)

    Puellae schreef:
    Wat een leuk topic!! Schilderen is absoluut heerlijk, hoewel ik het heus niet zo goed kan. Maar het is zeker fijn en leuk en ook ik doe het weinig ivm school en drukheid.

    Die blauwe schilderijtjes zien er prachtig uit! En die groen doosklok klinkt hartstikke leuk!! Wicked hihihi <3

    (wat betkeent eigenlijk MT, dat zie ik hier heel vaak maar ik snap t nog steeds niet .. Haha)


    MT is de afkorting voor Mijn Topics (:
    Dat is gewoon een korte reactie voor als het topic je interesse trekt en je het wil volgen, daardoor gaat het ook in 'mijn topics' ^^

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 23:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah oke! Bedankt hihi