• Mijn verhaal gaat over de laatste hongerspelen. die met het capitool. even een vraagje het zijn toch de 76ste? ik heb dus 24tributen nodig, alleen ik denk niet dat ik ze allemaal kan gebruiken maar dat zie ik later wel. Als julie er een paar voor me willen maken dan graag. het moeten 12 jongens en 12 meisjes zijn. Je mag ook een personage maken die op jou lijkt ofzo maar dan gaat ie misschin wel dood XD
    willen jullie dit dan invullen:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk:
    eventueel foto:
    karakter:

    thanx

    nog nodig
    1 meisje 12 jaar- Disneyland
    1meisje 15jaar- JustMx1D
    1 meisjes 14 jaar- lineke105
    1 meisje 14 jaar- Mione
    1 meisje 14 jaar- loulou1997
    1 dochter van effie-loulou1997
    5 andere meisjes
    1 meisje 16jaar- Feline

    1jongen 12jaar- Disneyland
    2 jongens 14,15jaar
    1jongen 15 jaar- SwaggMachine
    1jongen 15jaar- PopRocket
    1jongen 16 jaar- JustMx1D
    1 jongen 17 jaar- SwaggMachine
    1jongen 18 jaar- SwaggMachine
    4 andere jongens

    ik heb nu dus nog 5 meisjes en 6 jongens nodig
    Bedankt voor het invullen allemaal. Ik heb geen rollen meer nodig want de mensen die niet ingevult zijn zijn al dood.

    Als iemand interesse heeft in het verhaal hier is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/96234/it-was-my-fault-the-76hungergames-the-capitool-games/

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    ik ga een meisje maken =) en misschien ook een jongen


    Do what people say you can't.

    naam: Mia Livingstone
    leeftijd: 15
    uiterlijk:


    Mia heeft blond haar en blauw/grijze ogen. Ze heeft bijna altijd een glimlach op haar mond. Bijna! Als ze hoort dat ze mee moet doen gaat gelijk die glimlach weg.
    karakter: Mia is een heel vrolijk en blij. Je krijgt haar dan ook niet snel boos, eerder gekwetst. Ze kan zich ook heel snel alleen voelen.
    (flower)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:23 ]


    Do what people say you can't.

    heel erg bedankt JustMx1D maar de spelen zijn met mensen uit het capitool dus haar broer kan niet meegedaan hebben:)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    naam: Dennis Sven Cole
    leeftijd: 16
    uiterlijk:


    Dennis heeft bruin haar,een beetje een JB kapsel en blauwe ogen.
    karakter: Dennis is een heel verwend. Hij krijgt wat ze wil waarneer ze wil. Dat is een nogal slechte eigenschap van hem. Hij is heel bitchy en denkt alleen aan zichzelf. Maar alleen als hij je leuk leuk vind. Wat hij alleen bij meisjes heeft want hij is hetro. dan is hij heel zwak.


    Do what people say you can't.

    loulou1997 schreef:
    heel erg bedankt JustMx1D maar de spelen zijn met mensen uit het capitool dus haar broer kan niet meegedaan hebben:)


    alsje. dan verander ik dat toch even =) had ik namelijk niet gezien.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:26 ]


    Do what people say you can't.


    Jenette Mccurdy

    naam: Jenelle Carly Hastings
    leeftijd: 16
    uiterlijk: Jenelle heeft blond haar dat lichtelijk golft. Ze heeft prachtige blauw/groene ogen en een slank postuur. Ze draagt graag simpele shirtjes met een broek en sneakers. Ze heeft een tatoeage op haar rug van een groot hart voor alle mensen die haar vrienden zijn en die ze mag.
    karakter: Jenelle is een meisje die een hart van goud heeft. Ze is dol op haar vrienden en gaat dan ook door het vuur voor ze. Ze zal haar vrienden nooit opgeven en haar vrienden mogen haar zelfs s'nachts opbellen. Als Jenelle maar kan helpen als het nodig is. Jenelle is namelijk ook erg behulpzaam. Ze heeft er alles voor over om iemand goed te helpen en beschouwd dat als haar missie. Ook beschouwd ze het als haar missie om haar vrienden en de mensen om haar heen te laten lachen. Als dat bij haar niet lukt voelt het voor haar of ze gefaald heeft. Ze is zo optimistisch en vrolijk doordat ze vroeger het tegenovergestelde was. Ze was ongelukkig en zelfs bijna depressief en toen beloofde ze zichzelf om optimistisch te zijn naar andere mensen.
    Thuis is de sfeer niet altijd gezellig. Zeker niet met de hoeveelheid mensen waarmee ze in huis woont. Namelijk 7. Ze voelt zich af en toe achtergesteld op haar zus. Haar zus krijgt alles wat haar hartje begeert terwijl Jenelle regelmatig achter het net vist en daardoor de afdankertjes krijgt. Maar daardoor laat ze zich niet ontmoedigen! Verder is ze soms een beetje te ongeduldig en verwacht ze teveel van dingen.


    26 - 02 - '16

    naam: Paco Aiden Gillister
    leeftijd: 15
    uiterlijk: Paco is 1.78 lang. Hij heeft donkerblond haar en donker grijze ogen die glinsteren als de maan in de nacht. Hij heeft een vrij lichte huid. Hij glimlacht niet vaak maar zijn lach is zo perfect dat de meeste meisjes er voor vallen.
    eventueel foto:


    karakter: Paco is anders als de andere jongens die hij kent. Hij voelt zich vaak eenzaam en is snel verdrietig. Hij is niet snel aangetrokken tot meisjes maar als hij dat wel is, is ze heel bijzonder. Paco is totaal niet zelfverzekerd, hij geeft veel om andermans mening. Toch heeft Paco snel woedeaanvallen, zijn moeder zei vroeger dat het in zijn bloed zat maar hijzelf gelooft niet in erfelijkheid. Een mens bepaald zijn eigen leven, dat hebben zijn ouders niet voor hem gedaan. Paco is heel naïef en wil alles zelf oplossen, als hem dat niet lukt voelt hij zich een mislukkeling.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:52 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Mischien ik joinen?
    Ik....
    Ja. Bam.

    Meisje van 14, ze gaat dood ^^

    Rol vul ik later in.


    Danketje


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    is goed hoor CatEyes. de rest bedankt!


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Wacht, is het een soort RPG in een story? Dat wij ook schrijven?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    nee, dat is niet de bedoeling.je moet gewoon een rol schrijven en die gebruik ik voor mijn verhaal. geen RPG, die kunnen we wel maken als je wilt


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    naam: Anastasia Gonzalez
    leeftijd: 12
    uiterlijk: Anastasia heeft mooie bruine ogen en blond haar. Ze wordt ook wel wolf genoemd omdat ze soms eng uit haar ogen kan kijken
    eventueel foto:


    karakter: Anastasia is een lief meisje dat met iedereen aan de praat raakt ze is vriendelijk en helpt altijd. Omdat ze in het capitool woont kijkt ze altijd naar the Hunger Games en ze vind het geweldig maar toen bekend werd dat zij moest meedoen was ze niet zo enthousiast meer. Ze is niet goed met wapens maar kan wel hard rennen en is ook heel lenig kan goed verstoppen en ook snel klimmen. Zwemmen doet ze ook graag daar houdt ze veel van.


    Mijn geheim is geheim

    Mag ik er misschien nog een invullen


    Mijn geheim is geheim

    ja tuurlijk


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Nee, de laatste hongerspelen zijn de 75ste hogerspelen.


    Physics is awesome