• Ik wil graag een nieuw kapsel voor het nieuwe schooljaar en ik denk erover om het een stuk korter te doen. Ik heb mij hele leven al lang haar gehad, en ik weet echt niet of ik het wel of niet moet doen. Aan de ene kant: ik zit op karate, en dan moet je altijd een staart dragen, en het is met dit haar wel moeilijk vrees ik... En denken jullie dat het moeilijk is om elke dag in model te brengen? Want ik heb geen zin om elke dag een uur eerder op te staan om het in model te brengen. Maar aande andere kant is het nu wel te tijd om eens lekker gek te doen en alles af te knippen. En het groeit toch weer aan.

    Dit is hoe ik het nu heb:



    En dit is hoe ik het ongeveer wil:



    Wat denken jullie ervan: doen of niet doen?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:05 ]

    Ik zou het doen als ik jou was.


    Life is full of fake people

    Ja, waarom niet? Het zal je vast leuk staan!

    Just do it.


    Yolo toch? c:


    Pretty is just a pretty word.

    ik zou het doen, ik denk dat het je wel goed staat (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    CURLYMONSTER schreef:
    Just do it.


    Yolo toch? c:


    YOLO! Ja, dacht ik ook, maar denk je dat het moeilijk is om in model te brengen?

    Ik zou zeggen; doen. Het zal waarschijnlijk iets anders uitvallen dan op het voorbeeldplaatje, omdat je heel mooi dik haar hebt, maar ik durf te wedden dat het desondanks wel heel leuk zal staan. Ik ga mijn haar ook afknippen voor het nieuwe schooljaar dus dan ben je tenminste niet de enige korte kop in de klas :'D

    PS; Die eerste foto is echt mooi, Roosje!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik zou het doen als ik jou was

    Ik zou het lang laten en dan gewoon opsteken, dan lijkt het ook kort.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ikzelf zou het nooit doen, ik ben nogal gehecht aan mijn lange haren. ^^ Maar als jij het wilt, why not? Volgens mij zou het echt bij je gezicht passen.

    ik zou het lang laten (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    ik zou het ook lang laten maarja jouw haar en jouw keus, doe wat je zelf wilt ;D


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Doen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Doen(:


    26 - 02 - '16

    Memoria schreef:
    Doen(:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Memoria schreef:
    Doen(:


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.