• Ik mag mijn haar verven, maar ik heb echt GEEN idee welke kleur of versie. Ik wil niet mijn hele haar of high lights doen, want als je haar dan gaat groeien ziet dat er zo lelijk uit >.<
    Ik ben best bleek, niet helemaal wit, maar niet echt bruin. Heb blauwe ogen, vaak rode lippen en blond haar in laagjes tot mijn schouders (iets langer) ook heb ik een lok.

    - Alle kleuren zijn oké, ik wil weten wat er mooi staat dus ook groen, blauw, paars, rood, roze, geel, oranje, zwart, grijs, bruin..... Ik wil graag wel een felle kleur, niet over heel mijn haar.
    - Van alleen de onderkant tot het haar eronder, alles is mogelijk, maar ik weet het echt niet!
    - Felle kleur, iemand ideeën voor mijn haarkleur, ogen en haarstijl? (Nog een keer= Blond, blauwe ogen, kort haar, laagjes)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:54 ]


    And that’s the way it is.

    Geen idee. Doe gewoon dit:


    Life is full of fake people

    Rood, als ik jou was zou ik voor rood gaan. Ik denk dat dat het beste bij je past. En dan een beetje een natuurlijke kleur.

    Highlights vallen reuze mee met uitgroei, tenminste bij mij valt uitgroei daarbij niet op, omdat het heel goed met mijn haar mengt op de een of andere manier. Zo ziet het er gewoon nog heel natuurlijk blond uit, zelfs als mijn haar langer groeit (x Ik denk bij jou ook wel als ik je haarkleur zo zie, mijn haar is namelijk van zichzelf nog wel donkerder dan dat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Felle kleuren worden heel snel vaal en lelijk door de zon dus je moet het goed bijhouden. Ik persoonlijk ben totaal niet van de extravagante kleuren in haren maar als ik iets zou doen zou ik gewoon een lichtblonde coupe nemen en daarna één lok knalrood maken. Dat heb ik vroeger eens gehad en het ziet er onwijs leuk uit.


    ars moriendi

    Ik zou rood of donkerblond nemen, als ik jou was.