• Ik mag mijn haar verven, maar ik heb echt GEEN idee welke kleur of versie. Ik wil niet mijn hele haar of high lights doen, want als je haar dan gaat groeien ziet dat er zo lelijk uit >.<
    Ik ben best bleek, niet helemaal wit, maar niet echt bruin. Heb blauwe ogen, vaak rode lippen en blond haar in laagjes tot mijn schouders (iets langer) ook heb ik een lok.

    - Alle kleuren zijn oké, ik wil weten wat er mooi staat dus ook groen, blauw, paars, rood, roze, geel, oranje, zwart, grijs, bruin..... Ik wil graag wel een felle kleur, niet over heel mijn haar.
    - Van alleen de onderkant tot het haar eronder, alles is mogelijk, maar ik weet het echt niet!
    - Felle kleur, iemand ideeën voor mijn haarkleur, ogen en haarstijl? (Nog een keer= Blond, blauwe ogen, kort haar, laagjes)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:54 ]


    And that’s the way it is.

    Geen idee. Doe gewoon dit:


    Life is full of fake people

    Rood, als ik jou was zou ik voor rood gaan. Ik denk dat dat het beste bij je past. En dan een beetje een natuurlijke kleur.

    Highlights vallen reuze mee met uitgroei, tenminste bij mij valt uitgroei daarbij niet op, omdat het heel goed met mijn haar mengt op de een of andere manier. Zo ziet het er gewoon nog heel natuurlijk blond uit, zelfs als mijn haar langer groeit (x Ik denk bij jou ook wel als ik je haarkleur zo zie, mijn haar is namelijk van zichzelf nog wel donkerder dan dat.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Felle kleuren worden heel snel vaal en lelijk door de zon dus je moet het goed bijhouden. Ik persoonlijk ben totaal niet van de extravagante kleuren in haren maar als ik iets zou doen zou ik gewoon een lichtblonde coupe nemen en daarna één lok knalrood maken. Dat heb ik vroeger eens gehad en het ziet er onwijs leuk uit.


    ars moriendi

    Ik zou rood of donkerblond nemen, als ik jou was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Groen:



    Blauw:


    Roze:



    Zoiets wil ik, maar welke kleur? Of moet ik blond met dan de onderste laag bruin/andere kleur?


    And that’s the way it is.

    Als je zelf niet weet in wat je het wilt kleuren, zou je het beter niet doen. Het is niet omdat je iets mag dat je het daarom ook echt moet doen. Je haren kleuren doe je omdat je het zelf wilt en weet wat je wilt, een ander hoef jouw kleurtje niet te kiezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    onnatuurlijke kleuren(roze,paars e.d) zijn niet permanent en het beste aan te brengen op licht blond haar(maar ik denk dat jouw haar daar wel goed voor is) ze vagen gewoon steeds meer uit
    ik zou isschien je onderste laag bruin of zwart verfen ofzo,donkerder,bovendien,je bovenste laag zit er overheen dus uitgroei zie je veel minder goed :3

    misschien is het wel leuk om de onderste 5 tot 10 cm van je haar wel roze blauw of paars te doen ofzo (:
    doe gewoon iets wat jij leuk vind (:


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    kijk anders welk kleurtype je bent en welke kleuren bij warme of koude types passen.


    Remember to be ridiculous.

    bouloverr schreef:
    onnatuurlijke kleuren(roze,paars e.d) zijn niet permanent en het beste aan te brengen op licht blond haar(maar ik denk dat jouw haar daar wel goed voor is) ze vagen gewoon steeds meer uit
    ik zou isschien je onderste laag bruin of zwart verfen ofzo,donkerder,bovendien,je bovenste laag zit er overheen dus uitgroei zie je veel minder goed :3

    misschien is het wel leuk om de onderste 5 tot 10 cm van je haar wel roze blauw of paars te doen ofzo (:
    doe gewoon iets wat jij leuk vind (:


    Dat klopt inderdaad. Ik heb een roze dip dye gehad, maar dan veel feller als het plaatje dat jij bij 'roze' hebt staan. Dit was een semi-permanente verf, en bij ELKE wasbeurd ging de verf er voor een deel uit. Desalniettemin, vond ik het wel een leuke kleur! (:
    Ik was er eigenlijk ook nog niet op uitgekeken, maar omdat ik er gewoonweg een scheithekel van kreeg mijn moeder na bijna elke wasbeurd te zeggen dat ze moest helpen mijn haar te verven, heb ik mijn dip dye nu rood gemaakt. Gewoon, zo'n permanente kleur die je bij het kruidvat kunt halen. En ik vind het erg leuk (:


    Inspiration can hit you any time

    De uitgroei van highlight valt best mee, en als je niet een heel andere kleur doet valt uitgroei sowieso wel mee. Ik moet om de 5 weken naar de kapper om het bij te laten werken.

    Ik heb een vriendin die dipdye (of hoe je dat ook schrijft) heeft, donkerrood. Alleen heeft zij ook donker haar, dus weet ik niet of het mooi is bij jou.
    Ik zou sowieso een beetje een natuurlijke kleur kiezen, dus iets in de trant van rood. Vind ikzelf mooier, maar dat is mijn mening :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Heb je al een keuze gemaakt?
    Ik wil wel een foto zien als je je haar geverft hebt ^^


    Inspiration can hit you any time

    TrueNialler schreef:
    Groen:



    Blauw:


    Roze:



    Zoiets wil ik, maar welke kleur? Of moet ik blond met dan de onderste laag bruin/andere kleur?

    Ik zou voor blauw gaan. (:


    Save me from myself.

    Lilia schreef:
    Rood, als ik jou was zou ik voor rood gaan. Ik denk dat dat het beste bij je past. En dan een beetje een natuurlijke kleur.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TrueNialler schreef:
    Groen:



    Blauw:


    Roze:



    Zoiets wil ik, maar welke kleur? Of moet ik blond met dan de onderste laag bruin/andere kleur?

    Hmm dan zou ik zeggen blauw


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind