• De titel zegt het allemaal: wat is jullie favoriete make-up merk? :3
    Het mag van high-end tot budget zijn, maar liever niet 'geen' als je geen make-up draagt, want daar heb ik niets aan... :/

    Mijn favoriete merken zijn M.A.C. (of gewoon Mac), wat een high-end merk is, Sleek (budget) en Kiko (ook budget) :3
    Verder vind ik de echt goedkope merken als Essence, Catrice, NYC en de huismerken (DA, Etos etc) ook wel fijn, maar de drie die hierboven staan zijn mijn favorieten :3

    So, tell me! (:


    Destroy what destroys you.

    Essensce (of hoe de fuck je het ook schrijven wilt) Het is goedkoop en voor mij is de kwaliteit goed.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Voor masacara heb ik alleen Dior & Chanel, omdat die gewoon beter zijn en omdat dat de enige merken zijn waar m'n ogen tegen kunnen.
    Oogpotlood ook Chanel, same story.
    Nagellak: Catrice

    Verder gebruik ik geen make-up (:


    To infinity and beyond •

    ASTRONAUTx schreef:
    Essensce (of hoe de fuck je het ook schrijven wilt) Het is goedkoop en voor mij is de kwaliteit goed.


    Essence :3 ja, die kan ook wel bij mijn favorieten. Bijna alles is wel goed.


    Destroy what destroys you.

    Ora schreef:
    Voor masacara heb ik alleen Dior & Chanel, omdat die gewoon beter zijn en omdat dat de enige merken zijn waar m'n ogen tegen kunnen.
    Oogpotlood ook Chanel, same story.
    Nagellak: Catrice

    Verder gebruik ik geen make-up (:


    High-end all the way, haha. Ik ken dat, gevoelige ogen. Alleen hoef ik niet per se dure merken te kopen. :3


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    High-end all the way, haha. Ik ken dat, gevoelige ogen. Alleen hoef ik niet per se dure merken te kopen. :3


    Het is echt vreselijk, ik had laatst om te kijken of het misschien al was vermindert, een mascara van Essence gekocht, en ik heb een week met knalrode ogen rondgelopen. Bah.
    Maar ik doe ook echt heeeeel lang met die Chanel stuff' (cat)


    To infinity and beyond •

    Als ik oogschaduw op heb dan van een doosje waar een heleboel verschillende oogschaduw kleurtjes in zitten, geen idee van welk merk dat is. Oogpotlood gewoon van etos en foundation van essence, geloof ik.


    Physics is awesome

    ASTRONAUTx schreef:
    Essensce (of hoe de fuck je het ook schrijven wilt) Het is goedkoop en voor mij is de kwaliteit goed.

    Ora schreef:
    (...)

    Het is echt vreselijk, ik had laatst om te kijken of het misschien al was vermindert, een mascara van Essence gekocht, en ik heb een week met knalrode ogen rondgelopen. Bah.
    Maar ik doe ook echt heeeeel lang met die Chanel stuff' (cat)


    Ah, ja, dat had ik dus met Max Factor .__. vet fijn borsteltje, knalrode ogen. Verder koop ik ook geen foundation omdat ik gewoon weet dat ik het niet ga dragen omdat mijn huid dan helemaal kapot gaat en gaat irriteren.
    Ah, da's wel nice, dan :3


    Destroy what destroys you.

    De goedkope merken :P
    Essence & NYC.
    Make-up van de action is ook verbzingwekkend goed, dat is geloof ik van MAX en het wordt niet op dieren getest.
    Al zou ik wel graag het Sleek Oh So Special palette willen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MAC, MaxFactor en l'Oreal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Endure schreef:
    De goedkope merken :P
    Essence & NYC.
    Make-up van de action is ook verbzingwekkend goed, dat is geloof ik van MAX en het wordt niet op dieren getest.
    Al zou ik wel graag het Sleek Oh So Special palette willen.


    Ja, klopt, dat heet MAX :3
    Nog nooit geprobeerd, maar ik ben er wel benieuwd naar.
    Oh, ja, ik ook :9~ ik heb het Storm palette, echt heaven on earth _O_


    Destroy what destroys you.

    Als het om mascara gaat, kies ik voor Rimmel London. Mijn foundation heb ik het liefst van Clinique en lippenbalsem heb ik graag van Labello. De nagellak van Catrice vind ik trouwens ook geweldig.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja, klopt, dat heet MAX :3
    Nog nooit geprobeerd, maar ik ben er wel benieuwd naar.
    Oh, ja, ik ook :9~ ik heb het Storm palette, echt heaven on earth _O_


    Dan moet je de lippenstift eens proberen of de baked eyeshadow quatro's (vooral als ze nat zijn geven ze veel pigment, wauw!)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan moet je de lippenstift eens proberen of de baked eyeshadow quatro's (vooral als ze nat zijn geven ze veel pigment, wauw!)


    Ik ben echt een lipstick-addict, haha, dus die wil ik ook wel proberen, vooral als ze rood hebben :9~
    Baked eyeshadow vind ik niet zo fijn, alleen die ik van Kiko heb, maar dat komt omdat ze... Meh. Ik gebruik liever geperste oogschaduw (normale dus) of pigments (poederoogschaduw).


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ik ben echt een lipstick-addict, haha, dus die wil ik ook wel proberen, vooral als ze rood hebben :9~
    Baked eyeshadow vind ik niet zo fijn, alleen die ik van Kiko heb, maar dat komt omdat ze... Meh. Ik gebruik liever geperste oogschaduw (normale dus) of pigments (poederoogschaduw).


    Die lippenstift is echt geweldig, zoveel kleur!
    Zie de kleur (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.