• Hi, als je een Directioner bent zit je hier goed! Dit topic is gemaakt om met andere Directioners te praten, je mening over 1D te geven, en om je 1D stories te promoten. En natuurlijk om gezellig te praten hihi.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    HugMeHarreh schreef:
    @IrishStar Aww, oke hihi. En ja klopt, ze hebben allemaal iets wat ze heel leuk maakt.


    Mee eens. Op school worden ze langzaam gestoord, maar ben de enige in de klas die fan is


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kan niet kiezen tussen Niall & Zayn.. (antwoord op vorige vraag)


    God is just a creature humans made up so they can blame Him for their mistakes.

    Artistique schreef:
    (...)
    Ja, 2 over Louis en 1 over Niall en ik ben nu bezig met een nieuwe die ook over Louis zal gaan (:

    Hi Berna (:
    Ga je een weer een nieuw verhaal maken? nice! Dan neem ik een abo.

    @IrishStar bij mij weet bijna niemand dat ik fan ben haha. Komt omdat iedereen een Bieber fan is.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:52 ]


    God is just a creature humans made up so they can blame Him for their mistakes.

    Als iedereen nou even de link geeft van hun verhaal kan ik er een abo opnemen hihi.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Kiburi schreef:
    (...)
    Hi Berna (:
    Ga je een weer een nieuw verhaal maken? nice! Dan neem ik een abo.

    Ja, eergister droomde ik over One Direction en het was een amazing droom. Dus automatisch ook een amazing story, maar ik wil hem eerst veel verder uitschrijven anders krijg ik weer het gedoe dat ik stop net als met ANCPLT daar ga ik ook heel weinig mee verder. Dus hij komt pas online bij 15/20 hoofdstukken op voorraad, omdat ik het ook druk ga krijgen met school. Nog even wachten dus, maar it'll be amazing! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    HugMeHarreh schreef:
    @IrishStar bij mij weet bijna niemand dat ik fan ben haha. Komt omdat iedereen een Bieber fan is.


    Met armband, muziek en binnenkort ook een paar shirts valt het niet te ontkennen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Één story van mij staat op de homepage bij populaire stories. Hij heet: our letters are my breath.
    De rest:
    Amour ne connait pas le temps || Louis
    Mr. Cab Driver || Louis Tomlinson


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Er zijn nog een paar 'Directioners' in mijn klas. Maar ik merk er niks van xd , mijn docent Engels heet Louis en ik mompelde Tomlinson XD


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Artistique schreef:
    (...)
    Ja, eergister droomde ik over One Direction en het was een amazing droom. Dus automatisch ook een amazing story, maar ik wil hem eerst veel verder uitschrijven anders krijg ik weer het gedoe dat ik stop net als met ANCPLT daar ga ik ook heel weinig mee verder. Dus hij komt pas online bij 15/20 hoofdstukken op voorraad, omdat ik het ook druk ga krijgen met school. Nog even wachten dus, maar it'll be amazing! <3

    Oeh, ik ben nu al benieuwd. c: Can't wait!
    Maar ik snap wel dat je eerst een voorraad gaat maken, ik heb het nu ook al druk met school. Ga je eigenlijk ook nog verder met je andere story?

    Colours of the wind |Niall Horan|

    Dit is mijn story^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I'M ON!


    And that’s the way it is.

    Ik ga denk ik mijn story activeren ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik meld me :d