• Ik ga beginnen met een hunger games story en ik zoek daar een nogal veel rollen voor (:

    Rollen;
    District 1 m&v
    District 2 m&v
    District 3 m&v
    District 4 m&v
    District 5 m&v
    District 6 m&v
    District 7 m&v
    District 8 m&v
    District 9 m&v
    District 10 m&v
    District 11 m&v
    District 12 m&v


    Invullijstje;
    District;
    Naam;
    Leeftijd;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Familie;
    Goed in;
    Slecht in;
    Extra;


    Ik kies de beste, niet de eerste!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 22:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Naam; Amaryllis Crystal Summers.
    Leeftijd; 17 jaar.
    Innerlijk; Amaryllis is zelfverzekerd, sterk en een tikkeltje arrogant. Conflicten zal ze nooit uit de weg gaan, maar juist uitvechten. Verder is ze sluw en slim, maar toch blijft ze aardig. Tegen haar vrienden dan.
    Uiterlijk;


    Familie; Amaryllis leeft met haar ouders samen. Haar zus is gestorven in de vorige Hongerspelen, iets waardoor Amaryllis heel erg teleurgesteld was.
    Goed in; Klimmen, messen werpen en rennen.
    Slecht in; Zwaardvechten, zwemmen en jagen.
    Extra; Amaryllis is een Beroeps en vastbesloten om de Hongerspelen te winnen, als wraak op de mensen die haar zus hebben gedood.
    District: 1.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik maak er nog eentje, aangezien ik zo'n lief plaatje vond.(A)

    District; 9.
    Naam; Taylor Madison Starson.
    Leeftijd; 12 jaar.
    Innerlijk; Taylor is erg zachtaardig, lief en totaal niet moordlustig. Ze wordt liever zelf gedood als dat ze zelf iemands bloed moet drinken. Haar hartje is van goud en ze is hartstikke aardig. Verder is ze redelijk slim en speelt ze graag spelletjes.
    Uiterlijk;


    Familie; Taylor woont met een groot gezin thuis, in district 9. Ze heeft vijf broertjes en één zusje. Haar moeder is overleden.
    Goed in; Camoufleren, klimmen en jagen.
    Slecht in; Wapengebruik en simpelweg doden.
    Extra; Taylor heeft haar haren standaard in twee vlechtjes. Ze wordt ook kansloos ingeschat door haar tegenstanders, het Capitool en sponsors.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Slotje op aanvraag ^^


    Let the Night embrace you