• Het duurde even, maar nu zijn dan toch echt de nieuwe bèta readers bekend!

    Frodo
    Parachutes
    Cloelia
    BlueBelle
    Wiarda

    Gefeliciteerd! ^^

    Congratz (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Jup, van twee onder jullie weet ik dat jullie het verdienen.
    Ook de rest: gefeliciteerd!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh my god! Ik ben helemaal aan het trillen hier, haha. Wauw! Ik werd gek toen Nele opeens sms'te!
    Ik ga heel hard mijn best doen om het goed te doen als bèta. :Y)

    Amused schreef:
    Proficiat allemaal!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dit had ik dus écht niet verwacht :'D Om eerlijk te zijn dacht ik hetzelfde als Viviee; ik dacht dat dertien jaar toch misschien wat te jong zou zijn, maar als de 'oudere' bèta's denken dat dat niet het geval is... Dan ben ik alleen maar hartstikke blij :Y)
    Felicitaties aan mijn nieuwe collega's, trouwens. Heel veel succes!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hetzelfde als bij de mods, het kan wezen dat de spelling en grammatica van een 13 jarige, beter kan zijn dan de spelling en grammatica van een 18 jarige.

    Succes aan de nieuwe beta's.

    Bluebelle schreef:
    Oh my god! Ik ben helemaal aan het trillen hier, haha. Wauw! Ik werd gek toen Nele opeens sms'te!
    Ik ga heel hard mijn best doen om het goed te doen als bèta. :Y)

    Je leek er nochtans rustig onder te blijven. (:
    Zeker in het begin. Dat in vergelijking toen ik het tegen een van de nieuwe mods zei. ;p


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wiarda schreef:
    Dit had ik dus écht niet verwacht :'D Om eerlijk te zijn dacht ik hetzelfde als Viviee; ik dacht dat dertien jaar toch misschien wat te jong zou zijn, maar als de 'oudere' bèta's denken dat dat niet het geval is... Dan ben ik alleen maar hartstikke blij :Y)
    Felicitaties aan mijn nieuwe collega's, trouwens. Heel veel succes!


    We kijken in de eerste plaats natuurlijk naar hoe goed mensen het doen en hoeveel inzet ze lijken te tonen, niet naar hun leeftijd. Als iemand van achttien dan meer fouten laat staan dan iemand van dertien, is de keuze snel gemaakt. (:

    En nogmaals gefeliciteerd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Starkisch schreef:
    (...)
    Je leek er nochtans rustig onder te blijven. (:
    Zeker in het begin. Dat in vergelijking toen ik het tegen een van de nieuwe mods zei. ;p

    Haha, je zou mij in 't echt moeten gezien hebben! "Mama, mama, mama! Ik ben bèta!"
    Ik bleef maar op en neer springen, niet normaal. Ik kon amper die sms versturen, haha. Jongens, ik ben blij!

    Well well, gefeliciteerd allemaal ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Viviee schreef:
    Ik vraag me af of iemand van dertien genoeg kennis bezit om te verbeteren. Niks persoonlijk, maar het lijkt me echt onwaarschijnlijk dat deze genoeg kennis bezit. Maar, even goede vrienden, proficiat!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bluebelle schreef:
    (...)
    Haha, je zou mij in 't echt moeten gezien hebben! "Mama, mama, mama! Ik ben bèta!"
    Ik bleef maar op en neer springen, niet normaal. Ik kon amper die sms versturen, haha. Jongens, ik ben blij!

    't Is maar goed dat je lief straks komt voor je te kalmeren. (cat)
    En ja, ik heb medelijden met je ma. :Y) 'Thafuq, Bèta, wat is dat voor iets?'


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gefeliciteerd (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Proficiat aan de nieuwe beta's. Hopelijk kunnen jullie je bewijzen en vinden jullie een goed plekje in de crew. c:
    Was er dan eigenlijk een Engelse ronde ook, want daar werd toch over gesproken?