• Het duurde even, maar nu zijn dan toch echt de nieuwe bèta readers bekend!

    Frodo
    Parachutes
    Cloelia
    BlueBelle
    Wiarda

    Gefeliciteerd! ^^

    Gackt schreef:
    Hetzelfde als bij de mods, het kan wezen dat de spelling en grammatica van een 13 jarige, beter kan zijn dan de spelling en grammatica van een 18 jarige.

    Succes aan de nieuwe beta's.


    Oowh, zeker wel. Soms dan lees ik berichten/verhalen en dan denk ik te maken te hebben met iemand van een jaar of 10, ga ik op het profiel kijken en staat er dat diegene 18 is. Dit kunnen ze natuurlijk zo aanpassen, maar ik denk niet dat er veel zijn die hun leeftijd faken.

    Hoe dan ook, ik blijf het toch wat vreemd vinden dat iemand van 13 béta is geworden.. Nouja, jullie liever dan ik (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Invaesion schreef:
    Proficiat aan de nieuwe beta's. Hopelijk kunnen jullie je bewijzen en vinden jullie een goed plekje in de crew. c:
    Was er dan eigenlijk een Engelse ronde ook, want daar werd toch over gesproken?

    Ja, er zaten Engelse teksten bij, maar er was geen 'Engelse ronde'. Er waren twee Engelse teksten en vier Nederlandse en die moesten worden verbeterd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Ja, er zaten Engelse teksten bij, maar er was geen 'Engelse ronde'. Er waren twee Engelse teksten en vier Nederlandse en die moesten worden verbeterd.



    Ah zo
    Tiens, hoe kan iemand van 13 daar door geraken, die heeft meestal nog maar 1 jaar Engels gehad dan. c:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 13:19 ]

    Invaesion schreef:
    (...)


    Ah zo
    Tiens, hoe kan iemand van 13 daar door geraken, die heeft meestal nog maar 1 jaar Engels gehad dan. c:


    Dat zou mij ook gelukt zijn op die leeftijd hoor en hoezo één jaar Engels? IK had al Engels in groep 7.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gefeliciteerd en veel plezier met jullie baantje op Quizlet (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Invaesion schreef:
    (...)


    Ah zo
    Tiens, hoe kan iemand van 13 daar door geraken, die heeft meestal nog maar 1 jaar Engels gehad dan. c:

    Dat zegt niks; ik zit in de vijfde van het VWO en mensen in mijn klas bakken nog niks van Engels, terwijl mijn zusje toen ze 12 was en in de eerste zat al beter in Engels was, ze doet zelfs Tweetalig VWO, oftewel, ze krijgt vrijwel alle vakken in het Engels.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Endure schreef:
    (...)

    Dat zou mij ook gelukt zijn op die leeftijd hoor en hoezo één jaar Engels? IK had al Engels in groep 7.
    In België krijgen je in het tweede middelbaar maar pas Engels, maar sommige scholen doen het al vanaf het eerste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    (...)

    Dat zou mij ook gelukt zijn op die leeftijd hoor en hoezo één jaar Engels? IK had al Engels in groep 7.

    Bij ons heb je pas vanaf je 12de Engels.

    Congrats en welkom bij de crew! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Invaesion schreef:
    (...)


    Ah zo
    Tiens, hoe kan iemand van 13 daar door geraken, die heeft meestal nog maar 1 jaar Engels gehad dan. c:

    Het is niet verplicht om Engelse teksten te verbeteren. Als haar Nederlands goed is, kan ze gewoon aan het werk.


    I am an idiot, I move.

    Gefeli! ^^


    Let the Night embrace you

    Gefeliciteerd ^^


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Gefeliciteerd! *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Gefeliciteerd iedereen! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Invaesion schreef:
    (...)


    Ah zo
    Tiens, hoe kan iemand van 13 daar door geraken, die heeft meestal nog maar 1 jaar Engels gehad dan. c:

    Niet helemaal. Ik heb op het vrije basisschoolonderwijs gezeten, waar je al vanaf groep drie in aanraking komt met Engels (via liedjes, tekenopdrachten, etc.). Ook heeft mijn moeder een Engels vriendje gehad toen ik jong was, dus het is er aardig met de paplepel ingegoten. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.