• Hallo allemaal!

    Ik schrijf een verhaal en ik vroeg me af of jullie een vraagje voor mij kunnen beantwoorden. Uit onderzoek, zeg maar :P. Wat zou jij doen als je iets bezit waar de hele wereld achteraan zit? Iedereen wil het hebben. Je kunt het niet weggooien, omdat het dan in verkeerde handen valt. Je weet nog niet precies waar het voor dient, maar je weet dat de vijand het niet te pakken mag krijgen. Dus, wat doe je?


    dream on

    Het vernietigen? c:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:41 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik verkoop het aan de vijand voor een paar miljard.
    Wat kan er nou allemaal misgaan? (krul)


    i put the fun in funeral

    Geen idee, me er toch van ontdoen op de een of andere manier, neem ik aan.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:46 ]


    Ex astris, sciencia

    Audacity schreef:
    Ik verkoop het aan de vijand voor een paar miljard.
    Wat kan er nou allemaal misgaan? (krul)

    Helemaal niks (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het verstoppen/vernietigen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Audacity schreef:
    Ik verkoop het aan de vijand voor een paar miljard.
    Wat kan er nou allemaal misgaan? (krul)

    Lol, inderdaad :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alethiometer schreef:
    Het vernietigen? c:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    In scène zetten hoe het ding wordt vernietigd, het vervolgens ergens opbergen waar ik weet dat het veilig is totdat ik weet waar het voorwerp voor dient. Dan kan ik in alle rust beslissen wat ik ermee ga doen, gezien de rest van de wereld denkt dat het voorwerp allang niet meer bestaat. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je sleept het naar rivendell waar een verzameling van de grootste mensen van midden aarde je vertellen dat de ring van je oom het enige is wat een duistere tovenaar terug kan brengen, en dat het jouw taak is om het hele klote eind naar de enige vulkaan in midden aarde te lopen om dat ding erin te gooien.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wiarda schreef:
    In scène zetten hoe het ding wordt vernietigd, het vervolgens ergens opbergen waar ik weet dat het veilig is totdat ik weet waar het voorwerp voor dient. Dan kan ik in alle rust beslissen wat ik ermee ga doen, gezien de rest van de wereld denkt dat het voorwerp allang niet meer bestaat. (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mordin schreef:
    Je sleept het naar rivendell waar een verzameling van de grootste mensen van midden aarde je vertellen dat de ring van je oom het enige is wat een duistere tovenaar terug kan brengen, en dat het jouw taak is om het hele klote eind naar de enige vulkaan in midden aarde te lopen om dat ding erin te gooien.

    ...hadden ze het niet gewoon in een kampvuur kunnen gooien?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mordin schreef:
    Je sleept het naar rivendell waar een verzameling van de grootste mensen van midden aarde je vertellen dat de ring van je oom het enige is wat een duistere tovenaar terug kan brengen, en dat het jouw taak is om het hele klote eind naar de enige vulkaan in midden aarde te lopen om dat ding erin te gooien.

    Haha, dit maakte mijn dag nu al helemaal compleet! Dank je, dat was briljant.


    I can't even think straight.

    Het opeten...

    Nee, ik denk dat ik eerst er achter zou proberen te komen wat het is en voor wat het dient.
    Dan zou ik waarschijnlijk alles in scène zetten als ik weet dat het gevaarlijk is, zodat het lijkt alsof ik het vernietigd heb of het ergens in de oceaan gegooid zou hebben.
    Maar in werkelijkheid zou ik het ergens bewaren op een plek die ik alleen weet zijn waar nooit iemand komt, plaatsen waar ze niet snel zouden zoeken, zoals kerkhoven, de tuin van de buren, achter een valse wand op zolder.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wiarda schreef:
    In scène zetten hoe het ding wordt vernietigd, het vervolgens ergens opbergen waar ik weet dat het veilig is totdat ik weet waar het voorwerp voor dient. Dan kan ik in alle rust beslissen wat ik ermee ga doen, gezien de rest van de wereld denkt dat het voorwerp allang niet meer bestaat. (cat)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik zou het slopen, voor het oog van de vijand met een dom dansje.


    26 - 02 - '16