• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Waarom zou ik?' lach ik.
    Ik kijk haar grijnzend aan, en duw de kar hard terug...


    El Diablo.

    Luke
    Ik hoorde vaag iemand wat zeggen maar ik kon niets terug zeggen.
    Mijn mond voelde droog aan en langzaam begon het tot me door te dringen wat ik allemaal gedaan had. Ik voelde me gelijk schuldig en wou het liefste schreeuwen dat het me speet

    Rachel
    Dankbaar hoorde ik hoe Logan het opnam.
    Ik zuchtte even om Tyler en ineens kwam het karretje vol in mijn buik.
    Ik kreunde hard en kromp even in elkaar. "zak" mompel ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach hard, en grijns breed.
    'Wat? Krijg je nu nog een kind? Zeker van die gast naast je, zo'n slet ben je nou eenmaal. Elke dag een ander.' lach ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Boos kijk ik hem aan, ik had het echt gehad met hun vernederingen. "Ik ben geen slet ja. En al zou ik het zijn problemen mee?" vals grijns ik naar he.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach.
    'Met andere woorden, je geeft toe dat je er een bent?' lach ik...


    El Diablo.

    Rachel
    "met andere worden, geef ik toe dat jullie een stel eikels zijn die dood kunnen vallen." sis ik naar hem bozig en kijk Michael fel aan. "Jullie hebben mijn leven al genoeg verkloot ja. Dus flikken een eind op en val dood"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Oh kijk, als mevrouw nog een mannelijke hoer bij haar heeft, uit het ziekenhuis is en in een publieke plaats is durft ze opeens brutaal te zijn.
    Ik pak een mes, 'herinner je deze nog? Blijf zo brutaal en jij bent niet meer de enige die er last van heeft.' sis ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Verstijfd van angst stop ik met praten. "na laat me erlangs" zucht ik en rijd het karretje naar voren. Gespannen wacht ik tot Michael opzij gaat. Ik wou hier niet langer meer zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik tilde hem op en legde hem op zijn bed, en zette zijn raam open voor wat frisse lucht. Ik wist echt even niet wat ik moest doen op dit moment. 'Luke, word wakker!' zei ik.

    Logan Hudson

    Nu besloot ik in te grijpen en duwde ik Rachel beschermend naar achteren en keek ik de jongens waarschuwend aan. 'Laat haar met rust.' siste ik boos naar ze. Die twee dachten echt dat ze alles waren, ze moesten haar gewoon met rust laten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik sloeg ook tot hoe ver het lukte mijn armen om ze heen en hadden een groepsknuffel. Ik gaf een kus op Kurt's wang en zuchte gelukkig. Waarnaar ik teder mijn lippen op Kurt's lippen drukte en hem zoende. Ik was zo blij met hun en zo gelukkig. Hun vieren wou ik echt niet meer kwijt. Zij waren nu mijn leven. 'Daar sluit ik me helemaal bij aan' zeg ik glimlachend, doelend op Kurt's woorden. Vervolgens ging ik staan en grijnsde breed. 'Zullen we dan verder gaan waar we mee bezig waren en ons klaarmaken voor vertrek van onze middag' zeg ik breedgrijnzend en kijk naar Finn. 'En nog steeds ga ik niet zeggen, wat ik van plan ben' zeg ik plagend en lachend.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte gelukkig en zuchhte tevreden. Ik gaf weer een kus op Kurt's wang en vervolgens zoende ik Finn zachtjes. Ik luisterde vervolgens naar Blaine en begon te lachen en knikte. 'Dan ga ik maar verder met omkleden' zeg glimlachend en stond voorzichtig op om Finn niet te laten schrikken. Ik pakte mijn overige kleding die ik nog aan moest doen en liep naar de badkamer en deed de deur op slot om vervolgens mezelf verder aan te kleden. Ik had er zoveel zin in om met Kurt te gaan shoppen en alles. Dan kon ik zoveel aan hem vertellen. Ik was zo gelukkig met ze en ze waren alles voor me.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zuchtte even toen Logan in de verdediging stond maar ik wist nu, ook al waren we in een winkel het zou hun niets uitmaken. ik werd bang straks dedeen ze Logan wat aan. Ik besloot snel Finn een smsje te sturen mocht er wat aan de hand zijn. Finn Logan en ik zijn in supermarkt. en Michael en Tyler zijn er oko dus dan weet je dat. Ze hebben een mes bij dus als ik bel neem dan wel gelijk opSnel verzend ik het.

    Luke
    Vaag hoor ik een stem "papa?" vraag ik verbaasd. What the hell deed papa hier in mijn huis.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'En wat als ik dat niet doe' zeg ik, en geef hem een harde duw naar achter.
    'Mannelijke hoer' sis ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Als hij Logan een duw geeft heb ik er genoeg van. "Kap nou eens ja. Vertel eerst eens, wat heb ik uberhaupt fout gedaan in jullie ogen om zo behandeld te worden" roep ik naar ze.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ho ho, niet zo snel,' zei ik met een speelse glimlach tegen Blaine, waarna ik mijn benen op zijn schoot legde en hem lief aankeek. 'Eerst wil ik mijn knappe verloofde uitgebreid gedag zoenen.' grijnsde ik speels waarna ik hem hartstochtelijk op zijn mond zoende en mijn armen om hem heen sloeg. Ik beëindigde de zoen en keek hem verliefd aan. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik verliefd tegen hem. Ik stond vervolgens op en sliep naar onze kamer toe om alvast een outfit uit te zoeken voor vandaag. Ik had zoveel zin om met Bella weg te gaan, ik stond echt te popelen.

    Finn Hudson

    Ik keek even de andere kant op en lachte even om Blaine en Kurt, toen Kurt weg was keek ik Blaine weer aan. 'En jij bent echt heel gemeen, weet je dat?' vroeg ik voor de grap aan hem, natuurlijk meende ik daar niks van. Ik hoorde mijn mobiel een geluidje maken en zuchtte. 'Vast Rachel die ongeduldig is.' mompelde ik, ik vond het niet nodig om op mijn mobiel te kijken. 'Kun je me ook geen hint geven?' vroeg ik aan hem, ik keek hem met mijn puppyoogjes aan. Ik was echt benieuwd, maar ik moest nog steeds wachten totdat Bella mijn shirt terug gaf.

    Logan Hudson

    'Dan is dat jouw probleem,' siste ik naar hem, alsof ik echt in zou gaan op die dreigementen. Het winkelkarretje stond nog tussen ons in, dus die duwde ik met met voet keihard tegen hem aan. 'Heel stoer hoor, zwaaien met een mes.' zei ik op een neerbuigende toon tegen hem, om hem te kleineren.

    Jayden Ian Archibald

    'Nee, dit is Jayden,' zei ik zacht tegen hem toen hij dat zei.
    Waarom dacht hij in hemelsnaam dat ik zijn vader was?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik kijk Rachel aan, 'geboren worden' zeg ik kil.
    Daarna kijk ik weer naar de dude, en grom...
    Ik trap het karretje om, en zet dreigend wat stappen naar voren.
    'Doe maar stoer hoor, opkomen voor die hoer, straks doe je dat niet meer' sis ik...

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:31 ]


    El Diablo.