• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Chagerijnig kijk ik hem aan "goh zeg als of ik af en toe dat wou, maar dus behalve dat hebj e vast geen reden. Nou ik weet er wel een. Je bent jaloers omdat wij ons zelf durven te zijn, en zelf ben je daar bang voor, want stel je voor om gekleineerd te worden. Ik gebruik woorden om iets te zeggen maar jij bent gewoon een lafaard door dat mes , maar dat wist je misschien al wel.

    "

    Luke
    "jay?" ik dacht even na. Hmm ik dacht al wat doet papa hier. Dat zou niet fijn izjn als hij heir was. Uit het niets begin ik te snikken "het spijt me jay"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk Rachel aan.
    'Hou jij toch je fucking bek, jij weet niet hoe mijn leven is, misschien ben ik gewoon zo, deal with it' sis ik..


    El Diablo.

    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "hou zelf je bek, jij weet ook niet hoe mijn leven is, jij kunt alleen weten hoe jij mijn leven en die van mijn dochter deels hebt en aan het verkloten ben. Zo zit jij in mekaar" schreeuw ik boos naar hem toe. ik had het nu echt even gehad met alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Moet ik nu bang worden?' vroeg ik nu ook dreigend aan hem. 'Luister, gozer. Ik laat me door niemand bedreigen en dat geldt net zo goed als voor mijn vrienden. Jij denkt vast dat je heel wat bent, wel newsflash je bent niks meer dan een zacht ei vanbinnen met die praatjes van je.' siste ik naar hem, dacht hij dat ik bang was voor hem of zo? 'Dus je kan ons wel neer gaan steken, maar je zult met jezelf moeten leven. Jouw eigen geweten die langzaam aan je knaagt, jouw langzaam helemaal opvreet, en op een dag zul je merken dat ik altijd al gelijk had.' zei ik simpel.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zuchtte en keek hem aan. 'Het is al goed, Luke.' zei ik rustig tegen hem en ging op het rand van het bed zitten. 'Probeer gewoon wat te slapen.' zei ik geruststellend tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik knik vaag en val langzaam in slaap.
    Oke nu begreep ik er even niets meer van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Ow, hou toch op! Jij hebt maar één rotkind! Toen ik 11 was moest ik dus mooi voor een gezin gaan lopen zorgen.' sis ik.
    Ik kijk ze beide strak aan, 'jullie weten helemaal niks van mij!' roep ik opeens..


    El Diablo.

    Rachel
    BVoos van woede kijk ik hem aan "En wat kan mij dat schelen, helemaal niets. Als je het moeilijk hebt betekend het niet gelijk dat je dit moet doen. Alsof ik niet een moeilijke jeugd heb gehad. Gek zeg dat je alleen die vuile kut bende hebt " schreeuw ik naar hem en doe een stapje naar voren terwijli k hem een duw geef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Nee, weet je, laat maar.' zeg ik.
    'Waarom hou ik me fucking überhaupt nog bezig met jouw.' sis ik.
    Ik smijt het mes op de grond, en laat Micheal met open mond achter...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk even Tyler na, oke dat had niemand verwacht. : zo de woorden dringen eindelijk eens door:" mompel ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    Ik kijk Tyler na.
    'Waar sloeg dat op.' mompel ik...


    El Diablo.

    rachel
    bye eikel" lachend loop ik verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Micheal

    'Okee, wat heb jij gezegd.' mompel ik.
    Ik pak het mes op, en stop het zuchtend in mijn zak...


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om Kurt en begon terug te zoenen en streelde zijn wang lief. 'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik verliefd terug en hij stond op om naar onze kamer toe te lopen. Ik luisterde naar Finn en kijk hem nep-verontwaardig aan en begon te lachen. Toen hij over hint zei, keek ik hem lachend aan, maar plots hield ik op en keek ik naar zijn kleding. 'Oja, ja. Je moet dalijk wel even omkleden. Je moet sportkleding aan doen, want jij gaat dalijk behoorlijk zweten' zeg ik lachend en dat was mijn hint. 'Voor de rest krijg je niets meer uit me' zeg ik plagend en zie Bella weet binnen komen en Finn's shirt terug geven aan Finn. Ik had er echt zin in. 'Ik kom zo terug' zeg ik snel en ren naar mijn kamer, waar Kurt was. Ik sloeg mijn armen om Kurt en tilde hem op, zo dat Kurt's benen om mijn middel sloeg en hem teder zoende. 'Ik ga je missen' zeg ik pruilend tegen Kurt en kijk hem diep aan. Ik hield zoveel van hem. 'Doe je voorzichtig' zeg ik bezorgd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik was klaar met omkleden en liep weer terug naar de logeer kamer, waar nu alleen Finn en Blaine zaten. Ik gaf Finn's shirt terug aan Finn en luisterde naar Blaine, waarnaar hij naar zijn kamer holde en ik even lachte. Ik ging op Finn schoot zitten en sloeg mijn armen om zijn hals en zoende hem zachtjes. 'Ik ga je missen' zeg ik pruilend en hield hem dicht tegen me aan. 'Ik hou van je, Finn. Ik kan niet zonder je' zeg ik zachtjes en verliefd en keek hem verliefd aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ineens voelde ik twee armen om me heen die me optilden, ik wist meteen dat Blaine het was en glimlachte veelbetekend. Mijn benen sloeg ik om zijn middel heen voor houvast. Ik zoende hem teder terug en keek hem daarna dromerig aan, hij was echt zo ongelofelijk lief en zorgzaam. Ik plaatste mijn handen om zijn wangen en keek hem doordringend aan. 'En ik ga jou missen.' zei ik gemeend en lief tegen hem, waarna ik hem nogmaals een kusje gaf op zijn mond en mijn armen weer om zijn hals sloeg. 'Ik ben altijd voorzichtig, dat weet je toch?' vroeg ik glimlachend aan hem waarna ik hem allemaal kusjes gaf in zijn gezicht. 'Er gebeurt niets en als er iets is bel ik jou meteen.' zei ik om hem gerust te stellen. 'Ik hou van je.' zei ik met stralende ogen tegen hem.

    Finn Hudson

    Ik bleef nog voor een paar seconden nadenkend voor me uit staren, had het iets met sport te maken? Blaine ging weg en daarna kwam Bella terug en keek haar verliefd aan. 'Ik kan ook niet zonder jou, je bent alles voor me.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar hartstochtelijk zoende en haar vervolgens weer aankeek en haar wang streelde. 'Nu ga je me beloven om de komende tijd alleen maar plezier te maken en niet verdrietig te zijn of te stressen.' zei ik streng tegen haar, maar bedoelde het niet kwaad. Ze had het gewoon zo druk de laatste tijd en niet makkelijk. 'Ik hou van je en ik zal je nooit alleen laten.' fluisterde ik in haar oor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.