• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik glimlach "vind je het gek"
    ik grinnik even "ik ben dit schooljaar meer daar geweest dan thuis. Ik ga vragen of ik niet gewoon naar huis mag als ik beloof rustig aan te doen"

    Luke
    "Kreeg de bieropener niet gevonden" grijnzend kwam ik binnen en gaf hem het biertje. Snel nam ik wat slokken water. Heerlijk dit. Weg van de ellende gewoon even onbezorgd, lang leve drugs. Ik had altijd een klein voorraadje versopt in huis mocht het nodig zijn zoals nu. En het GHB had ik erbij gekregen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreeg gelijk een idee, toen hij dat vroeg, en begon te glimlachen. 'Ik weet al iets leuks' zeg ik glimlachend. Hij zal het wel leuk vinden en ik had er echt even zin om tussen uit te gaan met Finn, echt even jongens onder elkaar. Trouwens ik moest toch nog een paar dingen aan hem vragen, kon ik gelijk ook doen. 'Nou kleine meid, dan moeten we je missen' zeg ik pruilend en drukte mijn lippen op haar voorhoofdje. Ze kirde en greep met haar handje mijn krullen, gelukkig trok ze er niet aan en ik liet haar spelen. 'Het wordt leuk dat garandeer ik je, Finn' zeg ik lachend. Het werd echt leuk en Finn hoefde zich geen zorgen te maken, want ik regelde het wel.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Kurt' zeg ik lachend en por hem in zijn zij. 'Ik heb gelukkig geld gekregen van mijn broer, dus kan ik nu ook lekker shoppen' zeg ik blij en enthausiast. 'Ik wil weer een paar jurkjes, schoenen al helemaal, broeken en..' zeg ik opsommend en stopte in mijn zin en kwam met mijn gezicht naar Kurt's oor. 'En lingerie voor Finn' zeg ik fluisterend, zodat Kurt het alleen hoorde en bloosde lichtjes, waarnaar ik lachte. Kurt zou wel denken. 'En jij helpt me er natuurlijk bij' zeg ik lachend en plagend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'En je operatie?' vroeg ik, aangezien ze nog littekens had op haar gezicht, ik nam aan dat dat ook nog bijgewerkt werd, maar was niet zeker.

    Jayden Ian Archibald

    Ik nam een paar slokken bier en keek even op mijn mobiel, ik zal zo meteen wel even naar de stad gaan, voor nu bleef ik even bij Luke. 'Waarom heb je dit gedaan?' vroeg ik, doelend op het bezopen zijn van hem.

    Finn Hudson

    'Wat dan?' vroeg ik nieuwsgierig, aangezien hij al iets leuks wist. Maar wat het ook was, ik wist sowieso dat het leuk zou worden met Blaine. Wij vermaakten onszelf altijd prima, dus deze keer ook. Ik keek Kurt verontwaardigd aan totdat ik besefte dat het een grap was en lachte even. 'Zullen we zo dan Emily wegbrengen en gaan?' vroeg ik waarna ik even naar Emily keek, ik ging haar missen, maar het was goed als ze even tijd doorbracht met haar moeder.

    Kurt Hummel

    'Geld van je broer gekregen?' vroeg ik, waarna ik Finn plagend aankeek. 'Ik krijg nooit geld van mijn broer.' zei ik voor de grap met een pruillip, waarna ik weer begon te luisteren naar Bella en enthousiast knikte. Ik schoot in de lach door wat ze zei en knikte. 'Nou meid, dat gaat helemaal goed komen.' lachte ik nog, zonder de jongens te laten weten waar het overging. 'Rood is helemaal jouw kleur, en wetenschap heeft bewezen dat mannen op één of andere manier op rood vallen.' fluisterde ik terug, op wat ze zei over de lingerie en lachte even.

    [Sorry, late reactie want ik was even in gesprek met mn ouders.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "owja dat is waar ook" ik grinnik even. ik was het alweer bijna vergeten.
    "tsja misschien kan afspreken dat ik alleen voor de operaties hoef te komen en als het goed ga na een nachtje weer terug."

    LUke
    Ik merkte dat de drugs allemaal begon te werken en ik voelde me even echt helemaal geweldig. Ik negeer zijn vraag. Vrolijk huppelend loop ik naar de tv die ik met zijn muziek hard aanzet terwijl ik mee begin te zingen en te dansen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik zuchtte gefrustreerd en stond op en liep weg, ik liet de deur met een klap dichtvallen en liep naar mijn auto toe. Waarom deed Luke dit? Kwam het door mij? Waarom kon ik ook nooit iets goeds doen. Ik was zo gefrustreerd op deze dag en ik begreep maar niet waarom. Ik ging in mijn auto zitten en startte de motor, waardoor de radio ook automatisch aansprong, het nieuws kwam erop. Toen de datum werd uitgesproken wist ik al waarom ik zo'n slecht humeur was. Vijf jaar geleden was mijn moeder overleden en het probleem was in onze stink rijke rot familie, dat het niemand iets kon schelen. Nu begreep ik waarom ik zo gefrustreerd was. Uiteindelijk startte ik de auto en begon ik maar wat te rijden om mijn hoofd te luchten.

    Logan Hudson

    'Dat zou vast wel mogelijk zijn, als jij zelf aangeeft je beter te voelen.' zei ik naar waarheid. Er zou vast wel een mouw aan te passen zijn. 'Niet geschoten is altijd mis.' zei ik met een vriendelijke glimlach tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knik en glimlach "daarom. Mijn vader is dan stikblij als ik naar huis zou mogen want hij is nu in zijn eentje" ik z ucht even. "ow is het goed als ik Finn even hierheen laat komen om Emily te brengen? Vragend kijk ik hem aan.

    Luke
    Ineens gaat Jayden weg. Ik haal mijn schouders op en ren vrolijk naar de keuken terwijl ik nog wat drank pak en op de tafel zet. Op tv zet ik een ander progamma over olifanten op en jik voel hoe ik geil wordt door de slurf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Tuurlijk is dat goed, ik vind het helemaal geen probleem.' zei ik naar waarheid en keek haar geruststellend aan, doelend op dat ik het echt geen probleem vond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach even, ik snapte wel dat hij zijn neef best wou zien.
    Ik pakte mijn mobiel van het nachtkastje en sms'te Finn even Heey, heb bij Logan geslapen dus je kunt haar het beste naar kamer 163 brengen aangezien we daar zijn. x Rik drukte snel op verzenden. "Dan zie je hem ook gelijk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om Finn en glimlachte naar hem. 'Dat zie je wel als we daar zijn' zeg ik glimlachend en kijk Kurt lief aan, waarnaar ik naar Finn keek. 'Is goed' zeg ik, nadat hij dat zei en stond op om me aan te kleden. Ik gaf Emily weer aan Finn en deed een joggingsbroek aan en een shirt en een vest. Ik deed vervolgens sokken en schoenen aan. Hij zal het wel dalijk zien en deed mijn haar een beetje. Ik draaide me om weer naar Finn en glimlachte naar de rest. 'Ik ben klaar' zeg ik lachend en plofte weer op bed. Aangezien Finn zijn shirt aan moest doen, maar aangezien Bella het aan had, meost ik even wachten. Ik fronste naar Bella, aangezien ze down klonk en liep weg om vervolgens ook aan te kleden om Finn zijn shirt te geven. Ik keek naar Finn en Kurt en werd bezorgd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Er kwam opeens een pijnlijke steek in mijn hart toen hij dat zei. Ik wist dat hij een grapje maakte en kon er wel om lachen, maar ik deed het niet. Ik zuchtte zachtjes en ging van Kurt af. Ik mistte mijn ouders heel erg en ik had het nog niet aan Kurt en Blaine gezegd, dat mijn ouders overleden waren. Mijn broer had ik alleen en af en toe voelde ik me zo rot om dat mijn broer geld verdiende en aan mij gaf. Ik wist dat hij dat uit liefde deed en dat hij het ook wou dat ik gelukkig was en gewoon dingen kon kopen. Maar ik voelde me af en toe zo'n last dat mijn broer ook nog voor mij moest zorgen. Daarna hoorde ik wat hij zei en glimlachte zwak en knikte. Ik hoorde vervolgens wat Blaine en Finn zeiden en stond op. 'Ik ga me dan omkleden, zodat je je shirt terug krijgt, Finn' zeg ik een beetje down en zuchtte weer. Waarnaar ik naar de logeerkamer slofte om mezelf aan te kleden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Net als de rest keek ik nu ook naar Bella, en ineens schoot het door me heen, waar ze dwars mee zat. Ik wilde naar haar toegaan, maar Kurt wilde liever dus ik liet hem gaan. Ik zag dat Blaine bezorgd keek om Bella, en dacht dat ze het niet erg zou vinden als ik het aan hem zou vertellen. Dan hoefde ze dat in ieder geval zelf niet te doen. 'Haar ouders zijn overleden en ze heeft het daar heel erg moeilijk mee. Haar broer moet alles bij elkaar sprokkelen om voor haar te zorgen en geeft heel erg veel om haar.' verklaarde ik aan Blaine. Ik kreeg ineens nog een sms'je en las het. 'Oh oh, Rachel wordt ongeduldig.' mompelde ik droogjes, ja ik kende haar wel langer als vandaag. Ik had al wat spullen van Emily bij elkaar gepakt en zette haar in haar Maxi-cosi en zuchtte. Ik wilde zo graag naar Bella toegaan om haar stevig tegen me aan te houden en zeggen dat alles goed kwam. Maar ik dacht dat het beter was, dat ze even met Kurt praatte. Hij was altijd beter in gevoelige onderwerpen bespreken dan ik. Maar toch, het gaf me geen goed gevoel en ik was echt bezorgd om haar.


    Kurt Hummel

    Ik fronste even toen Bella nogal down weg liep, ze probeerde het te verdoezelen maar ik zag meteen dat er iets mis was. Had ik iets verkeerds gezegd? Ik werd bezorgd en zag dat Finn net naar haar toe wilde gaan. 'Nee, ik ga wel.' zei ik waarna ik snel mijn slaapshirt pakte en het aantrok en vervolgens naar de logeerkamer holde. 'Bella, heb ik iets verkeerds gezegd?' vroeg ik meteen spijtig, het was echt nooit mijn bedoeling geweest om iets verkeerds te zeggen tegen haar. Natuurlijk wilde ik haar niet kwetsen, ze was mijn liefste en beste vriendin en ik hield van haar. Ik liep naar haar toe en omhelsde haar meteen, het kon mij niets schelen of ze aan het omkleden was of niet. 'Wat is er toch?' vroeg ik bezorgd aan haar. 'Nu maak ik me echt heel erg veel zorgen om jou.' zei ik naar waarheid.

    Logan Hudson

    'Gezellig,' zei ik glimlachend tegen haar. Tenminste, of het gezellig was moesten we nog zien. Maar dat zou vast wel, toch?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "dat hoop je" Ik dacht na over het sms'je en dacht dat het eigenlijk wel verkeerd was. Ik had erin gezet dat ik was blijven slapen bij hem.
    Agh hij zou er wel neits achterzoeken. "hoelang hebben jullie erlkaar niet gezein?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'De laatste keer was met Thanksgiving,' zei ik, het was toen echt gezellig en we hebben toen samen lekker gedineerd en gezellig gepraat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat is lang geleden ja,, wel jamer zo weinig" ik laat me uitgeput achterover op het bed vallen. ik kon echt aan alles merken dat ik verzwakt was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Tsja, dat komt natuurlijk omdat we niet zo bij elkaar om de hoek wonen.' verklaarde ik. We woonden ver uit elkaar en moesten ver reizen als we elkaar wilden zien.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.