• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik grinnik.
    'Ik meen het Lorenzo, je verdient veel, maar je moet dingen doen die, eigenlijk veel te ver gaan. Maar je moet wel' zucht ik.
    'Ik leid je wel op tot Rapper, verdien je nog meer.' lach ik.


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik glimlach " Lorensje heeft zin in de grote school papa" vrolijk klim ik weer op zijn schoot.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik grinnik.
    'het echte leven begint pas op de grote, grote school' lach ik..


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik kijk even verbaasd naar papa.
    "nog gjotere school? ik vind de grote school al grjoot" mompel ik en kijk hem even aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Ik neem je wel een keer mee' lach ik.
    Ik zet hem op mijn schouders, en sta op..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik bekeek de foto's en glimlachte lief en druk hem dichter tegen me aan. Toen hj dat allemaal zei, keek ik hem bang aan. 'Dus dit is echt je ware aard he?' vraag ik bang, doelend dat hij stiekem foto's maakte van me en andere enge dingen. 'Nu ben ik bang' zeg ik pruilend en haal mijn mobiel eruit en zocht ook foto's op. 'Weet je nog onze eerste seks met elkaar' fluister ik zachtjes tegen hem en liet defoto zien. 'Dit ga ik ook inlijsten' zeg ik lachend en stop mijn mobiel weer in mijn zak. Ik had ook andere foto's van ons en hem alleen, maar voor nu liet ik ze niet zien, omdat hij strakjes weg moest met Bella.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar hem en knikte om Rachel. 'Ze is wel ongeduldig zeg' mompel ik en zuchtte zachtjes. Rachel was wel oke, maar ik mocht haar ergens niet. Ze was zo ongeduldig en irritant. Ze wou alleen maar aandacht en elke keer gebeurde er wat met haar. Kon ze gewoon niet even geduldig wachten. Finn had Emily ook verdiend en Rachel kon zo vaak met Emily wat doen. Ik knikte vervolgens weer op Finn en leg mijn hoofd op zijn borst en knuffelde teder hem. Ik hield zoveel van hem.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 20:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Lorenzo
    Ik knik even "gaan we nu naar Rjeel madrid?" "ik ben zo groot" lachend kijk ik rond. Ik genoot ervan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Laten we maar eerst Real stuff halen' grijns ik.
    Ik loop richting de stad, en grijns..


    El Diablo.

    Lorenzo
    Met een glimlach knik ik.
    Ik kijk even rond. Ineens zie ik een gekleurde ijsjeskraam en met grootte ogen kijk ik erna "papa mag ik een ijsje?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Sure' zeg ik.
    Ik loop naar de ijskraam, en kijk omhoog naar Lorenzo.
    'Wat wil je' lach ik..


    El Diablo.

    Lorenzo
    Tot mijn vreugde zegt hij ja en loopt erheen.
    "chocoooooo" roep ik luid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik lach, en bestel een hoorntje met chocoijs en slagroom.
    Ik koop ook een grote milkshake, en ik betaal snel.
    Ik plof neer op het terras, en neem een slok..


    El Diablo.

    Lorenzo
    Ik loop papa achterna naar het terras en ga ook zitten.
    Op het puntje van mijn stoel begin ik aan mijn ijsje te likken.
    ik voel iets kouds op mijn handen druppen maar negeer het. Het ijsje was echt te lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik grinnik, en neem nog een slok.
    Ik zet mijn Rayban op, en kijk rond...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik besloot om gewoon mee te spelen en knikte op zijn vraag, toen hij pruilend zei dat hij bang was kneep ik hem in zijn wangen. 'Heb ik je bang gemaakt?' vroeg ik speels met een hoog stemmetje. 'Natuurlijk weet ik dat nog, hoe kan ik dat ooit vergeten?' vroeg ik fluisterend terug toen hij over de eerste keer begon toen we seks hadden. Ik herinnerde me dat ik zo nerveus werd, maar toen we eenmaal bezig waren was het geweldig en heerlijk. 'Ah leuk,' zei ik gemeend, doelend op dat het echt een leuke foto was. 'En weet je dat zeker? Straks kan iedereen mee genieten van onze eerste keer.' grinnikte ik waarna ik hem een kusje op zijn mond gaf. Ik vond het altijd leuk om foto's te bekijken en herinneringen te delen met hem.

    Finn Hudson

    'Rachel is altijd al ongeduldig geweest.' grinnikte ik naar waarheid. Ik besloot om snel Rachel terug te sms'en. 'Ik ben niet in het hotel, maar bij Blaine thuis. Finn' sms'te ik terug naar haar. Daarna borg ik mijn mobiel weer op en knuffelde ik Bella teder terug. Ik kon haar soms wel uren lang in mijn armen houden. 'Ik ga je zo erg missen.' zei ik met een pruillipje tegen haar. Het was de waarheid, ik wist nu al dat ik haar heel erg ging missen. 'En ons duet met Glee club gaat gewoon geweldig worden nu ik zo'n geweldige duetpartner heb.' zei ik naar waarheid, en kuste haar teder op haar mond.

    Logan Hudson

    Mijn blik verstrakte meteen en ik bleef naar de weg kijken. 'Ow, je bedoeld die Tyler. Het werd eens tijd dat hij in zag waar hij mee bezig was. Maar ik vind wel dat hij er makkelijk mee omgaat. Een excuses is een mooie waardering voor als je ruzie hebt met iemand bijvoorbeeld, maar alsof een excuses jouw wonden heelt, jouw littekens op je hart weghaalt.' zuchtte ik. Ik was er echt niet over te spreken, over wat die Tyler had aangericht. Hij kon nog wel zoveel spijt hebben, wat hij deed ging gewoon te ver en is niet te vergeven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.