• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik kijk Jordan aan en kijk daarna naar lorenzo
    Ik geef hem een aai over zijn hoofd en glimlach zwal


    El Diablo.

    Eve Raloka (dokter)
    Ik kijk even nog op mijn papieren om zeker te weten dat ik in de goede kamer ben voor het nieuws. Ik zucht even en klop aan terwijl ik naar binnen ga. Ik zie een jongedame met een kind. De jongen ligt er slecht bij. "Wilt u alstublieft even zitten mevrouw?" ik kijk de vrouw even aan. "Ik moet u hellaas mededelen dat ik niet zo'n goed nieuws voor u heb" ik geef de jongen een medelevend glimlache


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb even een tussenuurtje dus ik ben er even, als ik ineens offline ben, heb ik weer les.]

    Jayden Ian Archibald

    Ik ging maar gewoon naast Luke liggen en deed wat hij zei, ik bloes mijn ophoudde lucht geleidelijk uit en sloot net als hem mijn ogen. Ik was eigenlijk helemaal niet moe, maar probeerde om toch te slapen, zodat ik van deze vreselijke rotdag af was.

    Logan Hudson

    Ik ontvang Rachels sms'je en knikte in mezelf. Ik liep naar mijn auto toe en reed meteen door naar het ziekenhuis toe om Rachel op te halen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke ik ga zo ff ten.
    Luke
    Ik nestelde me lekker tegen jayden aan en viel snel weer in slaap.

    Rachel
    Al snel zag ik de auto van Logan. Ik liep erheen en stapte in "dankje" ik mompel nog half omdat ik er met gedachtes niet bij ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Gaat het?' vroeg ik aan haar, ik kon me voorstellen dat ze het moeilijk had. 'Je moet het goed bekijken, misschien valt hij je nu niet meer lastig, het klinkt hard maar het is de waarheid.' zuchtte ik. 'Waar moet ik je heen brengen?' vroeg ik aan haar. Misschien moest ze Emily nog ophalen of wilde ze naar huis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het gaat wel"knik ik nog half verward.
    "Ik snap vooral mezelf niet, waarom heb ik hem niet dood laten gaan aangezien hij mijn leven verpest heeft en alles" ik zucht even. "ehm naar het hotel alsjeblieft, Finn was daar ook" Snel sms ik hem dat ik kom


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Dat is gewoon de automatische piloot, als er iets traumatisch gebeurt, treedt je lichaam in automatische piloot om hem te helpen.' verklaarde ik waarna ik mijn auto startte. 'Wert je zeker dat Finn daar is?' vroeg ik aan haar.

    [Finn is btw nog bij Blaine thuis, he?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz oke dat weet ze nog niet dan]
    Rachel
    Ik glimlach zwak maar dankbaar naar hem "eigenlijk geen idee, ik bel hem wel" ik pak mijn mobiel terwijl die overgaat kijk ik logan aan "dankje, dankje voor alles wat je gedaan hebt vooar me"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik heb weer les, dus ik reageer vanmiddag wel.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke succes[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Eve Raloka (dokter)
    Ik kijk even nog op mijn papieren om zeker te weten dat ik in de goede kamer ben voor het nieuws. Ik zucht even en klop aan terwijl ik naar binnen ga. Ik zie een jongedame met een kind. De jongen ligt er slecht bij. "Wilt u alstublieft even zitten mevrouw?" ik kijk de vrouw even aan. "Ik moet u hellaas mededelen dat ik niet zo'n goed nieuws voor u heb" ik geef de jongen een medelevend glimlache


    Tyler

    Ik kijk de dokter aan
    Wat' zucht ik


    El Diablo.

    Eve Raloka
    "Je hart en organen zijn teveel aangetast en hellaas zouden we niet kunnen helpen door operaties. Ik ben bang dat u binnen kort niet meer zult leven. Wij zelf schatten door de onderzoek dat u hooguit nog 1,5 weken heeft, als het echt slecht gaat 3 dagen" ik kijk spijtig naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik kijk haar aan
    'En waarom zou je me niet kunnen helpen?' Sis ik


    El Diablo.

    Eve Raloka
    "uw organen zijn teveel beschadigd. Het enigste is u pijnloos in slaap brengen als het te pijnlijk wordt zodat u in rust kunt gaan. Het spijt me heel erg meneer maar we kunnen niets meer voor u doen behalve een fijn einde te geven" Ik kijk hem medelevend aan. Zo oud was hij nog niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    'Ja, challaaz! Ik ga'. Mompel ikm
    -k stap uit bed en negeer de pijn
    -Ik loop weg


    El Diablo.