• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Kheb weer les..


    El Diablo.

    Eve Raloka
    Ik kijk hem na en zie dat hij pijn heeft.
    "fijne laatste dagen" wens ik hem nog toe.
    Hij mocht hen waar hij heen wou om zijn laatste dagen zo prettig mogelijk te maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke succes.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem liefdevol terug en keek hem aan. 'Rustig maar, ik bel je gewoon, inplaats van sms en maak geen grapjes meer' zeg ik gemeend en liefdevol. 'Ik beloof dat ik ook op mezelf let en dat ik voorzichtig doe en ik pas ook op Finn' zeg ik geruststellend en zoen hem weer. Ik druk hem dichter tegen me aan en kijk hem diep aan. 'Ik kan ook niet zonder jou, Kurt. Ik hou van je en ik ga je echt missen' zeg ik verliefd en gemeend. Ook al was het maar voor een middag, ik ging hem echt missen en was echt bezorgd. Ik wou dat er niets overkwam met Kurt of Bella. Ze waren te belangrijk om te verliezen, anders werd ik gek. Ik zag dat hij streng deed en glimlachte ontdeugend. 'Je bent zo leuk als je streng bent' fluister ik zwoel in zijn oor en laat mijn hand onder zijn shirt gaan en streel zijn onderrug zachtjes. Wat hield ik van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Finn' zeg ik met tranen in mijn ogen en keek hem sprakeloos aan, wat hij allemaal net zei. 'Ik ben helemaal sprakeloos' zeg ik zachtjes en verlegen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en zoen hem zachtjes. 'Ik hou ook van ju, Finn. Zoveel' zeg ik gemeend en trillend. Ik knuffel hem lief en voelde me zo gelukkig nu met hem wou ik trouwen en kinderen krijgen en uiteindelijk met hem oud worden. Ik hield zoveel van hem. Ik keek hem diep aan en streel zijn wang zachtjes. 'Je bent mijn alles, Finn' zeg ik zachtjes en verliefd. Hij was zo geweldig, lief. Hij was mijn alles, mijn prins, mijn ware liefde.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Waarvoor bedank je me? Dat is toch vanzelfsprekend?' zei ik vriendelijk tegen haar. Tenminste, ik vond het vanzelfsprekend om zoiets te doen voor vrienden, vrienden zijn er voor elkaar en steunen elkaar door dik en dun. En ik zal ook altijd mijn vrienden helpen en steunen als ze me nodig hebben.

    Kurt Hummel

    'Mooi zo.' zei ik tevreden toen Blaine zei dat hij me zou bellen en dat hij ook op Finn zou letten. Die drie mensen waren echt veel te waardevol voor mij om te verliezen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en ging dichter tegen hem aanzitten. 'Ik ga jou ook zo erg missen, Blaine.' zei ik naar waarheid. Eigenlijk was het best erg dat Blaine en ik amper een middagje zonder elkaar konden. Ik kreeg kippenvel van wat hij zwoel fluisterde en voelde daarna dat hij onder mijn shirt door mijn onderrug streelde, waardoor ik nog meer kippenvel kreeg. Er ontstonden blosjes op mijn wangen door zijn woorden. Ik zoende hem vervolgens hartstochtelijk op zijn mond. 'En jij bent gewoon altijd leuk.' zei ik gemeend en lief tegen hem. 'En lief, aardig, schattig, stoer, dapper, mooi, grappig, soms koppig,' zei ik, dat laatste zei ik plagend. 'Ondeugend, sterk, heerlijk en natuurlijk slim.' somde ik simpelweg op.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte lief naar haar en streelde haar mooie haren. 'Dat is ook wel de bedoeling.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar terug knuffelde. Normaal gesproken was ik helemaal niet goed met woorden, maar nu ging het opeens wel. 'Ik hou ook heel erg veel van jou, Bella.' zei ik gemeend. Ik kon echt niet zonder haar meer leven. Ze betekent echt alles voor me en ik wil met haar samen wil ik aan mijn toekomst beginnen. Met haar en niemand anders, ze zou voor altijd de enige zijn voor mij. Er was nog niemand zo bijzonder voor mij als haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik grom, en plof op het bankje neer buiten het ziekenhuis.
    Ik zucht, en laat mijn hoofd op mijn handen vallen.
    Wat moet ik nu?!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Ik ben Wonderwatch, maar even op de telefoon van Monticia!]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Blaine Anderson:

    Ik begon te lachen toen hij dat allemaal zei en keek hem lief aan. 'Je moet jezelf niet vergeten' zeg ik zachtjes en liefdevol. 'Ik heb zo'n geluk met jou. Dat ik jou helemaal heb en dat ik je mijn verloofde mag noemen' zeg ik gemeend en lief. 'Je bent geweldig' zeg ik naar waarheid en simpel. 'Ik zal altijd van je houden en ik ben niets zonder jou' zeg ik naar waarheid en gemeend. 'Ik ben zo gelukkig met jou' zeg ik liefdevol en zoen hem hartstochtelijk terug. Ik knuffel hem en haal een hand door zijn haren en streelde lief zijn wang. Opeens zag ik Bella en Finn binnenkomen. Bella duwde Finn voorzichtig op bed en zij zelf ging voor ons staan en ik luisterde naar haar. Ik fronste eerst, maar daana glimlachte ik.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen en streelde lief zijn wang. Ik glimlachte verlegen en ging iets doen wat ik niet durfde. 'Ik ga voor je zingen en ook voor Blaine en Kurt' zeg ik verlegen maar zeker. Ik kon het altijd proberen, natuurlijk was ik niet zo goed als hun, maar het gebaar was altijd heel mooi. Ik stond op en pakte zijn hand en loop weer naar Blaine's kamer, waar ik ze op bed zag zitten. Ik duwde voorzichtig Finn ernaast en ging voor hun staan. 'Kurt, Blaine. Ik ga voor jullie zingen en Jij Kurt wou heel graag weten hoe ik zong' zeg ik verlegen en glimlachte zwak. 'En ik wil heel graag zingen voor jullie' zeg ik zachtjes en wachte eerst hun reactie af, voordat ik ging zingen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Er vormde automatisch een gelukkige en verliefde glimlach op mijn gezicht toen hij dat allemaal zei. Ik voelde me meteen weer een stuk beter, vooral een stuk minder onzeker over onze liefde. Ik zag dat Blaine het meende en ik hield zo ongelofelijk veel van hem. Ik keek hem aan met een gelukkige glimlach en kon echt even geen woorden vinden, nu was ik echt helemaal sprakeloos en stond ik met een mond vol tanden. Ik knuffelde hem stevig terug en voelde hoe hij met zijn hand door mijn haren ging en mijn wang streelde. Ineens kwamen Bella en Finn binnen en duwde Bella, Finn bij ons op bed. Toen Bella aankondigde dat ze voor ons ging zingen glimlachte ik uitgelaten. 'Yes! Yes! Eindelijk!' juichte ik opgetogen, ik wilde haar gewoon al zolang horen zingen. Ik ging hier meteen goed voor zitten op Blaine's schoot om zo geen woord, of noot in dit geval, te missen.

    Finn Hudson

    Ik keek een beetje verontwaardigd, aangezien ze daar zo ineens mee kwam, maar ik vond het natuurlijk helemaal niet erg. Ik was juist heel erg benieuwd naar hoe ze zong. Bella trok me mee naar de kamer van Blaine en duwde me voorzichtig naast Kurt en Blaine op bed. Ik keek glimlachend naar haar en voelde me echt trots op haar. Ik vond het knap dat ze ging zingen voor ons en kon gewoon niet wachten om haar stem te horen. Kurt reageerde heel opgetogen en diep van binnen was ik dat ook, maar ik kon het alleen beter verbergen. 'Laat ons niet langer in spanning.' zei ik lachend tegen haar en keek haar lief en afwachtend aan.

    [Ik ben nog steeds bezig met de mail, je ontvangt hem zo, Insano. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik was ook heel erg benieuwd en Kurt ging goed zitten op mijn schoot en we keken met zijn drieën naar Bella. Ik glimlachte bemoedigend dat ze het kon en wacht gespannen af en glimlachte opgetogen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest lachen om Finn en Kurt en zag Blaine me bemoedigd glimlachen, waardoor ik wat gerustgesteld werd. Ook al was het slecht, ze zullen me niet afkeuren en alles. Ik begon een beetje zenuwachtig te worden en sloot even mijn ogen. Ik nam een hap lucht en zuchtte zahctjes om alles in controlle te houden bij mezelf en opende mijn ogen, waarnaar ik begon te zingen .

    Everyday is so wonderful
    And suddenly, it's hard to breathe
    Now and then, I get insecure
    From all the pain,
    I'm so ashamed

    I am beautiful no matter what they say
    Words can't bring me down
    I am beautiful in every single way
    Yes, words can't bring me down, oh no
    So don't you bring me down today

    To all your friends you're delirious
    So consumed in all your doom
    Trying hard to fill the emptiness,
    The pieces gone,
    Left the puzzle undone,
    Ain't that the way it is?

    You are beautiful no matter what they say
    Words can't bring you down, no, no
    You are beautiful in every single way
    Words can't bring you down
    So don't you bring me down today

    No matter what we do
    (no matter what we do)
    No matter what we say
    (no matter what we say)
    We're the song inside the tune
    (yeah, oh yeah, yeah, yeah, yeah)
    Full of beautiful mistakes
    And everywhere we go
    (and everywhere we go)
    The sun will always shine
    (sun will always, always shine)
    But tomorrow we might awake
    On the other side

    'Cause we are beautiful,
    No matter what they say
    Yes, words won't bring us down, oh no
    We are beautiful in every single way
    Yes, words can't bring us down, oh no
    So don't you bring me down today

    Don't you bring me down today
    Don't you bring me down...
    Mmm, today

    Toen ik klaar was met zingen, keek ik ze één voor één gespannen aan en wachtte geduldig wat hun reactie waren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik had aandachtig geluisterd naar Bella en haar mooie stem. Het hele liedje had ik geluisterd met open mond. Toen ze klaar was stond ik op van Blaine's schoot, omdat ik vond dat ze een staande ovatie verdiende en applaudisseerde ik voor haar. 'Je hebt zo'n mooie stem, Bella. Je zingt echt prachtig. Je hebt een lieve en zachte stem waar ook kracht in zit.' zei ik naar waarheid, het was echt prachtig. Ik keek haar vervolgens weer serieus aan. 'Hier ben ik helemaal niet blij mee, want nu ga ik nog minder solo's krijgen met Glee.' zei ik nep-boos, maar daarna lachte ik om te laten zien dat het een grapje was. Ik liet me vervolgens weer zakken op Blaine's schoot en gaf hem een klein kusje op zijn kaak.

    Finn Hudson

    Bewonderend luisterde ik naar hoe Bella zong. Het was echt veel prachtiger dan ik had gehad en durven hopen. Haar mooie, zachte, schattige stem was echt heerlijk om naar te luisteren. Ik kon wel uren naar haar luisteren want het was echt prachtig. Ook ik applaudisseerde voor haar en liep naar haar toe en sloot haar in mijn armen. 'Dat was inderdaad zoals Kurt al zei, echt heel erg prachtig.' zei ik gemeend tegen haar. 'Je bent een geweldige zangeres en je moet er echt iets mee gaan doen, het zou zonde zijn als je zo'n stem voor jezelf zou houden.' zei ik naar waarheid, en ik gaf haar een kusje op haar mond en hield haar dicht tegen me aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Nvm, het eten is nog niet klaar. -.-]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:14 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik applaudisseerde ook met hun mee en glimlachte. Ze was echt goed en ik was ook helemaal mee eens met Kurt en Finn. Ze moest er zeker iets er mee doen en ze kon zeker goed zingen. En nieuwe aanwinst voor Glee club. Kurt liet zichzelf weer zakken op mijn schoot en gaf me een kusje op mijn kaak, waardoor ik weer lief glimlachte naar hem en hem teder zoende. 'Jij kan nog steeds even mooi zingen' zeg ik lief. 'Jij bent de beste zanger hier' fluister ik in zijn oor en sloeg mijn armen teder om hem heen en luisterde naar Bella.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde toen ik hun reactie hoorde en glimlachte verlegen. Dus ik was echt goed en voelde me voldaan en luisterde naar hun. 'Dankje, jongens' zeg ik glimlachend en ik viel Finn's armen om me heen die me dicht tegen zich aandrukte. 'Ik vind zingen wel leuk, alleen ik wil er niets mee doen' zeg ik naar waarheid. Ik vond zingen echt leuk, alleen voor mezelf of voor anderen, maar ik wou er geen beroep in. Ik droomde altijd al van kleins af aan dat ik psygologie wou worden en dat ik mensen kon helpen. 'Ik wou altijd psygologie worden en nu nog steeds en later een eigen zaak runnen. Dus voor mij geen zangcarriere' zeg ik gemeend en kijk hun aan.

    (Alvast eetsmakelijk! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Jammer,' zei ik gemeend. 'Maar ik snap je wel, je moet je dromen achterna gaan en als dat jouw droom is moet je er alles aan doen om het te bereiken.' zei ik bemoedigend. Ik zou ook echt alles doen om mijn droom te bereiken. De eerste stap was toegelaten worden tot Nyada, maar dat was jammer genoeg niet zo makkelijk. Blaine glimlachte op dat moment lief naar me en zoende me teder. Ik glimlachte gevleid door wat hij fluisterde en knuffelde hem. 'Nee, jij bent de beste zanger hier. Jij wordt echt een popidool waarvan meisjes posters van jou in hun kamer hebben hangen, je iedere keer een nummer één hit scoort en tonnen vol fans hebt.' fluisterde ik terug naar hem. Blaine zou echt zo'n type worden als hij beroemd wilde worden. Ikzelf wilde juist een heel andere kant op, naar New York, Broadway. Dat was echt mijn droom.

    Finn Hudson

    Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en keek haar lief aan. 'Je kan het altijd blijven doen als hobby.' zei ik naar waarheid. 'Zolang je af en toe maar wel voor mij zingt, zodat ik je mooie stem weer eens kan bewonderen.' zei ik glimlachend tegen haar. Ze was toch zo mooi en getalenteerd, en ik vond het echt prachtig dat ze mensen wilde helpen. Dat bewees maar eens hoe groot hart ze had. Ik hield zoveel van haar en vond haar echt helemaal het einde.

    [Het duurt nog wel even voordat we gaan eten, aangezien mijn ouders naar het ziekenhuis gaan. Maar ik heb ook helemaal geen honger. XD]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:49 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte even "maar nog, we kende elkaar amper en toch voel het alsof ik je jaren ken" ik staar naar buiten niet wetend wat te zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan