• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Doe ik' zeg ik schor en kijk nog steeds naar buiten. Ik voelde me zo ellendig en rot. Ik moest me inhouden om niet in huilen uit te barsten en voelde dat mijn ogen waterig werden. Ik was gewoon gebroken door alles en mijn hart is gewoon eruit getrokken en er op gestampt. Alle woorden van Kurt bleven nog steeds in mijn hoofd herhalen. Ik kon het niet meer aan en ik was het gewoon zo zat met alles. Elke keer gebeurde er wel wat en ik werd er moe van. Ik sloot even mijn ogen en voelde dat er een traan langs mijn wang gleed naar beneden en op dat moment gebeurde het. Ik snikte nu zachtjes om alles wat er is gebeurd. Echt alles, kwam er nu uit. Nu zat ik gebroken in bed en nu snikte ik luid en sloeg mijn handen in mijn gezicht om het te verbergen. Ik was gewoon zo moe en was het gewoon zo zat.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Finn en hoe Blaine daarop antwoorden. Ik keek naar Blaine en opeens huilde hij, waardoor ik verdrietig naar hem keek. Hij was gebroken en huilde nu luider en ik keek naar Finn en Kurt. Ik laat Finn's hand los en loop met snelle passen naar Blaine toen. 'Niet huilen' zeg ik gemeend en verdrietig en hou zijn hand vast en hield nog steeds Emily vast. Ik vond het echt vreselijk voor Blaine.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:46 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Mijn hart brak voor de zoveelste keer vandaag, toen Blaine begon met huilen. Ik keek hem aan met glazige ogen en liep een beetje twijfelachtig naar hem toe. Uiteindelijk kon het me niets meer schelen en sloeg ik mijn armen om hem heen om hem te troosten. 'Shh, het komt goed,' fluisterde ik zachtjes naar hem. 'Het komt goed.' herhaalde ik deze keer ook huilend, ik kon er niet tegen als hij huilde, dan knapte er iets in mij. Ik hou zoveel van Blaine en ik wilde dat ik meteen door had dat er met zijn drankje geknoeid was. Of ik wilde dat ik niet voorstelde om te blijven, dan waren we maar laffards in de ogen van de hele school. Dan was dit tenminste niet gebeurt. 'Ik hou van je, Blaine.' fluisterde ik, verstikt door tranen.

    Finn Hudson

    Ik stond nu ook op en voegde me bij de rest, en wreef troostend over Blaines schouder. Hij wist dat ik niet goed was in geruststellende woorden, maar ik wilde hem wel laten weten dat wij er allemaal voor hem waren en dat hij niet alleen was. Want dat was hij absoluut niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook van jou, Kurt' zeg ik snikkend en sloeg geijk mijn armen om hem heen en trok hem dichter tegen me aan. Ik begraaf mijn gezicht in zijn nek en snikte zachtjes. Ik voelde Bella mijn zij strelen, aangezien ze zat en Emily bij haar had en ik voelde Finn's hand op mijn schouders. 'Ik hou ook van jullie' zeg ik tegen Bella en Finn. Kon me nu echt niet schelen dat ik dat tegen Finn zei, hij wist dat ik om hem gaf en dat hij mijn beste vriend was. Hij wist natuurlijk ook dat het vriendschappelijk was, aangezien ik op Kurt was. Ik pakte vervolgens Kurt's zijn gezicht en plaatste mijn lippen teder op de zijne en zoende hem liefdevol op zijn lippen. Ik wou het echt niet kwijt, hij was mijn alles.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook van jou, Blaine' zei ik lief en streelde troostend zijn zij, vanwege dat Finn zijn schouder troostend streelde en ik had Emily nog vast. Natuurlijk was het vriendschappelijk dat ik dat zei en dat wist, Blaine, Kurt, en Finn ook. Ik stond op van mijn stoel en plaatste Finn op die stoel, waarnaar ik weer op zijn schoot zat en bij hem nestel met Emily. 'Ik hou van je Finn' zeg ik zachtjes en verliefd tegen hem en plaats mijn lippen ook teder op de zijne en zoen hem zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte zwakjes en zoende hem liefdevol terug, toch voelde ik me nog ergens onzeker, maar dat sleet hopelijk wel weer. Ik streelde zijn wang, die ik geslagen had en keek hem spijtig aan. 'Het spijt me,' zei ik zuchtend waarna ik mijn ogen neersloeg. Ik schaamde me echt diep, dat ik hem niet geloofde. Het enige wat ik voor ogen zag op dat moment was dat hij was vreemdgegaan en wat hij zei. Ik keek niet verder dan dat. Ik zoende hem vervolgens weer teder en moest daarna ondanks alle ellende toch een beetje lachen om wat Finn zei. Maar ik wist één ding zeker, de komende paar uur ga ik Blaine niet meer loslaten. Met die gedachten sloeg ik mijn armen om zijn hals en knuffelde ik hem. 'Ik hou trouwens ook heel veel van jullie.' zei ik nu ook tegen Finn en Bella, maar ik liet Blaine niet meer los.

    Finn Hudson

    'Ik hou ook van jou, Bella.' zei ik lief tegen haar waarna ik haar nogmaals zoende, ik kon maar niet genoeg krijgen van haar lippen. Daarna keek ik naar Blaine en Kurt. 'En ik hou ook van jullie,' zei ik gemeend terug, het kon me niet schelen dat ik dat als jongen tegen twee jongens zei. Blaine was mijn beste vriend en Kurt mijn stiefbroer, dus waarom zou ik dat niet mogen zeggen? 'Ah, kijk ons nou. We zijn net één grote familie.' zei ik lachend, aangezien we allemaal tegen elkaar zeiden dat we van elkaar hielden. Ooit zouden we wel allemaal familie van elkaar worden, maar in feite vond ik dat we nu al familie waren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Het geeft niet, Kurt' zucht ik en zoen hem weer teder. 'Jij kon het ook niet weten' zeg ik gemeend en kijk hem zwak glimlachend aan. Ik hoorde wat Finn zei, waardoor ik ook moest lachen en kijk Finn aan. 'Dat zijn we ook voor mijn gevoel, zijn wel al familie. Jullie en Emily natuurlijk, jullie betekenen zoveel voor me' zeg ik met tranen in mijn ogen en kijk ze één voor één lief aan. Emily werd wakker en ik zag met haar oogjes naar me kijken, waardoor ze gelijk kirde en haar armpjes naar me toestrekte. 'En ik hou ook van jou, Emily' zeg ik lachend en lief. Wat hield ik toch van iedereen en ze betekende zoveel voor me.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest lachen om Finn en vond het zo lief. 'Je bent lief, Finn' zeg ik gemeend en liefdevol. Ik plaatst mijn lippen teder op de zijne en zoen hem weer. Ik keek naar Emily die wakker werd en moest glimlachen wat Blaine zei tegen ons en tegen Emily. Emily strekte haar armpjes naar Blaine uit en ik stond op en legde Emily voorzichtig tussen die twee jongens in en gelijk zat ze te kirren, wat onwijs schattig was. Blaine hield haar voorzichtig vast en Kurt. 'Ze is helemaal dol op jullie' zeg ik glimlachend en ging weer op Finn's zijn schoot zitten.

    Dokter:

    Ik had goed nieuws voor Blaine en liep de kamer in van hem en zag zijn vrienden bij hem. 'Ik moet jullie even storen' zeg ik veronschuldigend en kijk naar Blaine. 'We hebben goed nieuws, je mag al naar huis. Voor de rest ben je helemaal gezond en de drugs zijn uit je lichaam, dus van mij mag je nu naar huis en lekker in je bed gaan liggen slapen. We willen wel dat je minstens een week thuis blijft om te rusten en goed eet' zeg ik streng tegen hem en kijk zijn vriend aan. 'Hij moet echt goed gaan uitrusten' zeg ik streng en glimlach vriendelijk. 'Nog een fijne dag verder, de zuster komt dalijk om het infuus weg te halen en andere apparaten' zeg ik vervolgens en liep weg.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte al een stuk vrolijker en drukte nogmaals een kus op Blaine's lippen en toen de dokter dat zei, werd ik nog vrolijker. Ik zal Blaine alle rust bieden die hij nodig had. En we gingen het achter ons laten, hoe moeilijk dat ook was. We gingen het gewoon proberen te vergeten. Ik was nog steeds helemaal ontroerd door Blaine's woorden en glimlachte naar Emily. 'Hallo liefje,' zei ik speels tegen haar waarna ik haar buikje zachtjes begon te kietelen en ze het uitkirde van de lach. Ik keek haar even lief aan en keek weer naar Bella. 'En wij zijn ook helemaal dol op jullie, en we zijn inderdaad één grote en vooral gelukkige familie.' zei ik nog ontroerd. Ik was zo blij met zulke lieve vrienden en natuurlijk met Blaine, de liefste en geweldigste verloofde die iemand zich maar kon wensen.

    Finn Hudson

    Ik sloeg mijn armen meteen om Bella heen en drukte haar dicht tegen me aan en zoende haar hartstochtelijk op haar mond. Ik keek haar daarna weer aan en daarna keek ik weer naar Blaine, Kurt en Emily. Ik werd er zelfs stiekem een beetje emotioneel van, maar ik probeerde natuurlijk niks te laten merken. 'Jullie betekenen ook allemaal heel veel voor mij.' zei ik gemeend waarna ik een kus drukte op Bella's voorhoofd. 'En gelukkig mag je lekker naar huis, ziekenhuizen zijn driemaal niks.' zuchtte ik. Ik was zo ongelofelijk blij met iedereen en zo opgelucht dat alles goed was met Blaine.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 23:59 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan slapen! Tot morgen en slaaplekker! (: Wat gaat de tijd weer snel zeg, nu moeten we weer slapen! D: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ja, precies! De tijd gaat echt veel te snel. D: Maar nu gaan we tenminste met een goed gevoel naar bed, haha. Slaap lekker! <3 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Hahaahahh, inderdaad. XD Ben benieuwd wat ik deze nacht ga dromen. ^^ Jij ook, lieverd! <3 )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik grinnikte even om Logan, oke best flauw dit.
    " ik moest gillen als er iets was of ik iets wou" ik glimlach onschuldig naar hem.
    " mag ik misschien eenglas water van je?"

    Luke
    Ik grinnik weer " latijd handig dat spul, kun je me ook wat geven mocht er iemand lastig gaan doen ofzo" ik voelde me stikjaloers. Hij vondt Blaine dus inderdaad leuker.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte naar iedereen en voelde me weer gelukkig. Natuurlijk moesten Kurt en ik nog praten tegen elkaar, wat er is gebeurd, dan konden we het pas het achterlaten en konden we weer verder. Ik plaatste mijn lippen teder op de zijne en zoen hem zachtjes, waarnaar ik Emily's hoofdje aai. Ze kirde het uit en keek me met haar oogjes aan. Ze was zo lief. Ik hoorde wat Finn zei en glimlachte, maar ik was wel opgelucht en ik knikte naar Finn. Uiteindelijk kwam er een zuster die mijn infuus eruit haalde en nog wat andere apparaten. 'Zo jongeman jij mag lekker naar huis' zeg ze glimlachend tegen mij en knikte vriendelijk naar de rest. 'Op de hoek van je kamer staat een rolstoel die help je wel tot de uitgang, omdat je nu nog te zwak bent om te gaan lopen. Dus ga in de rolstoel zitten' zeg ze streng tegen me en loopt weg. 'Nou jullie horen het, ik moet in die rolstoel' verzuchtte ik.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik werd ook een beetje emotioneel omdat iedereen dat zei en glimlachte teder. 'Ik ben zo blij met jullie' zeg ik gemeend en liefdevol en zoen Fin nog een keer op zijn lippen. Ik had naast hun mijn broer en mijn beste vriendin nog. Voordat ik hun drieën kende had ik alleen maar mijn broer en mijn vriendin. Maar nu had ik Kurt, Blaine en Finn bij me. Ik glimlachte gelukkig. Ze waren stuk voor stuk uniek en ik hield ongelovelijk veel van ze. Ik zag dat een zuster kwam en zei wat vervolgens ging ze weer weg, toen ze alles uitzetten. Ik pakte Emily weer, zodat Kurt en Blaine makkelijker van het bed kwamen en ze Blaine konden steunen naar de rolstoel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Logan Hudson

    'Dat bedoelde ik niet letterlijk, mevrouwtje.' zei ik nog half geschrokken, maar daarna begon ik ook te lachen. Ik moest toegeven dat het best een goede was. Ik pakte een glas en vulde het met water en gaf het aan haar.

    Jayden Ian Archibald

    'Tuurlijk,' zei ik waarna ik een buisje naar hem toe gooide. 'Als je teveel gebruikt kan dat fataal worden en pas op, want het is zwaar illegaal.' zei ik simpelweg tegen hem. Ik keek hem onderzoekend aan, er was iets met hem maar ik kon niet achterhalen wat. 'Is er misschien iets mis?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "sorry Logan ik kon het niet laten" grijnzend neem ik een slokje van het water. "kom ook in bed, jij bent ook moe denk" ik sla de dekens open. Het was gelukkig een tweepersoonsbed. Nu maar hopen dat ik niet ging praten in mijn slaap. Ik schiet wer in de lach als ik eraan denk wat ik zei.

    Luke
    Ik grinnik even en vang het buisje en stop het in mijn jaszak.
    Ik zucht even en kijk hem aan "vind je Blaine leuk?" vraag ik zacht. Ik moest dit zeker weten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ach, zo erg is het niet, toch?' vroeg ik waarna ik een kusje op zijn kaaklijn gaf. Ik ging van het bed af en liep naar de gang toe om de rolstoel in Blaine's kamer te rijden, zodat hij helemaal niet hoefde te lopen. Finn en ik hielpen hem er daarna in de stoel. Nouja, merendeels Finn aangezien ik Blaine alleen maar vast had voor de morele steun, zo blijkt het. En ik duwde hem vooruit, zodat hij niet zelf hoefde te rollen. 'Gelukkig heb je je verloofde nog die je kan duwen.' zei ik lief tegen hem. Ik wist dat we nog veel moesten praten hierover voordat er het officieel achter ons konden laten, maar ik was gewoon zo blij dat het allemaal nep was. Ik kon het echt niet verdragen als het echt was.

    Finn Hudson

    Ik hielp Blaine in de rolstoel met een klein beetje hulp van Kurt, en hij duwde hem vooruit. Ik liep naar Bella toe en sloeg mijn arm om haar middel en drukte een kus op Emily's wang waardoor de vrolijk kirde en daarna op die van Bella. Vervolgens liepen we achter Blaine en Kurt aan naar Kurt's auto. 'Ik hou van je, Bella.' fluisterde ik lief naar haar. Ik was zo blij dat het toch weer goed gekomen was met ons. Ik hield echt heel erg veel tegen haar, en een leven zonder haar kon ik me nu echt niet meer voorstellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Logan Hudson

    'Weet je het zeker?' vroeg ik een beetje aarzelend, ik vond het een beetje onbeschoft om zomaar bij haar in bed te kruipen. 'Ik kan ook wel op de vloer slapen of zo, dat is echt helemaal geen punt.' zei ik naar waarheid, ik zag dat ze in de lach schoot en moest door haar lach ook lachen, haar lach was aanstekelijk. 'Wil ik weten waar je nu om lacht?' vroeg ik lachend.

    Jayden Ian Archibald

    'Of ik Blaine leuk vind?' vroeg ik een beetje verbaasd, waarom zou hij dat willen weten? 'Nee, Blaine is gewoon een extreme afleiding voor de plezier. Je weet toch hoe leuk ik het vind om relaties stuk te maken.' zei ik lachend. 'Hoewel hij er wel goed uitziet.' mompelde ik er droogjes achter aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.