• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    [doen we dan zo als iedereeen klaar is nieuwe dag?]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Is goed!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ga zo laat rachel dan maar nog slapen, ben er vanaaf weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik sloeg gelijk mijn armen om hem heen en druk hem dichter tegen me aan. 'Het is oke' zeg ik geruststellend en wreef over zijn rug. 'Wat ik allemaal zei op dat moment, meen ik echt niet. Je bent geweldig in bed en zo lekker. Ik hou van je Kurt' zeg ik gebroken en plaats mijn lippen teder op de zijne. Ik haal onze ringen uit mijn broekzak en deed Kurt's ring om zijn vinger en mijn ring om mijn vinger. 'Ik zal altijd bij je blijven, Kurt' zeg ik met een brok in mijn keel en kijk hem even aan, waarnaar ik mijn kleding uitdoe, behalve mijn boxer en leidde Kurt naar bed. Ik kroop in bed en neem hem ook mee en sloeg gelijk de dekens om ons heen en sloeg mijn armen ook hem heen. 'Ga lekker slapen, we zijn beidden moe en morgen kunnen we erover praten' zei ik lief en streelde zijn wang teder.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Snel pakte ik zijn shirt over en leip even naar Emily toe en kuste haar zachtjes op haar wang, waarnaar ze haar oogjes dicht deed en zo in slaap viel. Ik dekte haar nog goed in en draai me naar Finn om. 'Ik ga even omkleden' zeg ik snel en loop de deur uit, zonder dat hij iets kon zeggen en deed de badkamerdeur dicht. Ik deed mijn kleding uit en deed zijn shirt aan, die gelukkig lang was en liep met mijn kleding weer terug naar Finn. Ik leg mijn kleding op de stoel en kroop in bed en ging dicht tegen Finn aan liggen. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes en nestel me dieper in zijn armen.

    (Is goed!)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 13:50 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Oké,' zei ik vermoeid waarna ik hem verliefd aankeek. Ik was opgelucht omdat ik mijn ring weer terug had, het voelde zo leeg om mijn vinger. Ik nestelde me goed tegen hem aan en zuchtte tevreden. Ik zoende hem hartstochtelijk op zijn mond en keek hem nog een keer aan, voordat ik ging slapen. 'Ik hou heel veel van je, Blaine.' zei ik zachtjes. Ik zette mijn gedachten nu op nul en sloot mijn ogen en viel al snel in een diepe en rustige slaap.

    Finn Hudson

    'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik lief tegen haar. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kus op haar voorhoofd. Daarna sloot ik mijn vermoeid mijn ogen en viel ik al heel erg snel in slaap. Ik was echt kapot, en dat was te merken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zag hem zijn ogen sluiten en ik hoorde nu zijn regelmatige ademhaling, wat betekent dat hij sliep. Ik gaf nog een kus op zijn voorhoofd en heild de dekens goed om ons heen. 'Ik hou ook heel veel van jou, Kurt. Jij bent mijn leven, ik doe alles om je gelukkig te maken dat beloof ik' zeg ik zachtjes en zuchtte vermoeid. Ik deed ook mijn ogen dicht en val zo ook in een droomloze slaap.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zag dat Finn in slaap viel en ik streelde liefdevol zijn wang zachtjes en nestel me nog dieper. Ik zuchte vermoeid en keek nog even naar Emily die rustig sliep. Ik hield zoveel van iedereen en nog meer van Finn. Met een tevreden gevoel sloot ik mijn ogen en viel ook in slaap.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Dus nu de volgende dag? (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Is goed!]

    [De volgende dag!]



    Kurt Hummel

    Ik werd wakker van de zonlicht dat onder het gordijn door ontsnapte en op mijn gezicht scheen. Ik opende mijn ogen en keek recht in een slaperige gezicht van Blaine waardoor ik begon te glimlachen. Ik rekte me uit waardoor ik tevreden geluidje maakte. Ik sloeg de dekens van me af en liep naar de keuken toe. Gisteravond had ik niet eens gegeten en dat voelde ik nu wel. Ik maakte wat omeletten en bacon klaar voor iedereen en deed wat fruit in de blender om een smoothie te maken. Toen alles klaar was kreeg ik een idee en begon ik uitgelaten te glimlachen. Ik maakte broodjes met een omeletten en bacon erop en zette het op een bord en de smoothie schonk ik in een glazen en zette alles op een dienblad. Op dat moment zag ik Finn de keuken in lopen om een flesje te maken voor Emily. 'Ik ga Blaine verblijden met een ontbijtje op bed, wees vrij om mijn idee te stelen.' grapte ik en liep weer terug naar Blaine's kamer en kroop op bed. 'Wakker worden, slaapkopje van me,' zong ik vrolijk waarna ik hem wakker kuste. 'Ik heb ontbijt op bed gemaakt voor ons.' glimlachte ik.

    Finn Hudson

    Ik was al wakker voordat Emily wakker was, dat was ook nieuw. Ik werd wakker van een lekkere geur. Ik keek even naar Bella en drukte een kusje op haar voorhoofd. Ze was echt zo schattig als ze sliep. Ik trok mijn broek aan en Ik ging eruit om alvast een flesje te maken voor Emily, voor als ze wakker werd en kwam Kurt tegen in de keuken. Ik schudde lachend mijn hoofd door wat hij zei en maakte het flesje alvast klaar voor Emily. Toen Kurt weg was, vond ik het eigenlijk wel een goed idee. Ik pakte voor ons ook twee omeletten met bacon en twee smoothies, die Kurt ook al voor ons had klaargemaakt en liep weer terug naar de kamer. 'Goedemorgen lieverd, ik heb ontbijt gemaakt voor ons.' grapte ik lachend, Bella wist heus wel dat ik het niet gemaakt had, aangezien ik een ramp was in de keuken.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 14:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde een kus op mijn lippen en een paar woorden en ik kreunde. 'Kurt, laat me slapen' kreunde ik vermoeid en draaide me om. Wacht, had hij gezegd, dat hij ontbijt had gemaakt. Met kleine oogjes keek ik hem aan en keek ik haar het ontbijt. En gelijk maakte mijn maag een goed keurende geluidjes en ik kreunde. Ik draaide naar Kurt om en sloeg mijn armen om hem heen en trek hem op me. Ik zocht zijn lippen op en zoende hem hartstochtelijk op zijn lippen en ging met mijn hand door zijn haar en mijn andere hand streelde liefdevol zijn wang. 'Ik hou van je' mompelde ik tijdens de zoen en sloot even tevreden mijn ogen en geniet van hem. Wat eigenlijk geen goed idee was, want ik sliep zo weer en kwam in een lichte slaap.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik deed slaperig mijn ogen open en zag dat hij ontbijt in zijn handen had en ik begon te lachen wat hij zei. 'Oh lekker, lief dat Kurt het heeft gemaakt' zeg ik lachend en keek hem lief aan. Ik ging goed zitten op bed en wreef mijn slaap uit mijn ogen en deed vervolgens mijn haar in een slordige knot. Ik had nu best wel honger en mijn maag knorde, omdat ik naar het eten zag. Ik hoorde iemand kirren en keek naar Emily die slaperig naar osn keek. 'Oh ons schatje is wakker' zeg ik lief, waarnaar Emily gelijk kirde naar me. Ik stapte uit bed en haalde Emily eruit en nam haar mee op bed op mijn schoot en we keken beiden naar Finn/Papa. 'We wachten op onze eten, papa' zeg ik lachend en lief. We waren Finn's meisjes en ik was zo gelukkig met hem en Emily.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zette het dienblad op het nachtkastje en zoende hem hartstochtelijk terug. Vervolgens keek ik hem lief aan. 'Ik hou ook van..-' ik stopte omdat ik zag dat hij weer in slaap gevallen was. 'Nouja zeg,' zei ik nep-verontwaardigd. Ik lachte zachtjes en drukte een kus op zijn wang. 'Dan moet ik alles maar in mijn eentje opeten.' zei ik lachend, wetend dat hij het niet hoorde. Ik pakte een broodje en begon te eten. Mijn maag begon ook meteen weer te knorren. Ik had echt heel veel honger. Tegelijkertijd keek ik naar Blaine die zo schattig lag te slapen. Ik bedacht me, dat ik wel even zin had om iets te doen met Bella vanmiddag. We konden gaan shoppen, gezellig kletsen en dan kon ik meteen goed met haar praten over haar blauwe plek.

    Finn Hudson

    Ik moest lachen om Emily en Bella en pakte Emily aan van Bella en gaf haar bord eten, aangezien ze heel veel honger had. Ik gaf Emily haar flesje en meteen begon ze gulzig te drinken. Emily was helemaal dol op Bella en dat was echt heel erg leuk om te zien. Ze was natuurlijk ook helemaal gek op Blaine en Kurt en natuurlijk op Rachel. Ik vond het fijn dat Emily omringd was door zulke geweldige mensen. Ze zou in ieder geval liefdevol opgroeien en daar was ik blij mee.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik schrok wakker van een roep van Bella en slaperig keek ik om me heen en zag ik Kurt eten. Mijn maag knorde nu heel erg en ik keek hem slaperig aan, waarnaar ik goed ging zitten. 'Blijkbaar ben ik weer in slaap gevallen' zeg ik lachend en gaf hem een kus en pakte ook mijn bord en begon te eten. 'Ze heeft gelijk je ontbijt is heel erg lekker' zeg ik goedkeurend en at het verder op en keek hem lief aan. Wat hield ik toch van hem. Ik keek dromerig naar Kurt en zuchtte gelukkig.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn nam Emily van me over en gaf mijn bord. Ik at gelijk mijn broodje en ik knikte goedkeurend dat het lekker was. 'Kurt, het is heel erg lekker je ontbijt' roep ik hard naar Kurt en begon te lachen. Kurt had het zeker gehoord, aangezien Blaine zei dat ze alles door de muren konden horen. Ik at verder mijn broodje en dronk ook af en toe van mijn smoothie. Ik bekeek Finn en Emily. Ze waren zo schattig en Finn was gewoon zo lief. Ik keek verliefd naar Finn en zuchtte tevreden. Uiteindelijk had ik mijn broodje op en mijn drinken en legde het weer om de dienblad, waarnaar ik languit ging liggen op bed. Het maakte niet uit dat Finn me ondergoed zag en mijn blote benen. Gelukkig kon hij nog net niet mijn blauwe plek zien, maar ik verzorgde het wel, dat hij het niet te zien kon krijgen en zuchte tevreden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Merci' riep ik ook hard terug, maar zei het tegelijkertijd ook tegen Blaine. Ik had mijn ontbijt al op en wreef tevreden over mijn buik en was opgelucht dat de honger weer gestild was. Ik had ondertussen ook al mijn smoothie op en zette alles weer neer. Ik smolt toen Blaine mij dromerig aankeek en gaf een kusje op zijn wang. 'Ik ben blij dat je het lekker vindt.' zei ik glimlachend.

    Finn Hudson

    Bella ging languit op bed liggen en inmiddels had Emily haar flesje ook al op en klopte ik zachtjes op haar rug zodat ze een boertje kon laten. Nadat ze dat gedaan had keek ik hier lief aan. 'Goed zo, klein prinsesje van papa.' zei ik liefkozend tegen haar waarna ze begon te lachen. Ik verschoonde snel Emily's luier en trok haar nieuwe kleertjes aan en legde haar daarna bij Bella op bed, aangezien ik wist dat ze dat leuk vond en ging ik er naast liggen. 'En vandaag gaan er alleen goede dingen gebeuren,' zei ik lachend waarna ik haar teder op haar mond kuste. 'Ik voel het gewoon.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Daarom ben je ook mijn verloofde, omdat je zo lekker kan koken' zeg ik lachend en plagend en at verder van mijn eten en drinken. Eenmaal klaar leg ik het op de dienblad en sloeg mijn armen om hem heen en zoen hem zachtjes. 'Je bent geweldig' zeg ik verliefd en gemeend. Mijn hand ging onder zijn slaapshirt en streelde zijn onderbuik teder en masseerde het een beetje. Ik kon gewoon niet van hem afblijven, maar we zouden het toch niet doen, aangezien Finn en Bella het dan konden horen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik ook, Finn. Ik hoop dat het nu gewoon de hele tijd goed komt' zeg ik glimlachend en gemeend. Ik pakte Emily en leg haar op mijn borst en aaide haar rug zachtjes. Ze zat te kirren en speelde met mijn lok die uit mijn knot was. Ik keek verliefd naar Finn en pakte zijn hand. Ik was zo gelukkig met hem. 'We lijken echt op een gezinnetje' zeg ik dromerig en gelukkig en zoen hem hartstochtelijk op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Oh, dus ben ik daarom jouw verloofde?' vroeg ik voor de grap. Ik glimlachte en genoot van zijn strelingen, ik sloot mijn ogen een beetje uit genot, maar keek door mijn wimpers heen naar hem. 'Je bent lief.' zei ik glimlachend, waarna mijn glimlach ineens veranderde in een speelse glimlach. 'Aangezien ik jouw verloofde ben omdat ik zo lekker kan koken, mag jij mij eens lekker masseren.' zei ik speels waarna ik op mijn buik gingen liggen en wachtte totdat hij mijn rug en schouders ging masseren.

    Finn Hudson

    'We zijn een gezinnetje,' glimlachte ik verliefd naar haar, waarna ik haar teder terug zoende. 'Ik hou zoveel van je.' zei ik gemeend waarna ik met mijn hand onder mijn shirt ging, die zij aan had en haar onderbuik heel zachtjes strelend, niet wetend dat daar een blauwe plek zat.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik moet even eten, maar ik kom daarna weer. (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.