• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik moest lachen om Kurt en hij duwde de rolstoel vooruit naar zijn auto. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik verliefd en gemeend en draai me een stukje om, zodat ik hem aankeek. Ik hield echt ziels veel van die jongen. Eenmaal buiten lopen we met zijn alle naar Kurt's auto. Finn hielp me weer met Kurt om op de achterbank te komen en ik zat. De rolstoel werd weer meegenomen door de zuster en ze wenste ons nog succes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook van jou, Finn' zeg ik verliefd en gemeend en streelde liefkozend zijn wang. Ik hield Emily dicht tegen me aan en ze speelde een beetje met mijn haar en zat de hele tijd te kirren. Eenmaal buiten en bij de auto, hielp Finn en Kurt met Blaine om in te stappen. En de zuster nam de rolstoel weer mee. Ik gaf Emily aan Blaine, aangezien een baby niet voorin mocht zitten en hij hield haar stevig tegen zich aan. Ik ging maar voorin zitten, dan kon Kurt wel naat Blaine zitten. Ik denk wel dat hij dat wou en ging instappen en wachtend tot Finn achter het stuur ging zitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    "het is jou kamer hup of ik duw je erin" zeg ik grinnikend. "Gister viel Kurt bij in bed in slaap gevallen en hij dacht dus dat ik Blaine was en ik dacht dat hij Finn was. Hij was wakker geworden en ik zat blijkbaar te kletsen in mijn slaap. En toen vroeg hij hoe ik de seks met hem vond wat voor cijfer" ik grinnik "dusja"

    Luke
    "weetje wel dat je ziektes kunt krijgen je gaat veel te snel het bed in. Je hoeft bij relatie's verpesten echt niet gelijk het bed in" zeg ik deels verontwaardigd. Ik voelde me gewoon klote, ik had met hem seks gehad wat veel betekende en een middag later duikt hij met de volgende. Dus schijnbaar was ik meer een speeltje ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik ging naast Blaine zitten en deed zijn gordel om, oké. Soms was ik wel een beetje heel erg moederig, maar dat kon me op dit moment weinig schelen. Ik deed mijn eigen gordel om en pakte zijn hand en keek naar Emily die vrolijk tegen Blaine lag te kirren. Ik liet mijn hoofd op Blaine's schouder rusten en zuchtte even uit vermoeidheid. Dit was weer een lange dag, en ik zou blij zijn als we weer thuis waren. Ik zou eerlijk gezegd, gemakkelijk in de auto in slaap kunnen vallen. Zo moe was ik van alle spanningen. Na een tijdje waren we er, en luisterde ik naar Finn's vraag. Ik pakte Emily even van Blaine over, zodat het makkelijker zou gaan voor hem en keek hem een beetje bezorgd aan.

    Finn Hudson

    Ik ging achter het stuur zitten en moest even wennen aan Kurt's auto, die was veel groter dan de mijne en dus was dat even wennen. Ik reed uiteindelijk maar richting Blaine's huis en gaapte even. Volgens mij was iedereen hier in de auto helemaal gesloopt door alles en konden we allemaal niet wachten tot we weer in bed lagen. Het was inmiddels al erg laat, ik vermoedde dat het al nacht was. Ik reed gewoon rustig verder naar Blaine's huis, waar mijn auto ook nog stond. Daar aangekomen parkeerde ik de auto een beetje slordig, aangezien ik moe was en niet goed met Kurt's auto overweg kon en stapte ik uit. 'Denk je dat het lukt om te lopen?' vroeg ik aan Blaine, terwijl ik Bella uit de auto hielp.


    Logan Hudson

    Ik schoot in de lach door wat ze zei, dat moest een hele grappige situatie geweest zijn. Ik ging naast haar liggen en kon even niet stoppen met lachen. 'En wat voor cijfer heb je gegeven?' vroeg ik voor de grap aan haar, ze hoefde natuurlijk niet echt te antwoorden.

    Jayden Ian Archibald

    'Hoor wie het zegt, jij hebt zoveel meisjes genomen.' zei ik verbaasd, Luke had altijd seks met meisjes. Oké, bij mij was het iets anders aangezien ik seks had met jongens en meisjes, maar toch? 'Je leeft toch maar één keer, daar moet je van genieten.' zei ik simpelweg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grijns "het moest van een schaal 1 op 10 een 11 " ik grinnik even en zie op de wekker dat het al laat is. "ik zeg truste" ik trek de deken lekker hoog op en val al snel in slaap.

    Luke
    "dat is niet zo Jayden, gezoend ja meer niet oke hooguit 3 keer. Maar zo ben ik iet. En aangezien je maar een keer leeft meot je zorgen dat je dat hebt met iemand waarvan je houdt. Niet gewoon iemand. Je maakt Kurt al kapot als hij dingen naar zijn hoofd krijgt daar is geen seks voor nodig" ik merk dat ik steeds harder begin te praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Welterusten,' zei ik nu ook tegen haar. Ik merkte dat ze al sliep en sloot ook mijn ogen, om rustig in slaap te kunnen vallen. Maar het lukte niet echt, vanwege alles wat er gebeurt was.

    Jayden Ian Archibald

    'Jezus, wat is jouw probleem, Luke?' vroeg ik ook iets harder nu. 'Ik hou van niemand en ik zal ook van niemand houden, oké?!' riep ik bozig terug, het was de waarheid. Sinds mijn vader me al die dingen had aangedaan kon ik toch niet van iemand houden. Het enige wat me troostte was andere mensen kapot maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begon weer te dromen over een dikke maand geleden toen nog alles goed was tussen Finn en mij. Ik zuchtte even en ging automatisch met mijn hoofd op zijn borst liggen. Ik hoorde Finn wat in mijn oor fluister wat leek op ik hou van je. "ik hou ook van jou" mompelde ik terug.

    Luke
    "Wat mijn probleem is, mijn probleem is godver dat we eerst hebben geneukt en vervolgens ga je gewoon weer weg om de volgende te neuken. Weetje hoe ik me wel niet voel. Je weet wat ik tegen je gezegd heb, en je kunt niet eens fucking met mijn gevoelens bezig houden. Ik voel me gebruikt ja, ik ben geen seks speeltje als die Blaine. Je bent een vieze mierenneuker meer ben je niet" schreeuw ik boos naar hem. Boos stond ik op. Ik moest zo echt weg gaan want ik voelde weer een woede aanval aankomen borrelen.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Verbaasd opende ik mijn ogen weer en zag ik Rachel op mijn borst liggen met haar hoofd. En mompelde ze iets naar mij toe. Volgens mij praatte ze weer in haar slaap. Voorzichtig, om haar niet te wekken legde ik haar op haar eigen deel van het bed en sloot ik weer mijn ogen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek hem pijnlijk aan, het was nooit mijn bedoeling om hem dat gevoel te geven. Als er iemand al iets voor me betekende was Luke dat wel. Hij was mijn beste vriend. 'Het spijt me, het was nooit mijn bedoeling geweest om je dat gevoel te geven. Ik dacht dat het van ons beiden een fout was en dat we gewoon verder konden gaan. Ik wist niet dat je het je zo zou aantrekken.' zei ik zuchtend. Hij was opgestaan en stond met zijn rug naar mij toe. Ineens voelde ik me helemaal niet meer zo geweldig door wat ik had gedaan. Ik heb Blaine en Kurt uitelkaar gehaald, heb ze allebei veel pijn gedaan. Voel ik me daar beter door? Nee, in tegendeel zelfs. Ik heb zelfs Luke er pijn mee gedaan, zonder dat ik het wist. 'Het spijt me.' mompelde ik weer.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Uiteindelijk kwamen we aan bij mijn huis en ik gaapte even en hoorde ik Finn's zijn vraag tegen mij en hij hielp intussen Bella uit de auto. 'Ja, hoor. Het lukt wel' zeg ik glimlachend en deed de deur open en stapte uit. Even wankelde ik en hield mezelf vast, waarnaar ik me niet meer zo duidelig was en opgelucht zuchte. Ik liet de auto los en liep naar de andere kant, waar Kurt zat en hielp hem ook uit de auto. Gelukkig ging het goed. 'Julie kunnen ook bij ons slapen. Ik heb wel een logeerkamer, waar jullie kunnen slapen' stel ik aan Bella en Finn voor en keek ze aan. 'Om nu weer te gaan rijden, terwijl jij slaap hebt' zeg ik tegen Finn en kijk hun afwachtend aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We kwamen aan bij Blaine's huis en stapten uit en Finn hielp me. Ik zag Blaine knikken en hij liep naar Kurt toe om hem ook te helpen uit de auto en stelde iets aan ons voor. Ik knikte zwak, maar ik wist niet wat Finn wou of hij nog wou rijden naar de hotel of hier bleef slapen. Ik vond het wel lief en nam gelijk Emily van Kurt over, zodat hij ook gemakkelijk kon uitstappen en ze kirde naar mij. Ze zal vast ook moe zijn. Ik wachte maar op de antwoord van Finn, hij mocht beslissen of we hier slapen of niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "moet ik dat geloven ik ben geen LadyHummel die na alles genoeg neemt. Ik dacht dat je anders was Jayden, dat je zou begrijpen dat ik er moeite mee had. Maar nee het is schijnbaar te leuk om mensen pijn te doen" zeg ik vol verdriet en gebroken. Ik kijk hem voor de laatste keer aan en loop dan naar de deur die ik met een klap dicht gooi. Ik loop naar het parkje waar ik vaker heen ga naar het meertje. Op een een of andere manier werd ik er rustiger van. Niemand kon me zien want ik zat achter de bosjes. Langzaam begonnen mijn tranen te stromen. Nu hoopte ik echt dat ik niemand zou zien.

    Rachel
    Vaag merkte ik hoe hij me verlegde en ik glimlachte even "wij worden heel gelukkig later Finn" mormel ik. Ik zag het al voor me, allemaal kleine jongetje en meisjes en dan wij samen gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dat zou inderdaad wel erg fijn zijn, we zijn allemaal gebroken en om nu nog naar het hotel te rijden.' zei ik zuchtend en keek naar Emily die ook gaapte. Zelfs zij was gebroken. Ze hoorde eigenlijk al te slapen, maar met haar slaapritme zou het uiteindelijk wel weer goed komen. Ik liep even naar mijn auto toe om daar spulletjes van Emily uit te halen en haar Maxi-cosi, waar ze in kon slapen en liep vervolgens weer terug naar de rest.

    Kurt Hummel

    'Gezellig,' zei ik halflachend, aangezien ik moe was en naar bed wilde. Ik hield Blaine stevig vast omdat ik bang was dat hij weer flauw zou vallen of wat dan ook. Ik voelde me ook fijn, om hem zo dicht bij me te hebben. Ik dacht na vandaag echt dat ik hem kwijt was. Ik kon gewoon niet zonder hem leven, dan zou ik mijn hele leven een emotioneel wrak zijn en in bed liggen of zo. Ik houd zoveel van die jongen dat het niet in woorden uit te leggen was. Ik trok Blaine mee naar de deur en opende het, aangezien ik nu ook een sleutel had en liep naar binnen met hem. 'Moet ik misschien iets voor je maken?' vroeg ik aan hem, aangezien zijn maag leeggepompt was en hij goed moest eten.

    Jayden Ian Archibald

    Voordat ik nog iets kon zeggen was hij al weg, ik voelde me nu echt bar slecht en had echt spijt. Ik wilde Luke echt geen pijn doen en dacht dat het niks betekende voor ons. Ik zou hem morgen wel zoeken, het was al midden in de nacht, en hij zou vast naar huis gegaan zijn. Met een zucht liet ik me weer op bed vallen en sloeg de slaap onverwachts toe.

    Logan Hudson

    Ik opende mijn ogen weer en moest echt mijn lach inhouden. 'Dit is Finn niet, dit is Logan.' zei ik lachend tegen haar, benieuwd hoe ze erop reageerde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoorde vaag hoe Finn iets zei "grappig, jullie stemmen lijken opelkaar maar dit ben jij Finny" ik glimlach even. Dacht hij echt dat hij me zo makkelijk kon pakken.?

    Luke
    Het was een beetje fris maar ik had warme kleding aan. Het was al laat maar al sik nu naar mijn huis zou gaan wist ik niet heo ik zou reageren, hier was ik tenmiste rustig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Finns stem is iets lager als de mijne, als je goed luistert kun je het verschil horen.' zei ik lachend tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zuchtte "laat me even slapen lieverd" ik ga weer tegen hem aanliggen met mijn hoofd op zijn borst en zuchtte tevreden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Nee, Kurt. Ik ben echt moe en heb geen honger' zei ik gapend en vermoeid. Ik knipper om wakker te blijven en kijk hem vermoeid aan. Ik draai me vervolgens om naar Finn en Bella. 'De logeerkamer is naast mijn kamer en aan de overkant van jullie kamer is de badkamer en voor de rest moet je naar beneden als je wilt eten en tv te kijken' vertel ik aan Finn en Bella. Ik pakte Kurt's hand beet en trek hem voorzichtig mee de trap op. 'Oja, we kunnen alles horen van elkaar' zeg ik lachend en doelend dat als ze seks hebben dat we het kunnen horen en neem vervolgens Kurt mee naar mijn kamer.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Blaine legde alles uit en ik knikte dat ik het begreep en zag dat Finn nu ook weer bij ons stond, aangezien hij de spulletjes van Emily haalde. Ik wiegde Emily heen en weer en zo doezelde ze in slaap. Vervolgens nam Blaine Kurt mee en halvewegen zei hij iets, waardoor ik nu moest blozen en een beetje moest lachen naar Finn. Ik nam ook Finn's hand vast en samen liepen we ook naar boven en gingen naar de logeerkamer.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Welterusten.' zei ik nog tegen Finn en Bella en schoot in de lach door wat Blaine en Finn zeiden. Ik sloot de kamerdeur voor wat meer privacy, en toen uitgelachen was, trok ik mijn slaapshirt en broek aan en zuchtte ik even van opluchting, omdat het zo gemakkelijk zat en omdat de warme stof van mijn slaapkledij zo lekker warm aanvoelde. Ik ging op bed zitten en keek Blaine aan, we moesten nog praten over alles. Ik liep naar hem toe en drukte een kusje op zijn wang en knuffelde hem even. 'Het spijt me echt, dat ik je niet meteen geloofde.' zuchtte ik spijtig. 'Ik schaam me echt dood.' zei ik, halverwege deze zin brak mijn stem en besloot ik om even niets meer te zeggen, maar om gewoon van onze knuffel te genieten.

    Finn Hudson

    Ik keek Blaine ongemakkelijk aan door wat hij zei en lachte even. 'Dat betekent dat wij jullie ook kunnen horen.' riep ik ze na en sloeg mijn armen om Bella heen en drukte een kusje op Emily's voorhoofd. 'Kom,' zei ik slaperig en lief tegen Bella waarna ik haar de logeerkamer induwde en de deur sloot. Ik nam Emily van Bella over en stopte haar in de Maxi-cosi en sloeg een dekentje om haar heen zodat ze het niet koud kreeg. 'Welterusten lieverd.' zei ik lief tegen haar terwijl ik haar wangentje streelde. Ik liep daarna naar Bella toe en kuste haar teder. Ik trok mijn kleding uit en ging gewoon in mijn boxer slapen en ging alvast in bed liggen.

    Logan Hudson

    Ik besloot om het maar gewoon zo te laten en sloot mijn ogen uiteindelijk weer, om ook proberen te slapen. Ik was ondertussen ook wel moe geworden van de lange reis en de spanningen van toe net in het ziekenhuis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.