• Ik zoek/zocht trailers voor mijn verhaal, en toen bedacht ik me eens: waarom probeer ik het zelf niet? Dit was de eerste keer, en dit kwam eruit:


    (De sterren zijn omdat de hoofdpersonage van sterren houd en van regen)

    Samenvatting verhaal:
    Isabelle is een jong meisje van net zeventien jaar jong, ze zit nog op school en is van plan om later iets met kunst te gaan doen en natuurlijk heeft ze nog meerdere plannen. Ze feest, is een tiener, heeft een vriendje en natuurlijk een hand vol vriendinnen. Het kwade van de wereld ziet ze nog niet helemaal in. Tot haar moeder aan een ongeluk overlijd (een auto ongeluk) Zij, haar vader (57) en haar jongere zusje Madelijne (10) blijven over. Haar vader stort na het overleden van zijn vrouw compleet in waardoor Isabelle overblijft, ze moet zorgen dat het eten op de tafel komt terwijl ze nog steeds met het rouw proces bezig is.
    Sinds het overlijden van Isabelle haar moeder viel ze bij haar vrienden groepje weg, ging ze zich uitzonderen, niemand mocht der meer. Ze werd gepest op school, maar het enigste waar ze mee bezig was, was haar overleden moeder en het eten op tafel.
    Op school gebeurde er een incident waar ze bij betrokken was, een jongen heeft een stuk glas in haar wang gezet en toen voelde ze alleen maar pijn, een uitweg van de pijn diep in haar hard. En zo stond er geregeld een mes in haar vel. Het bleek beter te gaan met haar.

    Na een paar week komt haar vader weer bij, hij is in 1 klap terug. Zet zich na weken over het verlies van zijn vrouw heen en blijkt er zowaar geen moeite mee te hebben, maar dat komt blijkbaar door de drank die hij gebruikt. Maar Isabelle vind het goed, ze kan weer een beetje een leven lijden. Maar de geschiedenis lijkt zich wel te herhalen, haar zusje krijgt net zo'n ongeluk als haar moeder, samen met de bijrijder erbij die haar zusje naar school toe bracht. Maar dit keer houd Isabelle haar nog even vast tot ze overleid terwijl haar zusje de laatste woorden uitblaast 'Nu ben ik bij mama'.
    Opnieuw breekt Isabelle, maar haar vader bleek nergens last van te hebben. De messen komen al vaker weer in haar vel tot ze overweegt om net zoals haar zusje bij 'mama' te zijn.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:08 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Ik vind het een goede trailer, als het je eerste is !!


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    Ik vind het een goede trailer, als het je eerste is !!


    Bedankt en ja het was mijn eerste, haha.


    I'm a fighter, let me go.

    Er zitten wat fouten in je stukje uitleg eronder, maar het is echt een goede trailer, zeker als het pas je eerste trailer is.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Er zitten wat fouten in je stukje uitleg eronder, maar het is echt een goede trailer, zeker als het pas je eerste trailer is.


    Oké, bedankt.


    I'm a fighter, let me go.