• ik ben gewoon zenuwachtig omdat ik vannacht naar Londen gaan, ik vind dat zo kansloos van mezelf :W
    Maar ik heb er zo veel zin in! (:
    Gewoon, het idee dat mensen naar school gaan en dat ik dan in Londen zit :Y)
    Het is echt zo'n kijk-het-is-een-dag-voor-je-verjaardag-gevoel :W

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:24 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik begin een week later met stage:Y)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, loooool. :3
    Ik ga in april naar Rome, wanneer ook een heleboel mensen op school zitten :Y)
    Maar veel plezier alvast! Hoe ga je er eigenlijk naar toe? Bus, vliegtuig, trein?


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb nog een maandje vakantie voor ik met school begin :Y)

    wat ga je daar doen misschien in londen ? gewoon op reis ? ;d

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:25 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Stratosphere schreef:
    Haha, loooool. :3
    Ik ga in april naar Rome, wanneer ook een heleboel mensen op school zitten :Y)
    Maar veel plezier alvast! Hoe ga je er eigenlijk naar toe? Bus, vliegtuig, trein?
    We gaan eerst met de bus naar Frankrijk, Nieuwkerk of zo. Dat is zes uur rijden vanaf hier, dan gaan we daar met de boot naar Dover, of iets, dat is twee uur. En dan nog een uur met de bus volgens mij :Y)
    Rome is ook heel leuk, daar kon ik ook uit kiezen, maar daar ben ik al geweest :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Brooklyn schreef:
    ik heb nog een maandje vakantie voor ik met school begin :Y)

    wat ga je daar doen misschien in londen ? gewoon op reis ? ;d
    Ja, met school! Ik kom vrijdag terug (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ahh ik ben twee keer met school naar Londen geweest, echt heel leuk. (krul)
    Maar nu zit ik helaas op een andere school en doen we niet aan zulke leuke reisjes, ik ga morgen ook op kamp, fietskamp, van Barneveld naar Beekbergen. Leuk man, en als we daar zijn gaan we de hele dag sporten, en de volgende dag ook, leuk man. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat is hartstikke leuk! Als het goed is ga ik binnenkort ook met school naar Londen en daar kijk ik echt al heel lang naar uit, haha. :3
    Veel plezier!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ouh, London is echt een toffe stad! Have fun (:
    Ik begin morgen terug met school (cat)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat is echt leuk om te doen!!!
    Wij gaan zelf ook bijna elk jaar naar Frankrijk ofzo met school^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Heel veel plezier daar :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben een keer naar Barcelona geweest met school en een keer naar Toscane met school =) was echt super leuk.

    Lancaster schreef:
    (...)We gaan eerst met de bus naar Frankrijk, Nieuwkerk of zo. Dat is zes uur rijden vanaf hier, dan gaan we daar met de boot naar Dover, of iets, dat is twee uur. En dan nog een uur met de bus volgens mij :Y)
    Rome is ook heel leuk, daar kon ik ook uit kiezen, maar daar ben ik al geweest :W

    Hele onderneming dus ^^
    Het is dat ik voorrang heb, aangezien ik gymnasium doe. Anders had ik waarschijnlijk ook voor London gekozen :') En ik ben in beide steden nog nooit geweest dus :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Eclare schreef:
    Ahh ik ben twee keer met school naar Londen geweest, echt heel leuk. (krul)
    Maar nu zit ik helaas op een andere school en doen we niet aan zulke leuke reisjes, ik ga morgen ook op kamp, fietskamp, van Barneveld naar Beekbergen. Leuk man, en als we daar zijn gaan we de hele dag sporten, en de volgende dag ook, leuk man. :W
    Hahaha, vet gezellig!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Hele onderneming dus ^^
    Het is dat ik voorrang heb, aangezien ik gymnasium doe. Anders had ik waarschijnlijk ook voor London gekozen :') En ik ben in beide steden nog nooit geweest dus :]
    Haha, ja zeker! En die voorrang is wel handig dan ja!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zit al 2 weken op school, oléééé*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.