• Ik ben vandaag dus jarig en ik wist al dat mijn zus en moeder iets hadden voor mijn verjaardag wat ik niet mocht weten (en ik wist ook al dat het een taart zou zijn lol), maar toen kreeg ik dus een TARDIS taart en omg ik vind hem echt cool :9~ :


    De taart met blauwe marsepein is door banketbakkers gemaakt, en de decoratie door mijn zus en moeder :3
    (Sommige zullen er niets van snappen, maar de TARDIS is de "tijdmachine" van The Doctor in de televisie serie Doctor Who.)

    Iedereen mag natuurlijk een stukje, en ook vertellen wat voor leuke taart jullie eens gehad hebben :3

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:26 ]


    As travars

    Oh wat leuk, al mag ik geen marsepein.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had 2 jaar geleden een Justin Bieber taart. Was erg jammer dat ik door z'n gezicht moest snijden.


    To infinity and beyond •

    Ik wil wel een stukje taart van jou! :3
    Gefeliciteerd!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    ik heb nooit zo'n leuke taart gehad. maar de trouwtaart van mijn broer en (schoon)zus (dan nu , haha.) zag er heel leuk uit.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn moeder heeft een berentaart gemaakt toen ik klein was. Maar mijn vriendin maakt hele gave taarten:




    & congratulations! ;D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 18:00 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gefeliciteerd! Nu heb ik honger :l
    Een vriendin van mij kreeg een taart in de vorm van het boek Twilight, het zag er heel gaaf uit.
    Hij zag er trouwens zo uit:


    Take risks and conquer your fears.

    Eclare schreef:
    Ohgod dat ziet er echt heel lekker uit + Gefeliciteerd! (:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    CURLYMONSTER schreef:
    Oke, jaloers op je taart.


    GEFELICITEEEERD :3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    OMG :0. Mijn mooiste taart was eentje van de hema met mijn eigen naam erop :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Awesome
    Ik heb een keer een schildpad taart gemaakt
    Geen leuke taarten gekregen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    CURLYMONSTER schreef:
    Oke, jaloers op je taart.


    GEFELICITEEEERD :3

    Jij bent gewoon uberhaupt jaloers omdat zij taart heeft en jij niet. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Jij bent gewoon uberhaupt jaloers omdat zij taart heeft en jij niet. (cat)



    El oh el, not true.


    Pretty is just a pretty word.

    Met mijn verjaardag is het altijd bananen-met-aardbeien-taart en truffelcake. :9~
    Niet speciaal maar wat maakt dat uit, het belangrijkste is uiteindelijk dat het lekker is! :Y)


    O, look at all the fucks I give:

    Cool! Ik heb een vriendin die grote fan is :)


    Tijd voor koffie.

    Blauwe tongen zijn vet:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."