• is het eindelijk zover!
    Dan ga ik met mijn zus naar Wicked!
    Ik heb er echt superveel zin in, we hebben volgens mij best goede plaatsten, eerste rang rij 11.
    Ik ga een halfuurtje eerder weg van school (half 5 in plaats van 5 uur) en dan ga ik met de trein naar Den Haag waar mijn zus dan ook is en dan om 8 uur begint de musical!
    Ik wil er echt al heel lang heen dus ik ben heel blij dat het bijna zover is!
    Wat vonden jullie ervan?
    Gaan jullie binnenkort iets leuks doen?
    Edit: Het was echt superleuk, ik heb echt ontzettend genoten

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben ook naar Wicked geweest in de zomervakantie! Wij zaten rij 8, echt hele goede plaatsen!
    Veel plezier! ;D
    En ik doe nu vooral heel veel school ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat is Wicked?
    Als school leuk is, is dat wat ik morgen ga doen :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Daar wil ik ook heen! Maar ik heb het geld er niet voor :l
    Ik ben woensdag jarig, dus dat wordt weer gezellig (:


    Take risks and conquer your fears.

    Wicked is toch een musical? :')
    Ik ga morgen op kamp tot vrijdag^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb hem in Londen gezien en ik had eerst een rotplek - dat wist ik van te voren - dus toen ben ik geupgrade en was uiteindelijk goedkoper uit dan wanneer ik direct een kaartje voor die plek had gekocht :p

    De musical was echt fantastisch! Zo prachtig (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Meh, ik wil zo graag naar Wicked, maar ik mag niet. D:
    Anyway, veel plezier!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Alduin schreef:
    Wat is Wicked?
    Als school leuk is, is dat wat ik morgen ga doen :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Stiekem kan ik niet wachten tot de 22ste (Mechelen meeting) en niet omdat het een meeting is. :Y)
    :$


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Alduin schreef:
    Wat is Wicked?
    Als school leuk is, is dat wat ik morgen ga doen :'D

    Een musical


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prul schreef:
    (...)
    Een musical


    O. En waarover gaat 'ie?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alduin schreef:
    (...)

    O. En waarover gaat 'ie?

    Hij is gebasseerd op de Wizard van Oz


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leeuk! Ik wil hem ook heel graag zien!
    Veel plezier alvast!
    Ehm, voor mij duurt het denk ik nog een tijdje voor ik iets leuks ga doen. Maar in de herfstvakantie ga ik misschien met mijn vriend naar de efteling en we gaan een dagje naar zee :3. Misschien gaan we eerder al een dagje naar zee, maar dat weten we nog niet, omdat we niet weten hoe druk school gaat worden ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wel, ik ga over 2 weken schaatsen. Met een paar nieuwe vriendinnen en mijn crush is sws ook op de schaatsbaan, dus waarschijnlijk wordt het al bij al niet zo leuk, want dan ga ik moeten aanzien hoe hij volledig into weet ik veel welk meisje is, en hij gaat waarschijnlijk ook lekker kort doen.


    effort never betrays you

    Ik ga morgen naar school terug, maar dat is alles behalve leuk. Ehm.. Woensdag is het mijn verjaardag? Idk.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    ooh die heb ik in Londen gezien, hij was echt supergaaf! Veel plezier!
    En niet echt eigenlijk, moet morgen weer naar school.


    As travars