• Hi,
    Ik wou mijn username veranderen in Seether. Maar als ik dat invoer, komt er te staan dat de naam al in gebruik is. Dus ik ging bij zoeken Seether intypen, en als ik dan bij users kijk, staat er niemand die zo heet ? Zie ik iets over het hoofd of klopt er iets niet? x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Goed kijken.
    Deze persoon heette al eens zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oude usernames tellen ook mee. (:


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Oude usernames tellen ook mee. (:


    O, ik dacht dat je ook een oude username kon nemen van iemand anders. ;p Niet dat ik dat van plan was, though.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:30 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hahahaha, Kim :')

    Misschien heette die persoon Seether en dat diegene zijn/haar account op inactief zette. Dat betekend dat je die username niet meer kan gebruiken.

    x

    Edit: Deze persoon heette Seether

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:39 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Maar als diegene ooit de naam Seether heeft gebruikt, kan ik 'm dus ook niet gebruiken? Fack. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Nope, strenge regels hè! Daardoor zijn al zoveel leuke usernames in gebruik. D:


    everything, in time

    Ah, oke, nou, wist ik eindelijk iets. :') Thanks guuuys.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Maar als diegene ooit de naam Seether heeft gebruikt, kan ik 'm dus ook niet gebruiken? Fack. o_O



    Klopt dat is zo omdat als diegene die naam weer terug wilt terug hebben er ruzie kan komen of iets.


    Pretty is just a pretty word.

    Bagoly schreef:
    Nope, strenge regels hè! Daardoor zijn al zoveel leuke usernames in gebruik. D:


    •*• Lululu •*•

    BLOF schreef:
    Goed kijken.
    Deze persoon heette al eens zo.



    Grapje, ik zag niet dat je dat al gezegd had :')


    Pretty is just a pretty word.