• Ja, het was vandaag (net voor zoals nog wel wat mensen hier ;p ) mijn eerste schooldag, en ik was enorm bang voor onze klas, maar die valt dus uiteindelijk heel goed mee :'D
    Het enige vage is dus dat we een jongen uit Brussel in onze klas hebben (ik vind hem wel knap, haha), en hij blijft voor de helft van het jaar, hij spreekt denk ik niet zo goed nederlands, en het vreemdste is dat hij totaal niets van boeken heeft gekregen (en ook niet zal krijgen), waardoor ik dus aanneem dat hij helemaal niet mee zal moeten doen voor testen enzo ;s

    Hebben jullie ervaring met dat soort leerlingen? Want ik denk niet dat we dat al hebben meegemaakt op mijn school :'D


    effort never betrays you

    Nog nooit gehad, maar wel interessant. Misschien probeert hij de school uit voor een half jaar ofzo?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope, nooit gehad. Daar zou ik ook geen goeie voor zijn, een franse leerling.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wij hebben een leerling van Wallonië die gebrekkig Nederlands spreekt.
    En eigenlijk is hij en z'n hele thuissituatie best vreemd. ^^
    Maar hij heeft wel boeken en zo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wij hebben zo'n leerling uit Alicante,
    Hij is aardig^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    CyberLord schreef:
    Nog nooit gehad, maar wel interessant. Misschien probeert hij de school uit voor een half jaar ofzo?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wij hadden een tijdje een meisje dat alleen Engels sprak, al was dat duidelijk ook niet haar moedertaal. Ik heb eigenlijk geen idee waar ze echt vandaan kwam, want ze zat niet bij mij in de klas. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij hadden een leerling uit Argentinië, die geen Nederlands sprak. Maar hij zat in de vijfde toen ik in de vierde zat.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, op 5-vwo twee jaar terug hadden we een Brusselse uitwisselingsstudent. Hij was aardig en cool enzo, en nou zittie aan de drugs en probeert ie me te versieren, en nu vind ik hem irritant. :Y)


    He's a lion. Who Can Talk.

    jup er woont nu voor een jaar een Canadees meisje bij mij in huis, uitwisseling, mijn zus gaat namenlijk daar voor een jaar heen.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Wij hadden eens een leerlinge uit Brazilië en die had ook geen boeken, ze deed alleen mee om te zien hoe alles hier ging enzo. (: Maar uiteindelijk ging het haar wel vervelen, en ze begreep veel lessen niet dus die was na een halfjaar weer weg.


    You are beautiful, you are love.