• Ik heb gister het eerste boek (Divergent) uitgelezen en ben ook al bezig aan het tweede boek (Insurgent) en ik vind het best een leuk boek, dus vroeg me af of er meer mensen waren die dit boek kennen/hebben gelezen?


    Samenvatting: Futuristisch Chicago. De wereld van de zestienjarige Tris is opgedeeld in vijf zuilen die elk staan voor een bepaalde waarde: eerlijkheid (Candor), onbaatzuchtigheid (Abnegation), dapperheid (dauntless), perfectie (Amity) en intelligentie (Erudite). Ieder jaar weer moeten alle zestienjarigen kiezen bij welke zuil zij de rest van hun leven willen horen. Tijdens de brute ontgroening moet Tris bepalen wie haar werkelijke vrienden zijn. Ook heeft Tris een geheim dat ze voor iedereen verborgen moet houden. Als de ogenschijnlijk perfecte maatschappij verhardt en tegenstellingen uitgroeien tot een steeds groter conflict, komt Tris erachter dat haar geheim levens zou kunnen redden, maar ook haar eigen dood zou kunnen betekenen.


    As travars

    Klinkt wel oké.

    ik heb die wel in de winkel zien staan en de achterkant gelezen , maar het is niet mijn stijl van lezen zeg maar..

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:31 ]


    Danmarks Dynamite.

    Ik zou hem wel willen lezen, maar ik heb het net even geteld en heb nog 14 boeken dat ik moet (lees: wil) lezen, dus ik pas :'D


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vind het boek helemaal geweldig en heb het vervolg Insurgent ook gelezen (valt denk ik wel aan mijn naam te zien)
    Een vriendin en ik hebben vandaag een fanfictie van Divergent geactiveerd op Q (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik vind het boek helemaal geweldig en heb het vervolg Insurgent ook gelezen (valt denk ik wel aan mijn naam te zien)
    Een vriendin en ik hebben vandaag een fanfictie van Divergent geactiveerd op Q (:


    ooh ik was al aan het zoeken naar een verhaal erover hier op Q, dus ik ga zo even kijken :Y)
    Is Insurgent trouwens ook een goed boek? (I love your username btw)

    (hoe heet het verhaal, ik kan hem niet vinden lol)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 19:35 ]


    As travars

    Caulfield schreef:
    (...)

    ooh ik was al aan het zoeken naar een verhaal erover hier op Q, dus ik ga zo even kijken :Y)
    Is Insurgent trouwens ook een goed boek? (I love your username btw)

    (hoe heet het verhaal, ik kan hem niet vinden lol)

    Dankee! En ja Insurgent is een heel goed boek, al is het soms wat lastig te lezen in het Engels omdat ze dan over het brein gaan praten en zo. Maar het is wel een leuk boek.
    En het heet: Spelen met vuur (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ohja, de eerste heet in het Nederlands Inwijding en de tweede is nog niet vertaald (voor de mensen die het willen weten)
    Het is trouwens ook niet het beste boek dat ik ooit gelezen heb (vond Angelfall die ik ervoor had gelezen leuker :3), maar het is wel de moeite waard en een leuk boek vond ik.


    As travars

    Insurgent schreef:
    (...)
    Dankee! En ja Insurgent is een heel goed boek, al is het soms wat lastig te lezen in het Engels omdat ze dan over het brein gaan praten en zo. Maar het is wel een leuk boek.
    En het heet: Spelen met vuur (:


    oeeh ik ben benieuwd hahah en thanks, Ik ga meteen kijken!


    As travars

    hmm die boeken moet ik eens vragen, wie is de schrijver/schrijfster??

    Aotearoa schreef:
    hmm die boeken moet ik eens vragen, wie is de schrijver/schrijfster??


    Veronica Roth :)


    As travars

    Caulfield schreef:
    (...)

    Veronica Roth :)

    oke dankje!

    Ik vond hem echt geweldig, heb hem in het Engels gelezen op mijn ereader :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Klinkt wel tof.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    die wil ik hebben>.> klinkt echt gaaf


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Waarom weet ik niet dat er een tweede boek is?
    Ik heb die eerste in het Nederlands en die is zo leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one