• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 3 (': Even een paar dingen:
    1. Begin nooit een discussie met Jacco (sandrachips)
    2. Keep calm and love Jacco <3

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 17:43 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn topcis
    Ik moet eten, be er be


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Mijn topcis
    Ik moet eten, be er be

    Eet smakelijk! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef

    Waarom begrijpt mijn vriend niet dat ik een hele sterke band met mijn ouders heb? :C
    En waarom is hij zo verdomde sexy, elke keer als ik hem zie? Hij wordt met de dag knapper, damn it. Dat ik zo'n heerlijk wezen heb, begrijp ik nog steeds niet. :'D

    Op dat eerste kan ik niet antwoorden, maar op het tweede wel. Het is normaal dat je in een relatie elkaar alleen maar mooier en perfecter gaat vinden. Ik ken het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom zijn zingende jongens schattig? Mainstreet


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ABO


    -

    Ephesus schreef:
    Waarom zijn zingende jongens schattig? Mainstreet

    Omdat de meeste van de vrouwen ervan houden; het is eens iets anders en wij vinden het leuk - althans, zo zie ik het.


    The odds are néver in our favor.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Op dat eerste kan ik niet antwoorden, maar op het tweede wel. Het is normaal dat je in een relatie elkaar alleen maar mooier en perfecter gaat vinden. Ik ken het :Y)

    Gelukkig maar. XD
    Ik kan wel kwijlen als hij een pak aan heeft, jemig. Vorige week zag ik hem ook in pak, nou, dan kun je mij wel opvegen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik werk op stage met een jongen die een vriendin heeft, eerst ook tegen me zei; ik heb een vriendin en ik wil je niet kwetsen.. Maar die me vervolgens echt de indruk geeft dat hij me leuk vind. Als in leukleukstapelverliefdleuk Hoe the fuck zit dit?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Omdat de meeste van de vrouwen ervan houden; het is eens iets anders en wij vinden het leuk - althans, zo zie ik het.

    Sowieso hou ik van muzikale jongens omdat ik zelf ook hou van zingen, gitaar en piano spelen. (:
    Maar het is denk ik heel erg waar. Het is anders, want meestal zingen inderdaad meisjes.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Britsanity schreef:
    Ik werk op stage met een jongen die een vriendin heeft, eerst ook tegen me zei; ik heb een vriendin en ik wil je niet kwetsen.. Maar die me vervolgens echt de indruk geeft dat hij me leuk vind. Als in leukleukstapelverliefdleuk Hoe the fuck zit dit?

    Uhm, tsja.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Britsanity schreef:
    Ik werk op stage met een jongen die een vriendin heeft, eerst ook tegen me zei; ik heb een vriendin en ik wil je niet kwetsen.. Maar die me vervolgens echt de indruk geeft dat hij me leuk vind. Als in leukleukstapelverliefdleuk Hoe the fuck zit dit?

    Hij is gewoon verliefd op je, maar hij wilt zijn vriendin niet opgeven, dus blijft het alleen bij "verliefd" zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Gelukkig maar. XD
    Ik kan wel kwijlen als hij een pak aan heeft, jemig. Vorige week zag ik hem ook in pak, nou, dan kun je mij wel opvegen. :'D

    Dat klinkt heel erg bekend (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat klinkt heel erg bekend (cat)

    Hoezo zie je Nikki vaak in pak?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Hoezo zie je Nikki vaak in pak?
    Vast in een jurk of jurkje of zo
    Maar dat is bij meiden zo verdomd sexy :9~


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ephesus schreef:
    (...)
    Hoezo zie je Nikki vaak in pak?

    Nee, ik bedoelde dat Nikki ook zo is als ik een pak aan heb xd
    Nikki in haar jurk is geweldig :9~

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 18:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.