• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:02 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Iets gekwetst kijk ik hem na en laat me weer naast Drew vallen. 'Ik wilde gewoon helpen.' mompel ik zachtjes en kijk weer doelloos in de vlammen. Had ik iets misgedaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Hamelton
    'Nee, ik zat te ver weg. Wat is er aan de hand?' vraag ik hem zachtjes en ga in een zetel zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik kijk even op. "Dat weten we toch. Hij moet het alleen nog even inzien." Probeer ik Jade weer op te vrolijke. Ik was nooit zo goed geweest in mensen troosten. "Laat hem maar even. Hij weet ook wel dat je het goed bedoelde."Probeerde ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (sorry, het was een drukke dag)
    Daniel dylan jason

    'Ik werd gebeld door Laura. Ze kwam zeggen dat... Dat ze kanker heeft.' Zeg k terwijA il ik bijna ik tranen uiitbarst


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik glimlach zwakjes. 'Dank je dat je me probeert op te vrolijken.' zeg ik en glimlach nu wat echter.

    Jake Hamelton
    Ik kijk hem geschrokken aan en geef hem dan een boys hug. 'Wat erg.' zeg ik zachtjes. 'Is het ernstig? Ik bedoel in welk stadium zit ze?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik lach even. "Het is goed hoor. Ik hou niet zo van verdrietige mensen." Zeg ik en haal mijn schouders even op. Het waswaar, ik kon absoluut niet tegen huilende mensen. "Als er ok maar iets is wat ik kan doen moet je het maar zegggen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik overleef dit wel.' lach ik 'Ik ben al gewoon aan uitgescholden worden.' en ik haal mijn schouders op. 'Zo weet je toevallig een leuk onderwerp???'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik denk even na. Ik kan ook gewoon dingen over haar vragen. Meeste mensen vonden het leuk om over zichzelf te praten. "als we elkaar nou is om de beurt een vraag stellen? Dan leren we elkaar ook een beetje kennen." Zeg ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Oke ik begin!' zeg ik en klap even in mijn handen. 'Hmm broers of zussen?' vraag ik hem glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik wasblij om te zien dat ze meteen weer zo vrolijk leek. "Umh, ik heb een half zus, twee oudere broers en een klein half zusje." Zeg ik een beetje lachend. "Umh, even denken. Leukste gebeurtenis ooit."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Dit gaat raar klinken maar het eerste middelbaar, de eerste dag toen ik mijn vriendinnen ontmoette.' zeg ik eerlijk. 'Waarom muziek als hobby in plaats van voetballen bv?' vraag ik nu terug


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Oh god, die vraag had ik kunnen verwachten. "Nou bij ons thuis hadden we altijd een gitaar in de kast staan, die is van mijn vader geweest. En het leek me leuk om ook gitaar te leren spelen omdat mijn vader dat deed. En van gitaar kwam blokfluit, kwam oiani, kwam drummen, kwam zingen. Niet dat ik allemaal even goed kan, maar ik alles geprobeerd." Zeg ik. "Favorite liedje?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Das een moeilijke.' zeg ik en denk even na. 'Breakeven van The Script denk ik.' antwoord ik dan 'Hoe was je éérste kus.' grinnik ik. Ja hij heeft niet gezegd dat ik zulke dingen niet mocht vragen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew Nathaniel Hope
    Ik wil iets zeggen, maar doe mijn mond maar weer dicht. "Het was vooral dom. Ik umh zei dat ik iemand leuk vond en toen hebben wat vrienden gezorgt dat ze erachter kwam en van het een kwam het ander. al was het niet onaangenaam" Zeg ik een beetje vaag. Vaagste week ever. "Oke. Ik wil eigenlijk wel weten wat jou grootste angst is"

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 22:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik bijt op mijn lip. 'Mijn ex-lief & mijn vader.' en kijk beschaamt naar de grond. Liever had ik spinnen of zo geantwoord lijk normale mensen. O ja een vraag voor hem. 'Lievelingseten?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'