• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Vanaf 8 uur en half 9 zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Furiosa en Dauth! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en heel erg welkom. Verder is het ook weer mogelijk om naar ons te sms'en! We zullen jullie SMS'jes voorlezen op de radio en natuurlijk ook beantwoorden.


    We ook op Facebook
    Quizlet Radio is beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist.
    Verzoekjes insturen
    .MP3 bestanden kun je hier uploaden.. Deze krijgen wij binnen en het wordt meteen in ons radio programma gezet. Super handig dus. :Y)

    Verzoekjes upload je via het formulier, dingen in het topic worden genegeerd!

    Verzoekjes informatie
    Is het formulier niet beschikbaar, dan nemen we geen verzoekjes aan. Graag niet meer dan twee verzoekjes per persoon, behalve als we vragen om meer.
    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of klik op "Chatroom" bovenaan de pagina.


    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.
    Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.
    Afgespeelde liedjes
    De liedjes die wij hebben afgespeeld kun je hier vinden: klik.

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:54 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Aaah wat leuk! Ik ga mijn best doen om ook te luisteren

    Jippie!


    Your make-up is terrible

    Oeh, misschien dat ik nog wel eens luister ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg, yas!
    Laatste keer dat ik naar Q radio heb geluisterd was met Rickjuh. :Y)

    Clicker schreef:
    Omg, yas!
    Laatste keer dat ik naar Q radio heb geluisterd was met Rickjuh. :Y)


    Damn, dat is lang geleden. ;o


    Your make-up is terrible

    Yess! Ik luisterde de vorige keer ook al! (: Wat leuk! c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nah, ik heb nooit tijd als dit er is. Hopelijk zometeen wel! :3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mss luister ik wel even. Kheb toch niks anders te doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er zin in! :D


    What would Emma do?

    Woehoe! Ik ben weer van de partij :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Als je een zippyshare hebt, moet je de link ervan gewoon in dit topic plaatsen?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Furiosa schreef:
    (...)

    Damn, dat is lang geleden. ;o

    JA, inderdaad ;-;

    Damn het formulier voor aanvragen doet het nog niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik hoop dat de radio deze keer niet wegvalt steeds


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hopelijk kan ik ook gaan luisteren ^^
    Hangt van de film af die gekeken gaat worden, eventueel kom ik daarna nog een kijkje nemen ^^


    Stenenlikker