• Het gebeurd dagelijks. Ontvoering. En in het meeste geval kinderen. Waar Gaan die kinderen dan heen?

    In dit mysterieuze geval naar een sekte. De sekte heeft zulke strikte regels dat je ze bij het minste overtreed. En dan wordt je afgevoerd naar het onbekende spierwitte compartinent. Niemand weet wat daar gebeurd. Maar als je er geweest bent kan je niet meer terug. Dan ben je gehersenspoeld, tot je achtiende slaaf bij de sekte om dan zelf leider te worden.


    Welke rollen zijn er?

    Tien meisjes (tussen 12 en 18) 2 vrij!:
    -Broadfields met Esmée N ynke Prideaux
    -
    -Lahey met Spencer Elle Bellisario
    -Sirens met Rosalie Jane Aves
    -
    -Coockies met Miley Amy Campbell
    -MyDreamStory met Zarantha Cecillia Grantino
    -Naomia met Karin Felicia Millens.
    -Gallymogger met Ophelia Alfie D'Auvêrte
    -Europe met Serena Iris Mattews


    Tien jongens (tussen 12 en 18):

    -BlueHope met Christian Elroy Lynch
    -Sirens met Ryan Samuel McBenneth
    -Y0L0 met Jayden 'Jay' Ken Cramer
    -lluvia met Andrew Simons
    -Lahey met Holden Julian Daugherty
    -RockThisShit met Ethan Smith
    -Gallymogger met Harvey Finn Van Bernicië
    -
    -
    -


    Twee hersenspoelers (20+) VOL!:

    -lluvia met Liam Drew Anderson
    -Coockies met jennifer Jones



    Proefrollen:
    -excitatio met Luca Ayan Basilio


    Wat moet ik weten over een rol? Er zijn nog rollen vrij in het rollentopic. De link zal onderaan staan.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Extra:

    Wat zijn de RPG regels?

    -Maximaal 2 personages per persoon
    -Wie het eerst zijn rol heeft ingevuld krijgt hem
    -Maak geen overperfecte personges
    -Minimum 6 zinnen per keer schrijven.
    -gesprekken tijdens het rpg worden tussen haakjes gezet
    -Zet altijd duidelijk bovenaan welk personage je bent, zodat het duidelijk is.
    -Bij 3 keer het overtreden van de regels word je rol gewist en komt die rol opnieuw vrij.
    -De laatste die in het topic reageerd opend het volgend topic. (tenzij anders vermeld)
    -De Titel van elk topicmoet zijn The White Panel [RPG en nummer van het rpg]
    -Als je gehersenspoeld bent ben je een soort dood en wordt je rol ook verwijderd, maar het is niet verboden een nieuwe aan te maken!
    -Schelden mag alleen IC!
    -plus zestien toegestaan.

    (Dit topic is opgericht door PainEnds en IIlumination voor vragen kan je bij ons terecht)

    Rollentopic
    De Story met info over de rpg. (ik probeer deze elke avond bij te werken, maar ik zou graag nog een tweede beheerder willen aanstellen. Kandidaten?)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {oke}


    Do what people say you can't.

    Nicky Amy Roberts
    Ik loop over straat, op weg naar de supermarkt. Brood halen voor mijn oma omdat ze de trap bijna niet meer af kan. Op één of andere manier voel ik ogen in mijn rug branden. Ik draai me om. Niemand, toch was er iets. Ik haal mijn schouders op een loop weer verder. Voetstappen, een hand voor mijn mond en ogen. Ik probeer te schreeuwen maar het lukt niet. Voor ik het weet is het zwart.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:19 ]


    Do what people say you can't.

    [Minimaal 6 regels, kijk maar in de beginpost]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Zijn toch zes regels?}


    Do what people say you can't.

    [Het zijn er 3 en een half -_-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {oke, ik maak hem al langer}


    Do what people say you can't.

    Jayden Ken Cramer
    'Heeyl, Bablielove!' Grinnikend gaf ik Ryan, mijn beste vriend en mede-drugsdealer, de zoveelste high-five van die avond. Het was een doordeweekse dag, waarop we meestal vrij weinig verkochten. We hadden dus besloten om samen ergens te gaan chillen. Uiteraard met wat spul bij ons. Ook waren er nog een aantal bierflesjes geweest, maar die lagen nu verderop in kleine scherfjes. Ryan was al erg ver heen en kon zichzelf alleen maar blijven herhalen. Zelf was ik ook niet helemaal helder, maar op dit moment klonk alles grappig in mijn oren en kon ik niet boos worden, omdat hij me bleef benadrukken op mijn 2de naam die ik zo haatte. Ik had zin in nog een trekje, dus pakte een zakje uit een zak van mijn jack. Ik haalde er wat uit en draaide het in een vloeitje, om het daarna in Ryan's mond te steken en aan te steken met mijn aansteker. Hij inhaleerde even, waarna ik hem uit zijn mond pak en in mijn eigen stak.
    'Heeyl, Bablielove! Ikl blen mloe. Ikle ga slaplie doen.' Even schudde ik lachend mijn hoofd en nam weer een hijs. De jongen ging liggen op het bankje en sloot zijn ogen. Omdat ik nu niet echt meer iets te doen had, staarde ik afwezig naar het einde van het pad in het parkje. Ver in de verte kwam een gedaante opzetten. Langzaam kwam hij onze kant op gelopen. Mijn reactievermogen was niet meer 100%, dus ik zag niks kwaads in de man. Tot ik een klap tegen mijn hoofd kreeg. De joint vloog uit mijn mond en met een smak kwam ik op de grond terecht.

    [Whoo, ik had ff inspiratie ofzo x'D
    Oh valt me nog mee hoeveel het is x'D]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:07 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Woow jullie zijn snel!! zal ze deze avond proberen toe te voegen!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Serena Iris Mattews
    Ik kijk of mijn vrienden de straat in zie komen, maar de straat is op mij na helemaal verlaten. Ik zucht, ik kijk nog een keer of ze er aan komen en loop dan weg. De straat is meters lang. Ik kijk weer naar achter, maar er is nog niemand. Ik voel dat ik ril, ik begin mijn pas te versnellen. Ik kijk naar een lantaarnpaal en zie een schaduw. Ik schrik even, en kijk naar achter. Ik zie weer niemand, ik ril weer. Dit is eng. Dan wordt ik vastgegrepen, ik verzet me hevig. Dan krijg ik een doek tegen mijn neus en mond aangeduwd. Ik probeer me uit de greep van de man te krijgen, maar hij is te sterk. Dan wordt alles wazig,. ik zie nog net dat ik in een vrachtwagen wordt gelegd, daarna wordt alles zwart voor mijn ogen.


    That is a perfect copy of reality.

    (hoe gaat het btw verder na het beschrijven van de ontvoering? :'p )


    Rise and rise again until lambs become lions

    [We kunnen tch doen dat iedereen in de vrachtwagen zit enmet elkaar kunnen praten enzo en dan kunnen er ook nog gewoon mensen bijkomen die nog ontvoerd moeten worden... Zo kunnen degene die de ontvoering al beschrevn hebben ook wat doen en degene die het nog moeten schrijven kunnen dat doen.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Volgens mij zijn alle ontvoering inmiddels al geweest. Mijn jongen zit er trouwens al bij dus die hoeft niet meer ontvoerd te worden]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (hè ja, ik vind het wel een goed idee :'D Schrijven jullie eerst? )


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Voer Naomi's idee uit!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    [Voer Naomi's idee uit!!]


    [ Alsjeblieft? (cat) ]


    everything, in time