• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    http://www.quizlet.nl/crew/bemiddelaar/

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 8:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2012 - 22:46 ]

    Stratosphere schreef:
    (...)
    You mean, me? O_o


    Wat wil je dat ik antwoord? :'D Joke, ik bedoel jou, helaas Sofie, ik heb 't al gezegd. Lekker PUH.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Succes iedereen! Ik ben te lui om mee te doen en ik denk dat het niks voor mij is!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Wat wil je dat ik antwoord? :'D Joke, ik bedoel jou, helaas Sofie, ik heb 't al gezegd. Lekker PUH.

    Ik voel me vereerd :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Veel succes mensen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Ik voel me vereerd :'D


    Geweldig! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maar dadelijk gaat iemand 23948x op zichzelf stemmen. Wat dan? (clown)

    Klutz schreef:
    Maar dadelijk gaat iemand 23948x op zichzelf stemmen. Wat dan? (clown)

    Hoe wil je dat gaan doen dan? Dat kan toch helemaal niet..

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Hoe wil je dat gaan doen dan? Dat kan toch helemaal niet..


    .. Andere accounts maken?

    Klutz schreef:
    (...)

    .. Andere accounts maken?

    Ze kunnen toch zien of het hetzelfde IP-adres is oid?
    Nja, geen idee eigenlijk. Maar ik neem aan dat het wel goed geregeld is.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ze kunnen toch zien of het hetzelfde IP-adres is oid?
    Nja, geen idee eigenlijk. Maar ik neem aan dat het wel goed geregeld is.


    Proxy (bloos)

    Klutz schreef:
    (...)

    .. Andere accounts maken?


    Ik denk dat het wel vrij snel opvallend wordt als er plotseling allemaal nieuwe accounts worden aangemaakt en plotseling één iemand heel veel stemmen krijgt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Klutz schreef:
    (...)

    .. Andere accounts maken?


    Nou, dan mogen de mensen die niet langer dan een maand (of langer) user zijn niet stemmen? xd


    You are beautiful, you are love.

    Zou ik meedoen? Hmm..


    Aan niets denken is ook denken.

    Daley schreef:
    (...)

    Ik denk dat het wel vrij snel opvallend wordt als er plotseling allemaal nieuwe accounts worden aangemaakt en plotseling één iemand heel veel stemmen krijgt.


    True. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ze kunnen toch zien of het hetzelfde IP-adres is oid?
    Nja, geen idee eigenlijk. Maar ik neem aan dat het wel goed geregeld is.


    Ik denk dat ze het welmopmerken als er opvallend veel acc. worden gemaakt die op dezelfde persoon stemmen er dan weer uitloggen om nooit meer online te komen? Plus dat ze in bepaalde situatie wel IP kunnen scannen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife