• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    http://www.quizlet.nl/crew/bemiddelaar/

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 8:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2012 - 22:46 ]

    Ik vind ook wel dat je op iemand moet stemmen, die neutraal overkomt.


    SLOAN.

    Ivan schreef:
    (...)
    Partijdig, lol why? Als dat je zou zijn opgevallen, had dat eerder aangegeven ipv dat nu achteraf gezegd ;].
    Naja ik denk dat ze bedoelt dat je altijd een zeer sterke mening had, maar dat is inderdaad niet partijdig als je moet optreden in een losstaande situatie ;)


    Life is hard and then we die

    Ik ga dat formulier wel gewoon invullen , lijkt mij wel leuk om zo'n functie te hebben. is er enige manier dat je weet of je bij de keuze lijst zit enzovoort ?


    Danmarks Dynamite.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je hebt twee Phineas&Ferb quizzen, dat is toch wel een pluspunt :Y)

    -Being ironic btw ;D


    Haha xd.
    Stiekem ben ik verbaasd dat ik af en toe nog mail krijg van dat er een reactie op is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivan schreef:
    (...)
    Partijdig, lol why? Als dat je zou zijn opgevallen, had dat eerder aangegeven ipv dat nu achteraf gezegd ;].


    Nuh, ik vond het altijd onbelangrijk. En het was maar over één klein dingetje, dus het is toch onbelangrijk, je moet het je niet aantrekken.
    Ik vind je nog altijd de beste bemiddelaar tot nu toe.


    Your make-up is terrible

    Ik wens iedereen erg veel succes*O*
    En heb zelf ook een poging ondernomen.(bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Succes iedereen n.n


    I am an idiot, I move.

    Oh, ik had nog een vraagje over het stemmen. Krijgen wij hun inschrijvingsformulier dan ook te zien, of iets waardoor we een beter beeld krijgen waarom we op hun moeten stemmen? Een beetje uitleg etc, omdat niemand natuurlijk alle users kent. Dat lijkt me wel handig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Oh, ik had nog een vraagje over het stemmen. Krijgen wij hun inschrijvingsformulier dan ook te zien, of iets waardoor we een beter beeld krijgen waarom we op hun moeten stemmen? Een beetje uitleg etc, omdat niemand natuurlijk alle users kent. Dat lijkt me wel handig.

    Ja, dat zou ik eigenlijk ook niet eens zo'n slecht idee vinden ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    formulier ingevuld ---> idk what it exactly means , but I'm going for it ? (:


    Danmarks Dynamite.

    Spannend (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Heel veel succes, iedereen! ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben echt geen bemiddelaar. Althans, niet op zo'n groot vlak. Tussen bekenden kan ik vrij goed bemiddelen en in het dagelijks leven voor m'n werk ook ... Maar al die (puber)ellende met al die onzinnige ruzies (zo was ik ook ja, maar ik ben het ondertussen al jaren ontgroeid) ... Oh hell no. Niks voor mij. :'D


    Til hug og blod.

    KINGMALIK schreef:
    formulier ingevuld ---> idk what it exactly means , but I'm going for it ? (:

    Wow dat is competent zeg, om je ergens voor aan te melden als je niet eens weet wat het precies betekent / als je niet weet wat je straks moet doen. Hoe je het ook bedoeld, dit heeft nu een heel negatief effect op je aanmelding.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Departed schreef:
    Ik ben echt geen bemiddelaar. Althans, niet op zo'n groot vlak. Tussen bekenden kan ik vrij goed bemiddelen en in het dagelijks leven voor m'n werk ook ... Maar al die (puber)ellende met al die onzinnige ruzies (zo was ik ook ja, maar ik ben het ondertussen al jaren ontgroeid) ... Oh hell no. Niks voor mij. :'D


    Meh, puberruzies zijn vermakelijk. Vooral aangezien het altidj om niks gaat XD


    quidquid excusatio prandium pro