• Mijn laatste uur viel uit. Ik heb standaard het eerste vrij. En ook nog eens 2 uur pauze. Er is kermis in de stad dus gingen we churros kopen en in de octopus =) Was echt gezellig. En een bio docent die alles een beetje plat uitlegt dat wij sperma van bloemen in ademen

    hoe was jullie dag?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had gisteren mijn eerste schooldag, die viel wel mee. Vandaag een speurtocht in en rondom het gebouw, ik moest letters verzamelen maar sommige letters waren weg gehaald of af gescheurd. En daarna een soort van speed daten met mijn klasgenoten en met de mensen uit de andere groep die dezelfde opleiding doen, dat vond ik wel leuk.


    Physics is awesome

    Verschrikkelijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit op een nieuwe school, dus het was nog best awkward. Maar volgens mij zit ik in een best chille klas! En in de pauzes was het gewoon gezellig omdat ik bij wat vrienden kon zitten. Morgen naar een museum en nog wat beelden bekijken enzo. Ik hoop dat ik mijn klas dan beter leer kennen. Maar voor zover was het best goed te doen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ooh mooi zo!
    Mijn dag was wel leuk, op het begin minder aangezien ik niemand kende, maar heb de rest van de dag met een meisje gepraat/gezeten en ik heb super leuke lessen/leerstof :3
    En daarna nog gesport dus ben wel moe 8D


    As travars

    Ik haat mijn nieuwe school. We zijn met veel te veel in onze klas, 21 (ook al was ik op mijn vorige school met 23). Normaal waren we met 19 maar er is dan een meisje bijgekomen op de eerste dag en vandaag kwam er een jongen bij van de B-klas omdat hij de enigste jongen was in die klas.
    Heb al meteen ook een preek gekregen dat ik 'te stil ben' en dat ik 'dit jaar ook moet gaan meewerken'. Alsof ik dat niet van plan ben, sorry ik ben gewoon ontzettend verlegen. Ga me niet pushen :/
    Da's echt kut.
    Ik wil terug naar mijn vorige school, waar ik iedereen ken. Ik mis hun :/
    Sorry voor het gezeik.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Heb net m'n eerste schooldag gehad en het was zoo vaag. Veel te weinig uitleg, en heb m'n rooster nieteens. o_O


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vermoeiend. Twee uur gym, een uur dans en een leerlingenraad en schoolkrant vergadering...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wonderaction schreef:
    Ik haat mijn nieuwe school. We zijn met veel te veel in onze klas, 21 (ook al was ik op mijn vorige school met 23). Normaal waren we met 19 maar er is dan een meisje bijgekomen op de eerste dag en vandaag kwam er een jongen bij van de B-klas omdat hij de enigste jongen was in die klas.
    Heb al meteen ook een preek gekregen dat ik 'te stil ben' en dat ik 'dit jaar ook moet gaan meewerken'. Alsof ik dat niet van plan ben, sorry ik ben gewoon ontzettend verlegen. Ga me niet pushen :/
    Da's echt kut.
    Ik wil terug naar mijn vorige school, waar ik iedereen ken. Ik mis hun :/
    Sorry voor het gezeik.


    21 is weinig =O. Op de meeste scholen zijn klassen rond de 28 leerlingen.


    i put the fun in funeral

    Mijn eerste schooldag viel wel mee, want hij duurde maar twee uur. We waren in groepjes ingedeeld maar ik was de enige van mijn groepje die aanwezig was, dus ging ik nog meer groeploze mensen opzoeken en werden wij een nieuw groepje :3 En toen moesten we twee uur aan een wiskunde PO werken, maar we hebben hem al bijna af. En je mocht zelf kiezen wanneer je wegging (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.


    Mijn rooster is een pure hel.
    Mijn klas is op zijn zachts uitgedrukt saai.
    Mijn leerkrachten zijn niet te verdragen.
    Ik haat Latijn ondertussen voor de pest, mede dankzij de 2e leekracht op rij die mijn jaar een absolute hel maken.
    Mijn school heeft volgend jaar stomme richtingen waardoor ik waarschijnlijk van school moet veranderen, maar ik durf niet.
    Om daar nog buiten te houden dat ik word aangestaard op school en ik weet niet waarom, kan aan mijn vriendin liggen die sociale zelfmoord heeft gedaan.
    Hmm, waar zat ik, ohja.
    De jongens in mijn klas negeren me compleet maar op het moment dat de leerkracht vraagt wie er nog niet had geantwoord in het uurtje wezen ze allemaal plots direct naar mij.
    We moeten constant van lokaal veranderen voor de eerste jaars, zodat zij wel vaste lokalen hebben en ugh.
    Ik kijk echt niet uit naar dit jaar.
    Ik haatte het vorige schooljaar al aangezien mijn leerkracht Latijn onredelijk was, maar ik wil hem terug.

    Wonderaction schreef:
    Ik haat mijn nieuwe school. We zijn met veel te veel in onze klas, 21 (ook al was ik op mijn vorige school met 23). Normaal waren we met 19 maar er is dan een meisje bijgekomen op de eerste dag en vandaag kwam er een jongen bij van de B-klas omdat hij de enigste jongen was in die klas.
    Heb al meteen ook een preek gekregen dat ik 'te stil ben' en dat ik 'dit jaar ook moet gaan meewerken'. Alsof ik dat niet van plan ben, sorry ik ben gewoon ontzettend verlegen. Ga me niet pushen :/
    Da's echt kut.
    Ik wil terug naar mijn vorige school, waar ik iedereen ken. Ik mis hun :/
    Sorry voor het gezeik.


    Ik zit met 27, we gingen normaal met 12 zijn.
    Maar door een leraren tekort, wordt onze klas gesplitst in 6-6 voor 18 lesuren. Zitten we meer bij een andere klas, dan bij die van onszelf.
    Weg groepssfeer...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Audacity schreef:
    (...)

    21 is weinig =O. Op de meeste scholen zijn klassen rond de 28 leerlingen.

    Ik vind het veel te veel, ik voel me nooit goed bij zo'n grote groep :x


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Vollmer schreef:
    (...)

    Ik zit met 27, we gingen normaal met 12 zijn.
    Maar door een leraren tekort, wordt onze klas gesplitst in 6-6 voor 18 lesuren. Zitten we meer bij een andere klas, dan bij die van onszelf.
    Weg groepssfeer...

    Omg dat is super kut!


    Birds born in a cage think flying is an illness.