• Wiet. Mijn buren die roken serieus elke dag wiet. En dan staat heel vaak onze balkon deur open of mijn raam in de kamer. En dan stinkt heel ons huis naar wiet. Het is zo ranzig, ik krijg er serieus hoofdpijn van D:

    Daar moet je wat aan doen, hoor. Als je er echt veel last van hebt kun je beter eens met die buren gaan praten. (met je ouders, het liefst een spierbundel van een oom ;'D) Veel succes ermee!

    Jek, vervelend! I don't like that smell either...


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou het tegen je ouders zeggen en er voor zorgen dat die met de buren gaan praten ofzo..


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Ga met je buren praten of zo. Want dat is nogal vervelend natuurlijk.

    Ik ken dat. Mijn ex zijn ouders rookten dat ook en iedere keer dat ik er kwam, kwam ik stinkend buiten. -.-

    Nja, spreek ze er eens op aan?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ga met je buren praten, ookal denk ik niet dat die daar wat aan gaan doen. Doe anders je raam dicht, dan komt de rook niet binnen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het probleem is ze wonen er met 48575467 mensen, in een huisje met 2 kamertjes. En geen van alle praat Nederlands of Engels.

    ALAYLM schreef:
    Het probleem is ze wonen er met 48575467 mensen, in een huisje met 2 kamertjes. En geen van alle praat Nederlands of Engels.


    En dan is het de weed waar je last van hebt? ._.


    Numbers.

    Raam en deur dichthouden. Klinkt lullig alleen je kan er niks aan doen je kan het die mensen niet verbieden.


    Some angels have no wings.

    ALAYLM schreef:
    Het probleem is ze wonen er met 48575467 mensen, in een huisje met 2 kamertjes. En geen van alle praat Nederlands of Engels.

    Wow, that sucks.
    Kunnen je ouders echt niet een gesprek met ze aan gaan? Met gebaren?
    En als het te erg wordt kun je altijd nog de politie om hulp vragen. Hoewel dat wel erg extreem klinkt, maarja.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    En dan is het de weed waar je last van hebt? ._.

    Uhm ja, ze zijn niet luidruchtig ofzo. Alleen vaak tot middernacht keihard muziek opzetten.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Wow, that sucks.
    Kunnen je ouders echt niet een gesprek met ze aan gaan? Met gebaren?
    En als het te erg wordt kun je altijd nog de politie om hulp vragen. Hoewel dat wel erg extreem klinkt, maarja.

    Ja ik ga het vragen aan mij moeder, want ik krijg gewoon echt erge hoofdpijn elke keer. En het is niet echt fijn om te slapen in ene kamer die stinkt.

    Ik vind die lucht ook vreselijk.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Imen hoe kan je dat nou zeggen als je zelf stinkt dit vind ik onacceptabel.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Gatverdamme. Dat lijkt me echt nasty..


    26 - 02 - '16