• 4/09/12 06u53 - De Amerikaanse acteur Michael Clarke Duncan, de ster uit 'The Green Mile', is op 54-jarige leeftijd overleden in een ziekenhuis in Los Angeles. Dat laat zijn verloofde weten in een persbericht. Zijn dood zou volgens eerste berichten onverwacht zijn. De acteur werd op 13 juli getroffen door een hartstilstand en is hiervan nooit meer hersteld.Duncan is het meest bekend van zijn rol als John Coffey in de film 'The Green Mile' (1999), waarvoor hij genomineerd werd voor een Oscar en een Golden Globe. Hij vertolkte er de rol van een imposante gevangene op de afdeling terdoodveroordeelden. Duncan is twee meter groot, maar werd op het scherm nog groter voorgesteld. Maar hij speelde ook in vele andere films, zoals 'The Whole Nine Yards', 'Armageddon' en 'Daredevil'.

    Bron: http://www.hln.be/hln/nl/3808/Showbizz/video/detail/1495420/Michael-Clarke-Duncan-uit-The-Green-Mile-overleden.dhtml


    Ik was eigenlijk een beetje verbaasd. Dat is echt onverwacht. Ik vond hem altijd een goeie acteur en ik vond hem ergens ook wel schattig. Echt spijtig. D:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:34 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ookal komt hij met niet heel bekent voor, mag hij in vrede rusten.:Y)
    dubbeltopic

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:34 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Was al een topic over.
    Ik vind het erg jong btw.

    Lioncourt schreef:
    Was al een topic over.
    Ik vind het erg jong btw.


    O damn, niet gezien. Dan mag deze weg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naawh :C
    Hij was echt fantastisch in the green mile.


    i put the fun in funeral

    Slotje ;)


    Life is hard and then we die