• Mijn WiFi werkt nu al ongeveer een maand niet meer, iets nadat ik ios 8 heb geïnstalleerd. Ik vind het heel vervelend want ik kan niks doen.
    Hij vindt geen WiFi meer dus moet ik alles via mijn 3G doen
    Heeft er iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
    Bedankt


    I want to feel your love

    Welke provider heb je?

    Base


    I want to feel your love

    Probeer met ze te bellen of contact op te nemen misschien weten zij het.

    Bedankt :)


    I want to feel your love

    En dit is waarom ik geen iOS 8 heb geïnstalleerd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit is waarom ik Android heb :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Gawd. Dit heb ik ook. Het is zo irritant -,-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Barnabas schreef:
    En dit is waarom ik geen iOS 8 heb geïnstalleerd.


    Ja niet gedacht dat dit een probleem zou vormen


    I want to feel your love

    Barnabas schreef:
    En dit is waarom ik geen iOS 8 heb geïnstalleerd.
    Ik werd er met een iPad 4 door iemand voor gewaarschuwd dat ik niet moest updaten.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb een 4S en iOS 8 maar nergens last van, dus ik zou het niet weten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Styford schreef:
    Ik heb een 4S en iOS 8 maar nergens last van, dus ik zou het niet weten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wou dat ik niet naar IOS 8 had geupdate is nu heel moeilijk om weer te downgraden dus daar ga ik me niet aan wagen, heb geen problemen met WIFI. Zie je geen enkel WIFI netwerk. Woon je in een dicht bebouwde omgevingen (normaal zie je meerdere WIFI netwerken) of heb je normaal enkel jullie netwerk, heb je het dan ook op andere plekken geprobeerd.

    Als je echt geen verbinding krijgt (of mogelijke andere netwerken) ligt het waarschijnlijk aan je aparaat en moet je misschien iemand met meer verstand er van naar laten kijken. Als je wel met andere netwerken kan verbinden dan je thuis netwerk (maar uit je begin post blijkt anders) dan moet je misschien even naar je internetprovider gaan.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 19:39 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb al twee keer gehad dat mijn WiFi er helemaal mee stopte (ik kom hem ook niet meer aanzetten). Ik weet niet of het exact hetzelfde probleem is, maar bij mij was het een hardware bug. Ik ben toen gewoon naar de Apple Store in Amsterdam gegaan en zodra bleek dat het om een hardware probleem ging kreeg ik gewoon gelijk een nieuwe telefoon mee. Misschien kan je daar heen gaan? Daar doen ze iig meer voor je qua klantenservice dan de meeste providers.

    Misschien een keer een nieuwe telefoon kopen, niet eentje die al bijna 4 jaar oud is?