• Ik ben gewoon écht zo tevreden met mijn klas, daarstraks ging iedereen echt in een deuk tijdens M.O. :'D, wat we trouwens altijd doen, daarom is het dus mijn lievelingsvak!

    Wat zijn jullie lievelingsvakken?

    Nederlands en Engels <3
    Hm ik hou niet van school omdat ze me nu tot 16:45 op school houden, zodat ik pas om vijf uur thuis ben.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:10 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het was Frans, maar nu heb ik eigenlijk geen lievelingsvak. D:


    live the life you love

    Wat is eigenlijk M.O.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Engels en wiskunde (op dit moment)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb wel drie vakken de komende periode :P Internationale Politiek, Nationale Politiek en Politiek & Politieke Wetenschap. Ik heb geen idee welke ik het leukst vind :P In ieder geval Internationale Politiek niet :P


    Life is hard and then we die

    Memoria schreef:
    Wat is eigenlijk M.O.


    Muzikale Opvoeding!

    Wij hebben geen MO meer! D: Mijn lievelingsvak gaat denk ik esthetica worden, dat ziet er echt interessant uit! ^^

    Heb vandaag maar 2 lessen gehad op de tweede dag, Maar Aarderijkskunde was wel leuk? (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Muziek

    Tot nu toe tekenen, maar ik krijg dit jaar allerlei nieuwe vakken en nieuwe leraren, dus dat kan nog gaan veranderen.

    Tekenen, zeker weten.


    i put the fun in funeral

    Duits :Y)


    Pretty is just a pretty word.


    Sinds kort ...
    Uhm, ohja, geen enkele niet meer !
    Straks wordt Godsdienst nog het leukste vak omdat dat teminste nog een chille leerkracht is.
    Wel een beetje weg van een pedo, maar daarom zit ik dus vanachter.

    Niks(cat)


    Tell me about it, stud.

    Beeldende vorming.


    Aan niets denken is ook denken.