• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Reactie.:P Mijn topics, stond het al.(A) Kun jij nog reageren met Zayn? Dan kan ik nog snel reageren en moet ik naar school. ): En rond drie uur ben ik er onder de les weer, ja ik ben stout. Boeit me geen ene meter.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk even naar Stephanie en bijt op mijn lip. Een schuldgevoel speelt bij me op en slijk even. Ik weet wat ze op dit moment dacht aangezien ze deze vraag al eerder had gesteld en toen had ik gezegd dat er niets was tussen Harry en mij. 'Stephanie wacht alsjeblieft even' zeg ik als haar woorden tot me doordringen en ze het huisje uitbeent. Ik sta op en leun bijna gelijk tegen Harry aan, omdat ik nog steeds niet kan staan. Ik kijk even naar de plek waar Stephanie net stond en zie Zayn ook even omkijken. 'Ik ben zo terug' zegt hij en verdwijnt dan ook.

    (Dit was laatste reactie van Louis en Zayn is dus nu naar jou toe (A) En niet leuk ): Nee is goed en dat zou ik ook zijn )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht even en kijk op, waarna ik geschrokken naar achteren deins als ik Zayn ineens voor me zie staan.
    "Sorry." zeg ik zacht, waarna ik snel mijn tranen wegveeg. "Wat is er?"
    Ik sta op en klop mijn kleding even af, waarna ik de restjes mascara onder mijn ogen vandaan veeg. "Moet jij niet bij je vrienden zijn om te kijken of ze wel oké zijn?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Het maak niet uit' zeg ik en kijk haar even aan. 'Ik kom gewoon even bij jou kijken gezien daar binnen..' Ik stop met praten en schud mijn hoofd. 'Je snapt me wel' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Jij bent iets belangrijker op dit moment en zij hebben elkaar wel op dit moment'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ben er, moet ik reageren?l

    ( volgens mij niet Dit kan ik nog steeds niet geloven)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (noo!, dat is niet echt waar, toch?)

    (ze zeggen van wel en het staat ook over heel internet en op twitter staat ook dat het waar is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (aawh:( i don't like)

    ( Dat snap ik en daar sluit ik me ook bij aan ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bijt op mijn lip en kijk Zayn aan. "Als jij dat denkt, maar het gaat wel." zeg ik zacht, waarna mijn ogen weer volschieten na zijn laatste zin.
    "Verkeerde woordkeuze."

    (Kort, maar de bel ging net.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Je hoeft voor mij echt niets te verzwijgen omdat ik zie dat het niet goed gaat' zeg ik en trek haar voor de zoveelste keer in een knuffel. Ik snap gewoon echt niet wat hier aan de hand was en wat er in de tussentijd allemaal is gebeurd. 'Sorry dat was inderdaad een verkeerde woordkeuze'

    [maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en snik zachtjes. 'Wat doe ik verkeerd?' vraag ik zacht, waarna ik Zayn even aankijk met betraande ogen. 'Ik deed zoveel mijn best en nog is het niet goed... Hij gebruikte me gewoon.' fluister ik, waarna ik mijn ogen droogwrijf en even slik. 'En als het al niet zo was, waarom hadden we dan iets en een paar uur later ligt hij daar te zoenen met Harry!'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk haar aan en haal een hand door haar haar. 'Je doet helemaal niets verkeerd' antwoord ik en veeg een paar tranen weg. 'Ik weet het Stephanie en dat laatste weet ik niet zeker. Dat is gewoon niets voor Louis, maar aan de andere kant hebben we het net wel gezien' zeg ik zacht. 'Ik weet het niet en de enige die daar antwoord op kan geven zijn hij en Harry'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haal mijn schouders eventjes op. 'Als ik niks verkeerd deed, zou ik hier nu niet zitten.' zeg ik zacht. 'I-Ik weet gewoon niet meer waarom ik nu nog hier ben.' stamel ik, waarna ik Zayn van me afduw. 'Ga maar terug naar je vrienden, ik ga dan ook naar de mijne.'


    Reading a good book is like taking a journey.