• Hopelijk kunnen jullie me helpen.
    Voor ckv heb ik de opdracht gekregen om alles te fotograferen wat in mijn kamer staat, wat met cultuur te maken heeft. Het probleem is dat ik niks kan verzinnen en ik uiteindelijk 20 foto's nodig heb
    Het is ook nog is zo dat ik uiteindelijk een voldoende moet staan voor ckv want anders ga ik niet eens over!
    Vandaar dat ik me af vraag, wat zou in jullie kamer met cultuur te maken hebben (misschien kom ik zo op ideeën)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:35 ]


    Can't control my second personality

    moet het met je eigen cultuur te maken hebben of maakt dat niet uit?

    Ik heb een Arabische trommel in mijn kamer staan. Een gebedskleedje. Dat was het wel lol

    Heb je geen souveniertjes van een vakantie in frankrijk? Dat kan ook al cultuur zijn.

    Kaartjes van muziekconcerten. Da's ook cultuur. Filmtickets, etc.

    Uhm, als je echt niets kan vinden kan je altijd nog 'valsspelen.' Gewoon dingen uit de rest van je kamer halen, een plekje geven en terugzetten. Probeer wel echt eerst alles uit je kamer te halen voor je dat doet. Heb je geen souvenirs van een vakantie, een poster, een CD van een buitenlandse artiest of iets dergelijks?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hel schreef:
    moet het met je eigen cultuur te maken hebben of maakt dat niet uit?

    Nee het maakt niet uit van welke cultuur het is (het mag dus ook Afrikaanse ofzo zijn)


    Can't control my second personality

    Ik heb een poster van een schilderij, dat is misschien ook cultuur. Dat soort dingen, denk ik.


    Physics is awesome

    Ik heb kaartjes van restauranten...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jouw bed is al cultuurgebonden. Wetende dat ze in Azië niet in bedden zoals ons slapen maar op futons. (In japan toch) ^^


    Let the Night embrace you

    Een wereldbol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hangt ervan af, at the end is alles wat de mens maakt of doet (Dacht ik) cultuur so technically, every single thing in your room is culture. Maar dat zal'ie wel niet bedoelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.