• Net buiten Parijs staat een internaat voor moeilijk opvoedbare jongeren. De meeste zijn gewoon moeilijk, sommige hebben trauma's of zijn wezen. Er zijn twee gebouwen met een grote binnenplaats. Het linkerdeel is voor de meisjes, het rechter voor de jongens.


    Regels:
    Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    Relaties: Mogen natuurlijk.
    OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    16+ mag, maar houd het netjes.
    We sluiten niemand buiten.
    Naam verandering doorgeven.
    Als de topic vol is mag een willekeurig iemand een nieuwe topic openen. Wel de link neerzetten.

    Regels internaat:
    Roken mag alleen op de binnenplaats.
    Drinken mag in het weekend en op woensdag en vrijdag. Ze moeten hun drank halen bij het winkeltje binnen de hekken.
    Jongens en meisjes mogen tot tien uur bij elkaar op de kamer.
    Om half twaalf gaat de lamp uit.


    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138016
    ]Rollentopic[/url]


    Jongens
    Jay Elliot Brooklyn door EDWESTWICK
    Jack Harries door Adores
    David Fiddler door Bluehope
    Austin Condor door Coockies
    Finn Harries door Adores
    Dylan Joel Wakefield door PUSHxEEN


    Meisjes
    Ellisia Morgan Hesley door EDWESTWICK
    Katherine (Kat) Felicia Simmons door JustEmmie
    Summer Melody Night door MirrorMalik
    Ellis Condor door Coockies
    Charlene 'Char' Georgia Ashmore door Lahey
    Saphire Destiny door Bluehope


    Begin:
    Iedereen komt aan op het internaat.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:48 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ voor mijn topics idd ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    ~Katherine (Kat) Felicia Simmons~

    ik stap uit de taxi, terwijl ik het gebouw voor mij bestudeer. Het is enorm groot maar het heeft een duistere sfeer.
    terwijl de chauffeur mijn koffer uit de kofferbak haalt weet ik dat het niet gemakkelijk zal worden. De chauffeur geeft mij mijn koffer aan en rijdt dan weer weg. Daar ga ik dan.
    Ik loop over de binnenplaats heen terwijl ik zorgvuldig het gras en de vele mensen ontwijk. Ik kan niet wachten om weer alleen in mijn kamer te zijn, ik word gek van al die mensen.
    Het lijken net bijen die om je heen zoemen.
    Ik háát bijen.
    Ik schud mijn lichtblonde haren uit mijn ogen als ik tegen iemand aanloop.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:44 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    [ dit is leuk (: ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    [Ik zal even wat mensen een PB sturen]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    David Fiddler
    Nina rijkt me nors een vest aan als ik uit de auto wil stappen. Ik kijk er even naar en dan naar Nina. "Doe aan. Dat bedekt je tattoo's." Zeg ze en ik schud mijn hoofd. Toch doe ik het vest aan en dan mag ik eindelijk de auto uit. Stomme school, stomme 'moeder'. Ze was geeneens mijn echte moeder...... Al was dat wel wat ik mijn hele leven geleerd had. Ik pak mijn koofer en weekend tas uit de achterbak en loop het padje op, Mijn hond woog erg zwaar in mijn weekend tas, maar gelukkig was hij nog klein. Ik zwaai nog even naar nina en loop het pad af. Hier gaan we dan. Ik loop de binnenplaats op en zucht. Veel te veel mensen hier. Toch glimlach ik vriendelijk naar de mensen die me gedag zeggen. Hadme zus ergens een foto van me opgehangen ofzo? Mijn hond maakt wat rare bewegingen. Waardoor ik iets moeilijker ga lopen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Charlene 'Char' Georgia Ashmore
    Geïrriteerd stap ik de taxi uit. Mijn ouders hadden het weer eens te "druk" om mezelf hier naar toe te brengen. Voordat de chauffeur mijn tas uit de achterbak kan halen doe ik het zelf al en druk ik wat geld in zijn handen wat genoeg moet zijn voor de rit. Zodra hij weg is gereden doe ik de oortjes van mijn iPod weer in en doe ik het volume omhoog. Verveeld loop ik verder het terrein op. Het wordt nog wat als ik hier een jaar wil overleven. Gelukkig staat het net buiten Parijs en is mijn Frans bijna perfect. Ik kan vast wel een manier verzinnen om af en toe weg te glippen.

    [Iemand die Charlene wil meetten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jack Harries.

    Met enige moeite wurm ik me uit de greep van mijn broer en verkoop hem als schop. "Hopelijk gaan jullie je beter gedragen als dat jullie nu doen.' Finn en ik knikken allebei kort waarna we allebei een scheve lach tevoorschijn toveren. Alsof ze mij onder controle kunnen houden. Met een klap gooi ik mijn autodeur dicht en snel naar de kofferbak om mijn koffer eruit te halen. Finn heeft twee keer zoveel bagage als mij bij en heeft het duidelijk moeilijker.

    Finn Harries
    'Een beetje hulp graag.' Piep ik geërgerd terwijl ik met man en macht mijn twee koffers en sportas omhoog probeer te houden. Jack kijkt me alleen maar schaapachtig aan wat me alleen maar driftig maakt. 'Oke laat ook maar.' en ik laat alles op de grond vallen. 'Het is allemaal jou schuld dat we hier zijn dus neem nu ook je verantwoordelijkheid maar en ik loop zonder koffers de binnenplaats op.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ~Katherine (Kat) Felicia Simmons~

    Ik duw diegene opzij en loop dan snel door, dit is net de levende hel.
    Eenmaal binnen vraag ik aan een oude vrouw waar mijn kamer is en ze leid me erheen. Ook al is de vrouw oud, toch heb ik moeite haar bij te houden. haar voeten trippelen over de vloer en terwijl ik met een hand mijn koffer vasthoud strompel ik achter haar aan. Ik ben blij dat de rest van mijn koffers morgen gebracht worden, dit is alleen het hoognodige.
    Eindelijk zijn we dan bij mijn kamer, maar zodra ik de deur open doe bega ik de schrik van mijn leven.
    We moeten kamers delen.

    [ Wil iemand roommate zijn? En Lahey, ik wil je wel meeten? ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Lahey --> Reyna


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Twee vragen. 1:Wie maakt de kamer indelingen. 2: Wie wilt David of Saphire meeten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ ik sta open voor meeten... als je wil moet katherine gewoon maar stoppen in je stukje, ik werk daar wel mee verder.. en ja, wie maakt de kamer indelingen eigenlijk? :P ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Dylan Joel Wakefield

    Eenmaal aangekomen rek ik me uit, denkend aan mijn zusje. Waarom moest hier in vredesnaam heen verhuizen? Waar is mijn zusje? Al deze vragen spoken door mijn hoofd. Het is zo onredelijk dat ik niet eens mag weten waar mijn lieve zusje is. Steunend en kreunend pak ik mijn spullen, ik lijk net een meid met al die spullen, maar goed. Ik wandel rustig naar de ingang van het internaat, hopelijk kan ik het een beetje vinden met iedereen. Ik zie een stukje verder op al een groepje mensen, internaat genoten misschien? Ik schop tegen een los steentje, mijn leven is een grote puinhoop.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 20:47 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you