• Heej.

    Op mijn school zit het 1ste en 2de middelbaar apart in een ander gebouw en de rest allemaal te samen.
    Ik zit nu in het 3de.
    En nu hebben we lockers.
    Maar ik denk dat als ik men mappen in men locker ga steken dat ik veel mijn mappen ga vergeten eruit nemen.

    Hoe werken jullie met jullie locker?

    Ik neem er elk jaar een, maar als ik al mijn mappen erin zou steken, zou ik thuis telkens beseffen dat mijn huiswerk nog in mijn locker zit. (cat)
    Dus ik gebruik 'm 1x op een jaar voor als ik een extra zak moet meenemen ofzo, youknow (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik laat alle boeken die ik niet nodig heb voor huiswerk in mijn kluisje, niet mee naar huis dus. En dan wissel ik steeds in de pauzes.


    Caution first, always.

    Ik gebruikte mijn kluisje altijd alleen voor jas, gymspullen en eten.malleen als ik een grote map ofzo mee moest nemen, stopte ik die ook in mn kluisje.
    Echt jammer dat we geen kluisjes hebben op mn school nu ): moet ik de hele dag mn jas meezeulen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik dump gewoon alles in m'n kluisje en ga snel in de leswissel naar m'n kluisje om boeken te pakken. Maar daar moet je gewoon aan wennen, gaat heel snel.


    live the life you love

    Mijn kluisje is totaaaaaaal niet georderd,
    ik dump er eigenlijk alleen mijn jas en eventueel boeken die ik niet (nog) nodig heb in.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik had zes jaar lang een kluisje. Erg handig, al deed ik er het eerste jaar niets mee. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow, wacht. Jullie hebben dus in de 1e en 2e geen locker? Omg! Dat kan toch niet?? Waar moet je dan je jas laten en je gymspullen en je boeken?? Ik zou gek woren en ergens mijn jas in een lokaal laten liggen. Dat gebeurde vandaag, want we hadden gym e de bel was allang gegaan dus konden we niet meer naar ons kluisje. Het vervolg was dat mijn jas dus nog in het lokaal lag.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Alle boeken die ik niet nodig heb, pleur ik erin. En als ik eerst naar de derde verdieping voor mijn boeken moet, en vervolgens naar de tweede omdat ik daar les heb, neem ik de boeken van die les alvast mee.
    En waar ik huiswerk voor heb, gaat weer mee naar huis. Het wordt automatisme hoor; ik zou niet weten wat ik zonder dat ding moet ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik pleur daar alleen mijn jas in, en mijn gymspullen.

    Ik moet wel boeken in mijn kluisje doen, want er zijn dagen waarop het gewoon niet in mijn tas past als ik alles in één keer meeneem. En verder doe ik mijn jas en gymtas er ook in. Ik ga gewoon iedere pauze naar mijn kluisje om boeken er uit te halen en er in te doen.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik gooi er altijd mijn jas en gymspullen in, en als ik een zware tas heb dan haal die de boeken die ik niet meer nodig heb dan leg ik die er ook in, maar dat is maar een keer per week.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb geen locker meer, maar op de middelbare school deed ik zo'n beetje alles in mn locker en als ik een boek vergat, stom maar pech :')


    As travars

    Inifinity schreef:
    Bij mij is het super handig de locker is wel erg klein, maar er past alles in wat er in moet. Je mag er ook komen waneer je wilt. Wel is het altijd druk. Zit op een school met 1650 leerlingen. :s


    Same here. Al zijn wij met 1500 leerlingen.


    Tell me about it, stud.

    ik stomp er alles in en op het einde van de dag haal ik eruit wat ik nodig heb voor mijn huiswerk


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Inifinity schreef:
    Bij mij is het super handig de locker is wel erg klein, maar er past alles in wat er in moet. Je mag er ook komen waneer je wilt. Wel is het altijd druk. Zit op een school met 1650 leerlingen. :s


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt