• Ik moest vandaag naar school en aangezien ik nu in de stad woon kan ik op de fiets daarheen. Dus vanmorgen deed ik dat voor het eerst en natuurlijk verdwaalde ik :') Had heel mooi een papiertje waarop stond waar ik langs moest maar op gegeven moment ben ik verkeerd gefietst maar ik wist niet waar dus ben ik gewoon wat rond gaan fietsen en toen kwam ik iets bekends tegen en zo kwam ik toch op mijn school. :Y) Wel te laat natuurlijk maar dat is niks nieuws. Terugweg heb ik een andere kant gekozen en die kant is veel makkelijker om te fietsen dus die kut routeplanner stuurt me echt overal langs terwijl dat niet eens hoeft.

    Stomme routeplanner. :Y)


    -

    Daarom had ik -hoe stom het ook klinkt- de hele route afgelegd, een week van tevoren. Kon ik tenminste niet verkeerd gaan. ><

    Hahahaha. De eerste schooldag dit jaar was ik ook verdwaald. Ik had de stadsbus genomen en blijkbaar ging hij niet naar de halte waar ik moest vanwege wegwerkzaamheden. Dus daardoor was ik twee haltes te laat uitgestapt. Zelf kom ik niet uit Roosendaal dus ik had geen flauw idee waar ik was. Uiteindelijk kwam ik een ander meisje tegen wie hetzelfde was overkomen en hebben we samen - uiteindelijk - toch nog de weg gevonden, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gelukkig heb je het uiteindelijk wel gevonden. Ik ben een keer in mijn eigen stad verdwaald want toen moest ik ook ergens zijn voor school en op vakantie was ik ook een beetje verdwaald toen ik op de fiets zat.


    Physics is awesome

    Heheh. Ik had dat vanaf de bushalte naar school... 'k heb gewoon iemand aan z'n jas getrokken en gevraagd of zij toevallig naar dezelfde school moest EN JAWEL! :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lioncourt schreef:
    Daarom had ik -hoe stom het ook klinkt- de hele route afgelegd, een week van tevoren. Kon ik tenminste niet verkeerd gaan. ><

    Dat was ik ook van plan maar had het zo druk dat ik dat niet kon doen :'D


    -

    Herkenbaar


    26 - 02 - '16

    De eerste keer naar school was ik 4 keer verkeerd gefietst en 2 keer verkeerd terug ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ah, dat is echt vervelend... Was het je eerste schooldag?

    Ik was ooit in de brugklas op de weg van gym naar school ontzettend verdwaald. Ik fietste samen met twee andere meisjes door de hele buurt en we waren bij elkaar anderhalf uur aan het fietsen, terwijl het tien minuten hoort te zijn. Hoe we het voor elkaar hadden gekregen weet ik niet, maar het was rampzalig. Toen we eindelijk op school waren lachte de conrector ons ook nog uit om er een schepje boven op te doen. Een erg leuke ervaring...

    Ik kan onmogelijk op weg naar school verdwalen, het zijn maar twee/drie straten. Ik ben wel een keer in het verkeerde dorp beland (cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Hahah, handig alles. Ik mag niet lachen, want ik ben een ramp in de weg :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Feline schreef:
    Herkenbaar


    Can't control my second personality

    ik wordt vlak voor de school afgezet dus ik heb daar geen last van (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol, dat heb ik ook wel eens gehad. Ik haat bussen die omleiding volgen - en het afgelopen jaar heeft de bus naar de universiteit constant omweg gevolgd die heel de tijd veranderde. Ik zal nooit weten hoe de normale route eruitziet (':
    Plus, ik ben in staat te verdwalen in mijn eigen dorp. Mijn oriëntatie is alles behalve goed!


    There will be beauty from pain.

    Lioncourt schreef:
    Daarom had ik -hoe stom het ook klinkt- de hele route afgelegd, een week van tevoren. Kon ik tenminste niet verkeerd gaan. ><


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes