• Ik vind 9/11 maar een raar iets, maar ik geloof er geen ruk van dat Al Qaida dit gedaan heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mèh. Ik weet er niet genoeg over om hierover te discussiëren.


    26 - 02 - '16

    Lol, dat plaatje :W
    Maar ik geloof het wel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sinds dat ik er een documentaire over heb gezien, geloof ik er ook geen ruk meer van.

    Ik vind het ook maar een vaag verhaal, maar als het dus niet Al Qaida was, vind ik het wel héél wreed van de overheid.


    The odds are néver in our favor.

    Foodrauhl schreef:
    Sinds dat ik er een documentaire over heb gezien, geloof ik er ook geen ruk meer van.

    Daarom, er zijn al zoveel fouten gevonden en bewezen in het originele verhaal. Er klopt geen ruk van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I feel bad for laughing at the picture.

    BUT FUCK IT!

    Ik heb geen zin om de hele tijd hierover te huilen en te rouwen, het is gebeurd, herdenk het als je er zin in hebt, maar de mensen gaan er zo over door.
    En ze mogen geen moskee bouwen 200 meter verder, maar ze gaan wel nieuwe gebouwen maken zodat ze er weer lekker met een vliegtuig in kunnen vliegen.
    People will be people.

    Ik geloof het wel: ik heb beelden gezien van de al-qaida waar osama bin laden zegt: We love death, and the VS loves life. That's the big difference between us.
    Zoiets zeg je niet, en wat doet het er toe. Het is vreselijk dat het gebeurd is.


    even a white rose has a black shadowx

    Inderdaad.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    CyberLord schreef:
    (...)
    Daarom, er zijn al zoveel fouten gevonden en bewezen in het originele verhaal. Er klopt geen ruk van.

    Daarom. Ik heb er hele erge twijfels over. Ergens denk ik wel dat Al-Qaida er achter zat maar met hulp ofzo. Aangezien de CSI op de hoogte was ervan. Dat er een aanslag gepleegd zou worden. Alleen hebben ze niks gedaan.

    Zucht.

    Something horrible happened! Let's assume the entire government knew yet no-one spoke up so 3000 people died so bush could invade iraq, get hated on by the world for being a dumbass etc etc

    Rule of thumb: Als er meerdere oplossingen zijn, dan is de simpelste waarschijnlijk waar. De simpelste hier zijnde dat Al Qaeda een aantal vliegtuigen heeft gekaapt en daarmee het WTC in zijn gevlogen. Andere theorïen zijn over het algemeen waanzin.

    I am dissapoint.


    quidquid excusatio prandium pro

    Lol, ze bedoelen denk ik meer dat het 'geloofwaardiger' is, omdat je je bijna niet kunt bedenken dat terroristen een vliegtuig kunnen kapen en daadwerkelijk een gebouw in vliegen.


    You are beautiful, you are love.

    Ach het is al zolang geleden. Het boeit me niks.


    -

    Het kan me eigenlijk niet schelen wie er achter zit als ik het zo botweg mag zeggen.
    Maar waar ik me wél aan stoor is dat er zoveel onschuldige mensen zijn omgekomen.
    Het is niet alleen wreed, maar ook nog eens verschrikkelijk erg voor de familieleden die iemand hebben verloren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik blijf het ook iets vreemds vinden. Ik weet er verder niet zo heel veel over omdat ik mij er niet echt in verdiep, dus verder kan ik er ook niet over praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oja, maar ik geloof trouwens wel gewoon het officiële verhaal. Ze hebben tenslotte 11 jaar gehad om alles te onderzoeken en te bestuderen. En volgens mij doen ze het nog steeds.


    You are beautiful, you are love.