• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [MAAIINNN TOPICS!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi zei op 6 sep 2012 - 22:44:

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes. 'Bijna niemand wil hier zijn,' zeg ik dan. Ik kijk naar hem en hij naar mij. Hij stelt zichzelf voor. 'Hm, jij noemt het niet aardig, ik noem het arrogant,' zeg ik onverschillig. Maar wanneer hij naar me glimlacht moet ik automatisch ook glimlachen. En daarom bijt ik op mijn lip. 'Ik ben dus Leslie. En thsjaa. Je zou Les kunnen zeggen. Whatever. Het boeit me niets. Een andere jongen hier noemt me Zoey. Vindt hij beter bij me passen.' ok haal mijn schouders op en als ik merk dat ik nog steeds naar hem kijk bijt ik weer op mijn lip. 'Oja, en zorg dat ze niet achter je angsten komen.' een rilling trekt weer door me heen en dan ineens draai ik me om en loop richting mijn bed. Angst.. Mijn angst weet die klootzak. Bob.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [mon topiecs]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [MAAIIIIN TOPIICCCEEEESSS! :Y) Ik ben echt vrolijk!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn topics]

    Julio Martinéz
    Dat ik geen geluid maak wil niet zeggen dat ik het onprettig vind. Juist niet.. Eleadora maakt me gek. Helemaal gek van verlangen, verlangen naar haar.. Wij zijn echt erg. We kunnen niet eens normaal dansen zonder te zoenen.. Ik laat mijn hand zacht over haar rug heen glijden en geniet van haar warmte. Maar het kan beter. Ik plaats mijn hand nu zacht op haar onderrug en ga onder haar shirt. Niet dat hij ook echt uit moet. Ik wil gewoon één hand op haar blote huid hebben liggen. En de ander.. Die laat ik weer naar haar buik gaan, om haar te plagen. Terwijl de rillinkjes en tintelingen zich door mijn lichaam blijven verspreiden, fluister ik een "Te amo también" terug. Aan de snelle kant, want hijgen is niet altijd romantisch en het zou een afknapper zijn als.. Never mind.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ian's turn. :) And I donno what to write with Josh... Becouse Les went off to her bed and now he stands there alone in the middle of the room.... Mijn engels is best goed, haha. #Absoluut niet...]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja Noa, je mag trots zijn op jezelf :Y) je hebt Leslie naar de klote geholpen :Y) ze is bang :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hoe bedoel je Les went off? Hij kan toch gewoon naar haar toelopen? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [kan je de reactie van Naomi quote?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Daar ben ik best trots op, Marcell niet :Y)

    Als ik nie meer reageer slaap ik. Ik ga sws eerder. Ben kapot. X]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:09 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Same for me.

    And And And, trouwens, het is Marcell zijn eigen schuld!


    En dat gaat ze hem nog een keer haarfijn duidelijk maken!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (mensen dit is mijn laatste reactie want ik ga pitten. De reden van het weinig posten was omdat ik mijn mobiel gebruin en ik had kinda stalker maar nu heb ik sms rn call block. Leve de de apps!)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Misschien ga ik nu al. Trusten!
    Xx]


    Pfft, gaat se dan echt nooit inzien dat hij haar giga-helpt? Is er een manier behalve dan zijn verhaal vertellen waarop ze dat doorkrijgt?]

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:13 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Slaap lekker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes. 'Bijna niemand wil hier zijn,' zeg ik dan. Ik kijk naar hem en hij naar mij. Hij stelt zichzelf voor. 'Hm, jij noemt het niet aardig, ik noem het arrogant,' zeg ik onverschillig. Maar wanneer hij naar me glimlacht moet ik automatisch ook glimlachen. En daarom bijt ik op mijn lip. 'Ik ben dus Leslie. En thsjaa. Je zou Les kunnen zeggen. Whatever. Het boeit me niets. Een andere jongen hier noemt me Zoey. Vindt hij beter bij me passen.' ok haal mijn schouders op en als ik merk dat ik nog steeds naar hem kijk bijt ik weer op mijn lip. 'Oja, en zorg dat ze niet achter je angsten komen.' een rilling trekt weer door me heen en dan ineens draai ik me om en loop richting mijn bed. Angst.. Mijn angst weet die klootzak. Bob.


    Joshua Chris Gayle

    Ik zucht weer en loop naar haar bed toe en ga gewoon naast haar zitten en kijk haar weer aan. 'Arrogant, dan heb je nog niks gezien.' zeg ik dan grijnzend en kijk weer voor me uit. 'Les dus, hmmm, ik vind je niet echt een Zoey.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en knik over wat ze zegt dat ze niet je angsten moeten ontdekken dan kijk ik haar weer aan. 'Niet zo staren het valt op.' zeg ik dan en grijns. 'Ik weet dat ik goddelijk ben, maar toch.' zeg ik dan en grinnik. 'Dat was arrogant.' zeg ik dan grijnzend maar kijk dan weer serieus. 'Wat heben ze gedaan, dat je nu zo bang bent.' zeg ik dan direct en kijk haar strak aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp