• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Een tijdje later..) <--- Moet je je voorstellen met zo'n voiceoverstem! :Y)

    Naomi Micheal

    Langzaam open ik mijn ogen, hoe lang heb ik geslapen? En kijk even om me heen, waar ik ben en zie dan naast me Ian liggen en glimlach en herinner me alles weer. Hij slaapt ook wat er eigenlijk best schattig uitziet en grinnik kort en druk een kusje op zijn borst en leg daarna mijn hoofd weer op zijn borst en maak er ook weer kleine figuurtjes op. .

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [kan je de reactie van Naomi quote?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij weet dat hij goddelijk is. Ik schud zachtjes lachend mijn hoofd. 'Dat is inderdaad arrogant. En kapsones.' maar oké, ik keek wel veel naar hem. Hij vraagt wat ze me gedaan hebben waardoor ik nu bang ben. Hij kijkt me strak aan waardoor ik in eerste instantie niet reageer. Maar dan zeg ik ren echte Leslie reactie, 'Ik ben helemaal niet bang.' en ik kijk dan van hem weg voordat ik toe geef aan zijn ogen en toe geef dat ik wel degelijk bang ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Vaag voel ik fijne aanrakingen op mijn borstkas. Ik kan ze niet thuisplaatsen, dus komt er een vaag geluidje uit mijn mond en houd ik mijn ogen gesloten. Ik glimlach even en voel dat mijn armen hangen. Dus ik wil ze weer op mijn buik leggen, maar er ligt iemand op me. Slaperig open ik een oog en glimlach als ik de persoon zie. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar neus. 'Hoi,' Zeg ik Schor en hees. Mijn ochtend stem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ga slapen. Trusten.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga ook maar eens, slaap lekker! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik als er een vaag geluid uit zijn mond komt en hij dan zijn ogen opent en een kusje op mijn neus drukt. Ik kijk hem grijnzend aan. 'Ik hou van je ochtendstem, hij is sexy.' zeg ik dan grijnzend. Wat je van mijn ochtendstem moest denken, tja, ik weet het niet. Ik kijk hem weer aan en druk een kusje op zijn lippen en merk nu pas dat we beide nog naakt zijn en grinnik weer en leg dan mijn hoofd weer op Ian's borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tenzij Josh nog snel reageert?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Chris Gayle

    Ik grinnik als ze zegt dat ik kopsones heb. 'Tja, je zult er maar mee moeten leven.' zeg ik dan grijnzend en breng dan mijn lippen naar haar oor. 'Maar stiekem weet je dat het waar is.' zeg ik dan zacht zwoel ik haar oor en grinnik weer. En kijk haar dan weer aan als ze zegt dat ize niet bang is, maar het komt er niet bepaald geloofwaardig uit, maar besluit het hierbij te laten. Ik begrijp het wel, ik zou zo'n dingen ook niet meteen aan een wildvreemde vertellen. Ik kijk haar weer aan. 'Ik begrijp dat je me het niet wilt vertellen. Maar als er iets is kan je het me altijd vertellen, ookal ken je me nog niet echt.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. Ondanks mijn arrogantie en zogenaamde "kapsones" en alles, ben ik toch wel een persoon waarmee je goed kan praten en je zal proberen te helpen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Tenzij Josh nog snel reageert?]


    [TADAAAA! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik voel zijn adem langs mijn oor strijken en er trekt een aangename rilling door me heen. Ho. Stop. 'Nog steeds arrogantie,' zeg ik dan mezelf afleidend. Ik durf het aan om hem weer aan te kijken. Verkeerde keuze. 'Dit is iets wat ik je niet kan vertellen,' zeg ik dan zacht. Ik kijk automatisch naar beneden. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Dus daarom bonk ik ook even kort met mijn hoofd tegen de muur. Waarom zei ik dat? Dat is gewoon toegeven dat er wel degelijk iets is. Ik ben al gestopt met bonken en kijk dan expres voor me uit en niet naar Josh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb nog geen zin om te gaan. Maat ik ga mezelf dwingen. Ik schrijf nog 1 reactie en ga dan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Chris Gayle

    Ik bijt op mijn lip en kijk Les aan en pak dan haar hoofd tussen mijn duim en wijsvinger en dwing haa zo mij aan te kijken. 'Je hoeft het ook niet te vertellen, maar als je er echt mee zit en het kwijt wilt kan je altijd naar me toekomen.' zeg ik dan en kijk haar aan en bijt op mijn lip. Ik weet niet waarom, maar ik wilde haar gewoon niet zo zien en kijk dan ook naar haar wang die blauw gekleurd is en ga er zijdezacht met mijn duim langs en laar haar dan weer helemaal los en kijk haar weer aan. 'En niet doen.' zeg ik dan over het bonken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik voel ineens dat mijn hoofd opzij word genomen. Josh zijn vingers dwingen me om hem aan te kijken. Zijn woorden verwarmen mijn hart en zorgen ervoor dat ik me niet alleen voel. Zijn duim gaat heel zacht langs mijn blauwe wang en dan laat hij mijn hoofd weer los. Ik kijk hem van onder mijn wimpers aan. 'I-ik,' begin ik dan. Ik ben even uit het veld geslagen hierdoor. Maar ik herpak mezelf. 'Ik zal het in gedachten houden,' zeg ik dan op normale toon. Maar kom op, wie houd ik voor de gek? Mezelf lukt het in iedergeval niet. 'Ik ben inderdaad bang,' zeg ik dan heel zacht. Per ongeluk. En ik sla gelijk mijn ogen neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ij ben nog steeds niet weg XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.